Uzivajte si Vianoce aj po nich:)




Aj Vam je smutno ked Vianoce skoncia, ale Vy by ste ich este chceli? Tak si zaobstarajte na policku telove mliecko z Avonu, z Vianocnej kolekcie, ktore sa teraz predava za +- 3eura/400ml . Je z rady Tender Care a ako bonus mozete brat to, ze sa na Vas bude krasne, jemne trblietat:) Musim sa Vam priznat, ze mne ta vona sice pripomina leto a nejakym zazracnym sposobom Taliansko, ale nevadi, mozno Vy budete tie, ktorym bude pripominat Vianoce:)
Na zaver by som len dodala, ze je podla mna celkom riedke, mne osobne to nevadi, ta vona u mna prebila vsetky negativa, ale ak niekomu riedke mliecka vadia tak potom si ho radsej nekupujte:)

A co Vy? Mate nejake rady na zachovanie Vianoc?
Previous
Next Post »

20 komentárov

Pre písanie komentárov
Týnuše
AUTHOR
27. decembra 2010, 11:40 delete

Mám stejnej typ na ruce, je perfektní. :)

Reply
avatar
Teresa
AUTHOR
27. decembra 2010, 12:09 delete

Ja bych strašně chtěla nějaké tělové mléko s vánoční vůní a nemůžu žádné sehnat:(Teď jsem ale dostala celou řadu s vanilkovou vůní.Je tam mlíčko,sprcháč,pěna do koupele,peeling a sůl do koupele:)A mám i pomerančový krém na ruce, ten mi Vánoce připomíná:)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
27. decembra 2010, 13:42 delete

Telové mlieko ktoré by mi pripomínalo Viaoce bohužial nemám (ale usilovne po takom pátram). Osobne mám radšej tie s hustejšou konzistenciou :-P Ale Vianoce mi veľmi pripomína krém na ruky od Essence- 12h hand protection balm s vôňou vanilky a jablka- Mňam!!!

Reply
avatar
klaudii
AUTHOR
27. decembra 2010, 15:32 delete

vypadá to nádherně^^

Reply
avatar
Marcela
AUTHOR
27. decembra 2010, 17:10 delete

ja si popravde vianoce moc zachovavat nechcem.. aj ked si ich kazdy rok nechceme zanecham tymi navyse kileckami... preto sa nikdy neviem dockat, kym sa ich zbavim - vianoc a aj kil, kedze patria dokopy :-P

xx
M.

Reply
avatar
narashka
AUTHOR
27. decembra 2010, 18:27 delete

vyskusam :)
moja rada- dojedat vianocne kolace :D:)

Reply
avatar
Lexandra
AUTHOR
27. decembra 2010, 18:49 delete

dakujem za koment :) velmi ma potesil..
a rada na zachovanie vianoc? karamelky z ikei! s prichutou pernickov! su mnam mnam a uplne v nich citit vianoce :)

Reply
avatar
Alex
AUTHOR
27. decembra 2010, 21:33 delete

ak neviete zohnať telové mlieko, možno postačia aj hydratačné spreje od Avonu - urobia rovnakú prácu ako telové mlieko... Avon má momentálne v ponuke typicky vianočnú vôňu karamelizované jablko+orechy

radu na zachovanie Vianoc bohužiaľ nemám, ale tiež by som bral, keby trvali trochu dlhšie ;)

Reply
avatar
evie
AUTHOR
27. decembra 2010, 22:20 delete

mala som podobne mliecko z Avonu a nevyhovovalo mi prave kvoli riedkosti tekutosti.

Reply
avatar
28. decembra 2010, 12:12 delete

Dakujem za krasne odpovede :)A rady:)

Reply
avatar
Claudia
AUTHOR
28. decembra 2010, 13:09 delete

great post and blog :)

Reply
avatar
Nicola
AUTHOR
28. decembra 2010, 13:11 delete

no podla mna vonia ak melon:)

Reply
avatar
Ali.Oli
AUTHOR
28. decembra 2010, 14:05 delete

Jak si zachovat atmosféru Vánoc?
Nechte si ještě nějakou tu chvilku nazdobený stromeček a zapalte si voňavé svíčky pro radost.. ,-)

Reply
avatar
Adél
AUTHOR
28. decembra 2010, 16:36 delete

Já nic takového nemám, ale co mi zaručeně připomíná Vánoce celý rok jsou fotky pořízené na Štědrý den. Ta atmosféra z nich působí i léta ...

Reply
avatar
Dianna
AUTHOR
28. decembra 2010, 16:43 delete

jeeej to telove mlieko mám strašne rada, mám z tej kolekcie aj malý balzamík a ten je super tiež

diannan.blogspot.com

Reply
avatar
Dasdusha
AUTHOR
28. decembra 2010, 17:35 delete

Kdysi jsem hodně nakupovala z Avonu, ale teď už vůbec. To tělové mléko vypadá dobře a asi se po něm půjdu podívat. :)
http://dasdushablog.blogspot.com/

Reply
avatar
Mary
AUTHOR
28. decembra 2010, 18:49 delete

Mám ho, voní hezky. :)

Reply
avatar
Cherry Llegar
AUTHOR
29. decembra 2010, 18:21 delete

Pekné asi si ho kúpim

Reply
avatar
29. decembra 2010, 21:53 delete

Dakujem vsetkym za krasne komentare, urobili mi obrovsku radost!

Reply
avatar