pondelok 19. decembra 2022

Top topov top Nobea

 Naozaj najlepšie lesky na svete

Nobea lesky som už párkrát na blogu spomínala a stále tvrdím, že sú to tie najlepšie lesky, aké v pomere cena/kvalita existujú. Mňa ešte stále neprešiel trend matných leskov a preto nájsť lesky, ktoré nestoja veľa, majú krásne farby a vydržia dlho je to vyhrať terno. Pred pár týždňami sa mi zase na Notino podaril husársky kúsok. Pozerala som, aké darčeky mi ešte chýbajú, či by som ešte niečo dokúpila a natrafila som na Nobea veci v brutálnej akcii. Tak som neváhala a kúpila som si asi desať lakov na nechty, lesky, a ako darček k nákupu som dokonca dostala Mystery Box, ktorý ma teda mega potešil. Ak vám chýbajú ešte nejaké darčeky Notino inak doručuje s garanciou do 22.12 a myslite na to, že ak neviete čo kúpiť vždy je lepšie dať darčekový poukaz ako nejakú blbosť. 

Inak ako píšem tento článok tak prebieha na Notino akcia, že pri nákupe Nobea nad 12€ dostanete ako darček darčekovú sadu. Na výber sú dve a môžete si vybrať v košíku. Čo je obdobná akcia ako som mala ja s Mystery Boxom, akurát vy viete, čo dostanete. O to lepšie! Ale poďme k tým mojím leskom. 

Nobea matné lesky


swatche Nobea leskov

Na ruke môžete vidieť odswatchovane Nobea Day to Day matné rúže:

Carmine Red (smerom k malíčku)
Pink Lavender
Maroon

Nobea matné lesky Day to Day

Tu na fotke krásna zimná farba Mulberry

Nobea Marron matný lesk

Okrem toho mám doma ešte odtieň Rosewood, čo je veľmi pekná nude- ružová, super na každý deň. 

Za mňa sú tieto lesky naozaj unikát, pretože vydržia vyslovene hodiny, jedlo, pitie, sneh, dážď ale aj veľké teplo. Majú veľké 7ml balenia, takže vám vydržia hádam do nekonečna a stoja okolo 10€. A aby som nezabudla! Lesky majú parádne veľký aplikátor s ktorým je nanášanie jedna radosť!

A čo vy? Darčeky nakúpené? Vybavené?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne