utorok 18. apríla 2023

Obľúbenci tohto mesiaca

 Cestovateľský parťáci

Minulý týždeň som po sto rokoch niekde vycestovala a ako som si balila veci všimla som si, že mám vlastne viacero obľúbených výrobkov, ktoré som tu nikdy nespomínala. A keďže teraz podľa mňa najčastejšie hľadáme jarné vône, povedala som si, že teraz je ten čas aby som vám ukázala mojich obľúbencov. Paradoxne, ani jeden nie je novinka, preto sa až sama divím, prečo na blogu ešte nikdy neboli.

Eisenberg Jose parfum


Prvý obľúbenec je od mojej obľúbenej značky Eisenberg parfém J’OSEZnačku Eisenberg používam už hádam desať rokov a okrem ich parfémov zbožňujem aj ich pleťovku. Ich ceny bohužiaľ nie sú najnižšie ale sú to výrobky, ktoré si vždy želám k nejakým sviatkom, alebo si ich doprajem za nejaké špeciálne udalosti. 

Tento parfém je už mojím druhým balením a určite nie posledným. Je to jeden z tých krásnych špeciálnych parfémov, ktorý sa vyslovene hodí na nejaké špeciálne príležitosti. Je to krásna, špeciálna vôňa plná krásnych tónov ako mäta, citrón, bergamot, jazmín, káva či levanduľa. Je to nezvyčajná kombinácia, ktorá mne osobne príde ako na celý rok ale tie svieže prvky robia z relatívne ťažkej vône niečo extra. 
Pred kúpou však určite odporúčam ovoňať, nemyslím si, že je to úplne parfém, ktorý sadne každému. Ak však máte radi ťažšie, niche vône, toto bude niečo pre vás.

Uriage Deodorant


Druhý výrobok nie je úplne parfémový, ale je z voňavého sveta (v zásade). Posledný rok som si veľmi obľúbila Uriage Gentle Deodorant - čo je deodorant pre citlivú pokožku, ktorý neobsahuje hliníkove soli. Deodorant nemá žiadnu vôňu, ale všetko, čo má drží pod kontrolou. Značku Uriage ešte musím preskúmať, je to moja prvá skúsenosť, ale naozaj veľmi dobrá. Ak máte nejaké tipy čo sa oplatí dajte prosím vedieť.

Rozmýšľam aké parádne novinky vám prinesiem v recenzii najbližšie :) ak máte nejakú kategóriu, ktorú by ste tu radi videli len dajte vedieť :) 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne