utorok 24. októbra 2023

Moje nové Notino objavy

 Objavené za posledné mesiace

Notino a lekárne sú stránky z ktorých objednávam najčastejšie. Lieky, kozmetika, krémiky, malovátka :) proste veci dennej spotreby, ktoré sa jednoducho míňajú a potrebujeme ich. A teda povedzme si pravdu, nie je nič, čo by som objednávala radšej ako dobrú kozmetiku. V poslednej dobe sa zo mňa stáva taká malá konzerva a často si kupujem už overené a osvedčené veci ale naposledy som do košíka prihodila tri veci, ktoré ma tak strašne prekvapili, že vznikol tento článok. 



1. Odlakovač - Delia Nail Express Hybrid
Prvá vec, ktorá ma absolútne šokovala a bola iniciátorom tohto článku bol obyčajný lacný odlakovač na nechty. Fakt. Lebo posledný rok som si zo zotrvačnosti a zvyku kupovala odlakovač pri nákupe potravín /nepýtajte sa ma prečo/ a nejak som zabudla na to, ako vyzerajú dobre odlakovače. Paradoxne som nový ani nepotrebovala ale tento bol strašne lacný, tak som si povedala, že si ho kúpim do zásoby. Keď som si ho objednala strašne sa mi páčilo balenia, tak reku, rovno ho aj vyskúšam. A čuduj sa svet! Lak nemusí isť dole pol hodinu. Odlakovanie je extrémne rýchle, pohodlné, príjemné a dokonca odlakovač ešte aj pekne vonia! Hovorím vám, toto je absolútny hit! Inak zase len opakujem - Delia robí fakt samé úžasné veci - od miceláriek, farby na obočie, po šampóny či odlakovače. Tlieskam!



2. Krásna pena do kúpeľa - Beauticology Lets Be Mermaids
Druhý tip som ešte nevyskúšala, ale vyzerá tak pekne, že ak si náhodou už pomaly ale iste dávate dokopy vianočné darčeky, tento by sa vám veru mohol páčiť. Ide o krásnu penu do kúpeľa s morskými pannami, ktorá je podľa mňa láska na prvý pohľad. Ak máte doma malé dievčatko, toto bude zaručene darček, ktorý rozžiari všetky očká a určite urobí veľkú radosť. Od Baylis and Harding sme mali doma už viacero pien do kúpeľa a Amélii nikdy nevadili aj napriek tomu, že má atopickú pokožku. Verím preto, že toto bude rovnaký prípad a pekne si ju užije :)




3, Očné tiene - Revolution PRO Glam
A posledný objav, ktorý tu mám je možno trochu nezvyčajný, ale je to očná ceruzka/tieň od Revolution. Neviem ako vy, ale ja zbožňujem jumbo očné ceruzky - nie je nič praktickejšie na maľovanie očí. Najradšej som mala také vysúvacie od Dermacol, ale bohužiaľ ich prestali vyrábať a tak odvtedy hľadám správnu náhradu. Našla som túto obojstrannú ceruzku od Revolution a musím povedať, že som s ňou veľmi spokojná. Zobrala som si odtieň Lustre - čo je krásna zlatá a treba povedať, že sa určite vrátim aj pre ďalšie farby - Hypnotic a Mersmerize. Ceruzka je veľmi príjemná, mäkká a drží krásne celý deň. Priznám sa, že tieň som použila zatiaľ len raz - ale skôr preto, že mi príde letný alebo celkom slávnostný, takže čakám na vianočné večierky :) alebo leto :) 




A čo vy? Aké objavy ste objavili naposledy?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne