Slnecny lak:)




Viem, ze najoblubenejsi lak pre tuto sezonu je pre mnoho z Vas asi nude, ci biela kava alebo seda, ale kedze pre mna kazdy tyzden znamena vzdy ine farby keby som mala strieda len tieto tri asi by mi siblo:)
Po dlhej dobe som niekde zo zadu vykutrala tento She a strasne sa mi opat zapacil. Jeho farba je taka ja ju volam ze skoricova, ale inak presne v odtieni slnecneho kamena ak ju poznate. Musim povedt ze stacia urcite dve vrstvy a ma aj celkom dobru vydrz:)
Previous
Next Post »

24 komentárov

Pre písanie komentárov
Lucy
AUTHOR
29. októbra 2010, 21:52 delete

Zajímavá barva...já nejen na podzim miluju spíš takovou tmavě bordó. Ta je in snad každý podzim.

Reply
avatar
29. októbra 2010, 22:02 delete

to je taka klasika aj pre mna:)

Reply
avatar
timbo
AUTHOR
29. októbra 2010, 22:44 delete

Mne to skôr pripomína čokoládu :)
Neviem prečo, ale mne sa tieto S-he laky nezdajú moc kvalitné. Hneď na druhý deň sa mi začne lak šúpať :(((

Reply
avatar
Veju
AUTHOR
29. októbra 2010, 22:57 delete

tak tuten lak je fakt luxusní :)

Reply
avatar
M!
AUTHOR
29. októbra 2010, 23:32 delete

k-r-á-s-n-ý je to lak!!!
moc se mi líbí ! :))

Reply
avatar
Bezega
AUTHOR
30. októbra 2010, 2:26 delete

Ahojky, pardon že budu trošku spamovat a šířit reklamu, ale otevřela jsem si malý obchůdek, patřící k mým stránkám, tak kdyby jste měli chuť, můžete nahlédnout.
Zde: http://duckbezegashop.blogspot.com/

Reply
avatar
30. októbra 2010, 8:36 delete

love that color nailpolish! need it too. Nice blog, hope you'll become a follower of my blog too?
xoxo

http://theonlyfashionprincess.blogspot.com

Reply
avatar
Veronica
AUTHOR
30. októbra 2010, 9:31 delete

Barva je dobrá, ale víc by se mi líbil v matném provedení..:)

Reply
avatar
Juli
AUTHOR
30. októbra 2010, 10:17 delete

máš krásny tvar nechtov a ten lak na nich vyzerá úžasne! :)

Reply
avatar
30. októbra 2010, 12:16 delete

Timbo- teraz som si uvedomila ze vsetky laky co mam She maju v sebe jemne trblietky a tym padom ich zhustuju,a jeden z dovodov preco ich mam rada je hlavne to ze vydrzia neporusene cca.5-6 dni :)

Vsetkym ostatnym dakujem za krasne komentare!

Reply
avatar
MissTaken
AUTHOR
30. októbra 2010, 12:59 delete

ta barva je skvělá! asi si pořídím 162. lak na nehty do své sbírky ;D :P

Reply
avatar
Teres
AUTHOR
30. októbra 2010, 13:47 delete

tak ten je skvělej.. škoda, že sem ho neobjevila v létě..

Reply
avatar
ItalianBeauty
AUTHOR
30. októbra 2010, 15:20 delete

Ja s lakmi She nemám skúsenosť, nakoľko mi plne vyhovujú laky Rimmel a Deborah Milano, zato s lakmi z Avonu a Oriflame spokojná nie som. Veľmi túžim po tyrkysovom laku, len je ťažké ho zohnať. Jeden taký som videla u Miss Sporty, tak keď si ho opäť raz nezabudnem kúpiť, tak ho konečne vyskúšam, či je taký, aký si ho predstavujem. Ale nechám si poradiť, ak viete niekto o nejakom tyrkysovom laku inej značky :)

Reply
avatar
Ceady
AUTHOR
30. októbra 2010, 17:03 delete

tuhle značku mám ráda! A lak je nádherný! Já vsázím na modrou a červenou a krásné udržované přírodní nehtíky nalakované jen průhledným lakem :)

Reply
avatar
Alex
AUTHOR
30. októbra 2010, 19:59 delete

Už jsem myslel že ten :D naramek pod lakem je nejaky jidlo :)), ale jinak lak má krasnou barvu ^^

Reply
avatar
Teresa
AUTHOR
30. októbra 2010, 23:15 delete

Barva pěkná, ale laky od S-he nemám moc ráda protože se strašně rychle oloupou:(

Reply
avatar
moi amelie
AUTHOR
31. októbra 2010, 8:51 delete

Bianca principessa ;) máš úžasný blog... a teraz k veci, farba toho laku sa mi veľmi páči, dokonca som zháňala niečo podobné asi pred týždňom, ale s lakmi she nemám dobrú skúsenosť, aj napriek tomu, že si dávam podkladový lak véééľmi rýchlo mi idú dole. Nevydržia mi ani tri dni. =(
ale nedávno som našla v jednej mini drogérii takú dosť neznámu značku lakov, ktoré sú fakt dobré, vydržia dosť dlho a nie sú ani drahé ;)

Reply
avatar
31. októbra 2010, 9:19 delete

Chcem sa vsetkym podakovat za krasne komentare!som prekvapena, ake mate zle skusenosti s She lakmi a mrzi ma to:( ale som rada ze ste mi to napisali!
Este raz dakujem za vsetky komentare!

Reply
avatar
31. októbra 2010, 9:19 delete

Moi amelie - dakujem za pochvalenie blogu :) veeelmi ma to potesilo!

Reply
avatar
Nicoline
AUTHOR
31. októbra 2010, 14:44 delete

Hi there. Love your blog so much!!
I hope you will visit or follow my blog:)
www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

Reply
avatar
evie
AUTHOR
31. októbra 2010, 18:36 delete

ja som mala jeden lak od S-he taky trblietkavya prisiel mi strasne gelovy tak som ho darovala dalej.

Reply
avatar
1. novembra 2010, 10:06 delete

wáu...dobrý je :) taký luxusný...
ďakujem, že si sa zaztavila na mojom blogu, aj za milý komentár ♥

xx

Reply
avatar
Simona
AUTHOR
3. novembra 2010, 19:20 delete

wow, tato farba sa mi fakt paci! musim skocit do DM-ky :D

Simona
http://thepicnicwithzebra.blogspot.com/

Reply
avatar
studenti
AUTHOR
5. novembra 2010, 11:46 delete

Máš krááásny blog, veľmi rada sem chodím :)
Mohla by si prosím ťa napísať číslo laku? Chcela by som si ho kúpiť, ale v DM-kde som našla jeden, ale neviem či je to on, lebo sa mi zdal tmavší. Je to 437 quick dry? :)

Reply
avatar