La Perla






Neviem ci patrite k tym, ktori sa pridrziavaju pri nakupe vonaviek znamymi znackami alebo radsej stravite nejaky cas v parfumerii a ovoniate vsetko zaujimave, ale pre tych menej zvedavych, predstavim Vam moj novy prirastok La Perla J’Aime Les Fleurs. La Perla je povodne znacka, ktora vznikla v 1954 zakladatelkou Adou Masotti. Znacka sa orientuje hlavne na spodnu bielizen, lakave korzety ale kedze si myslim ja a zjavne aj zakladatelia ze vabit sa da aj vonou pridali sa teda parfumy.

Ja som ako darcek dostala prave jeden z nich J’Aime Les Fleurs. Odporucam dve veci: pri skusani nestriekat na papierik ale na pokozku, a potom vonat v casovych intervaloch lebo jej vona sa meni. Niekto by mozno povedal, ze jej lahkostou je to vona na leto, ale podla mna je to krasna, viac jemna ako silna, kvetinova vona. Je tam podla mna citit fialku, pivonku a hyacint a je na Vas, ktore obdobie si vyberiete na jej nosenie :)
Aby som nezabudla cena sa pohybuje pri 100ml okolo 35eur.


A co vy? Mate aj Vy v zbierke nejake menej zname ale krasne vonave parfumy?
Previous
Next Post »

19 komentárov

Pre písanie komentárov
Simonka
AUTHOR
29. decembra 2010, 21:55 delete

no tých parfúmov mám toľko..že až :D :D

Reply
avatar
29. decembra 2010, 21:56 delete

Simonka- tych nikdy nie je dost, ci?:)

Reply
avatar
klaudii
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:03 delete

Vypadá hodně luxusně... :-)

Reply
avatar
Véronique
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:06 delete

ja mám vôňu od Moschino, čo je síce dosť známa značka ale nekupovala som ju preto, že by som chcela mať na poličke v kúpeľni "meno" ... mne sa páčila :)

Reply
avatar
29. decembra 2010, 22:16 delete

klaudii - ano je velmi pekny detail na skatulke, otvara sa akoby list :)

Véronique - Moschino je vyborna znacka, taka vesela, svieza, super:)

Reply
avatar
Bezega
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:19 delete

podle jména určitě nekupuji, ikdyž můj nej parfém je Gucci II. , jsem na sladké :D

Reply
avatar
Dasdusha
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:22 delete

Hmm...vypadá opravdu zajímavě. :)

http://dasdushablog.blogspot.com/

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:23 delete

Ja som dostala na Vianoce od priateľa Miss Dior Chérie ktorú som už dlho chcela :) Ináč je moja veľká láska Jil Sander- Jil 2009, Diesel fuel for life a Diesel fuel for life Unlimited

Reply
avatar
Cherry Llegar
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:31 delete

Súhlasím, parfumov nie je nikdy dosť :)

Reply
avatar
29. decembra 2010, 22:40 delete

Martina - my mame asi velmi velmi podobny vonavkovy vkus :))

Reply
avatar
Jude
AUTHOR
29. decembra 2010, 22:51 delete

u mňa vyhráva DKNY a Versace.. kvôli ich vôňam samozrejme, nie značke..

Reply
avatar
Joll Burr
AUTHOR
30. decembra 2010, 1:33 delete

tuhle neznám ale pravda, podle popisu bych si ji vybrala spíš na jaro-léto..
teď jsem spokojená s Beat od Burberry!

www.jollburrfashion.blogspot.com

Reply
avatar
30. decembra 2010, 11:42 delete

Happy New Year!!
New Year's 2011 Fireworks Celebrations Around the World
http://fireworks2011.blogspot.com/
Demo on YouTube
http://youtu.be/QlQ3b0TfiFM
http://youtu.be/yiPvT_nhHt8

Reply
avatar
30. decembra 2010, 13:20 delete

Ja mam rada ovocne a exoticke vone

Reply
avatar
paramore
AUTHOR
30. decembra 2010, 17:07 delete

ja som totálny voňavkoholik ! A zvyčajne podlieham tým známym značkám ... túto tvoju však pri najbližšej návšteve parfumérie vyskúšam :)

Reply
avatar
Lucy
AUTHOR
30. decembra 2010, 19:44 delete

Pěkný parfém. :) Máš to tu moc pěkný. ♥

Reply
avatar
M!
AUTHOR
31. decembra 2010, 14:10 delete

hmm, vypadá to moc dobre.. skoda, ze jsem ji nedostala k vánocům :(
zkus se podívat na můj blog, třeba se ti bude líbit :)
http://individualmishmash.blogspot.com/
děkuju
M!

Reply
avatar
TeengirlK
AUTHOR
16. januára 2011, 16:04 delete

Vypadá pěkně :)
Jukni i na můj blog teengirlk.blogspot.com

Reply
avatar
lučiak
AUTHOR
16. januára 2011, 19:19 delete

hlasim sa do klubu parfumovych maniaco, La Perla ma kedysi dostala tiez, ale ta ruzova...J aime a paci sa mi aj J aime La Nuit, tato modra je na mna malo vyrazna ale je to sympaticka letna svieza vodicka.

Reply
avatar