piatok 28. apríla 2023

Príprava na leto

 Hebké nohy s exfoliačnými ponožkami

obal exfoliacnych ponoziek

Exfoliačné ponožky sú taká love and hate vec. Ja osobne sama neviem, aký k ním mám vzťah (i keď asi kladný, keď si ich už niekoľko rokov kupujem). Aby som možno začala rovno od začiatku - odkedy som mala niekoľko veľmi zlých skúseností s pedikúrou (a to až do levelu, že mi rezali palec kvôli tomu) naozaj pre mňa nie je úplne riešenie ísť niekam na pedikúru a užiť si hodinku v salóne. Takže sa o nohy starám sama a pomáham si, čím to ide. Exfoliačné ponožky sú práve vecička s ktorými je starostlivosť oveľa ľahšia, len je dobré dopredu vedieť o čo ide a ako ponožky fungujú. Ja si úplne pamätám na môj prvý zážitok, kedy mi ich poradila mamina a teda nevysvetlila čo mám čakať a potom to zdesenie a strach, že som chytila lepru :D 

obsah balenia exfoliacnych ponoziek


Za tie roky som vyskúšala už niekoľko značiek a úprimne vyberám vždy podľa toho, ktoré sú na Notino najlacnejšie. Pred mesiacom som skúšala plátenné masky od značky LBiotica, ktoré stáli okolo 5€. Ponožky sú balené v peknom papierovom obale, ktorý keď otvoríte nájdete ešte plastový obal a až ten ukrýva samotné ponožky. Tie boli inak v pomerne hrubom obale, ktorý skrýval akoby samotnú ponožku, ktorá bola extrémne nasiaknutá samotným sérom.

navod na pouzitie exfoliacnych ponoziek


A teraz veci, ktoré môžu prekvapiť. Kým sa k nim však dostanem, veľmi oceňujem LBioticu, pretože toto boli prvé ponožky, ktoré mali extrémne dobre urobený návod na použitie. 

exfoliacne ponozky

Ponožky pomerne dosť chladia/ mierne štípu. Ja si na nich vždy dávam potom ešte hrubé ponožky a dokonca si ešte nohy aj prikrývam dekou. Konkrétne tieto sa odporúčali mať na nohách aspoň hodinu a pol až dve hodiny. Takže pred použitím si vyhraďte na to celý večer, pretože nebude sa vám v nich dobre chodiť. Takže ľahnúť do postele, dať si hrubé ponožky, prikryť sa a oddýchnuť si pri dobrom filme. Počas tých dvoch hodín sa pripravte na štipkanie, chladenie a mierny diskomfort. Po nanesení ponožiek si určite UMYTE ruky a určite si nechytajte tvár ani oči. 

Po dvoch hodinách je potrebné umyť si poriadne nohy a opäť aj ruky. A pripraviť si na noc ponožky, pretože celú noc budete mať pocit studených nôh. Je to inak veľmi príjemné v lete, menej v zime :) ale otázka je, kto by si v zime peelingoval nohy. 

A potom treba trochu trpezlivosti a nezabudnúť, že ste peelingové ponožky používali, pretože cca po týždni sa vám ako hadovi začne lúpať pokožka. Preto je ideálny čas robiť to teraz, pretože v lete by to vyzeralo fakt strašne. Lúpanie trvá cca a týždeň a treba ho len prečkať. Lúpanie sa nemôže pemzovať ani nijak odstraňovať, proste len prečkať to obdobie, ale výsledok je proste parádny. Tak hebké a jemné nohy som nemala nikdy ani po profesionálnej pedikúre. A to je ten dôvod, prečo exfoliačné ponožky používam. Je to síce pomerne veľké množstvo diskomfortu, ale ten výsledok je proste úžasný. Extrémne jemné a hebké nohy na reálne niekoľko mesiacov. 

A čo vy? Je tu ešte nejaký fanúšik peelingových ponožiek?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne