Co ma zaujalo v Oriflame 3





Mozno ste si uz vsimli, ze som obcasnym nakupcom ci uz Oriflamu alebo Avonu a dnes sa mi dostal do ruk novy katalog 3 a napadlo ma podelit sa s Vami s vecami, ktore mam idem si objednat alebo ktore vyzeraju zaujimavo:)

1,Zacnem asi trochu Valentinsky:) Urcite by som odporucila pre tie, ktore este nemaju vymysleny darcek vonavku Architect, je to teraz celkom novinka a vonia uuuuzasne! Osobne mam velmi rada niektore panske vone z Oriflame a hned ako som ovonala ja a moj priatel tuto sme si ju okamzite zamilovali:) Vona krasne muzsky:) a vydrzi velmi dlho! cena 16,9e

2, Pre tie ktorym sa pacil clanok o nahrievacich kliestikoch na riasy http://biancaprincipessa.blogspot.com/2010/08/krasne-riasy-z-oriflamu.html
mam dobru spravu! Teraz su v zlave za bezkonkurencnych 4,9 :)

3, Mne osobne sa velmi paci aj nova pena do kupela s vonou marcipanu mnaam:) 750ml za 4,5

4, Milovnikov zazracneho Oriflame vajicka urcite potesi opatovne zaradenie do ponuky a navyse v akcii jeho vanilkove prevedenie za 1,9e

Tak to je nejakych par veci, ktore sa mi pacia:) A co vy? Objednavate si z oriflame?
Previous
Next Post »

24 komentárov

Pre písanie komentárov
Dasdusha
AUTHOR
6. februára 2011, 22:01 delete

Z Orifleme jsem si kdysi objednávala, teď už ne. Ani neznám nikoho kdo dělá Orifleme. Ta pěna koupele mě zaujala, vypadá hezky a musí krásně vonět. :)

Reply
avatar
michelle
AUTHOR
6. februára 2011, 22:03 delete

od oriflame mám moc ráda krémy na ruce.. zpevňujou zároveň nehty, které jsou pak zdravé a pevné :)) a rozhodně je lepší než avon..

Reply
avatar
lucas
AUTHOR
6. februára 2011, 22:03 delete

Tak new vôňa si ma až tak nezískala(mám tam obľúbenejšie, napr. FREE, ECLAT, EMBRANCE) no vajíčko je fakt super, hlavne na zádery, či zničené ruky a nechty-odporúčam :) a si i zaregistrovaná?

Reply
avatar
6. februára 2011, 22:24 delete

Dasdusha - to je skoda ze nepoznas nikoho, a nechcela by si to robit sama?

michelle - ano kremiky maju aj podla mna super, len tie mi neprisli teraz az v takej srdcervucej zlave preto som ich nespominala ale uplne suhlasim su skvele:))

lucas - Eclat mam aj ja velmi rada :) A nie nie som ja len sem tam nakupim:)

Reply
avatar
Lucy
AUTHOR
6. februára 2011, 22:43 delete

Skvělý článek :) Já od oriflame asi ani nic nemám, ale asi by se doma něco našlo. :)

Reply
avatar
Morgiss
AUTHOR
6. februára 2011, 23:19 delete

taky občas objednávám jak z Oriflame, tak Avonu a "zázračný kelímek" vřele doporučuju...bez něj by mé rty zimu nepřežily ;o)

Reply
avatar
narashka
AUTHOR
6. februára 2011, 23:30 delete

oriflame moc nemusim,ale hojivy zazracik alis vajicko milujem :) mam aj vanilkove aj klasicke a je to vseliek :)

Reply
avatar
sook.
AUTHOR
7. februára 2011, 7:32 delete

Tu pěnu jsem si objednala přes kamarádku, uvidím jí až příští pondělí tak mi to asi předá až v to pondělí. Ale v katalogu na vzorečku voněla strašně moc pěkně :-))

Reply
avatar
Monni
AUTHOR
7. februára 2011, 9:47 delete

Oriflame mám moc ráda, vyhovujou mi jak makeupy, tak řasenky :)) Ty nahřívací kleštičky na řasy jsem dostala pod stromeček a musim říct, že jsou vážně skvělí :) A to oriflame vajíčko mám též, vážně zázrak <3

Reply
avatar
Julia
AUTHOR
7. februára 2011, 10:18 delete

ja mam od oriflame hlavne dekorativni kosmetiku, ale vse se mi libi!

Reply
avatar
7. februára 2011, 12:40 delete

Dakujem Vam za krasne komentare velmi ma tesia a dakujem Vam aj za super tipy!:))

Reply
avatar
Mirabelle
AUTHOR
7. februára 2011, 14:41 delete

Ten zázračný kelímek od Oriflame je skvělý :) Super článek! :)

Reply
avatar
Alica
AUTHOR
7. februára 2011, 14:51 delete

Jo a nevieš či maju v Oriflame niečo na zosvetlenie blond vlasov...niaky šampón alebo spray

Reply
avatar
Vendy
AUTHOR
7. februára 2011, 18:27 delete

Oriflame je fajn :) jejich řasenky nemají konkurenci! a zázračný kelímek je opravdu zázračný :o)

Reply
avatar
Nicollette
AUTHOR
7. februára 2011, 19:50 delete

Nepreferujem veľmi veci z Orifleme , ale je pravda , že niektoré sú fakt dobré . Už asi 2 roky používam hojivý zázrak a som s týmto výrobkom absolútne spokojná . Oriflame si vždy pozriem už len kôli tomu alebo či náhodou nemajú niejakú vôňu hojivého zázraku v limitovanej edícii. Táto vecička v mojej taške nikdy nechýba !

Ďakujem za návštevu na mojom blogu <3

http://touch-your-style.blogspot.com/

Reply
avatar
7. februára 2011, 20:02 delete

ja s katalogu neobjednavam:)

Reply
avatar
Bee
AUTHOR
7. februára 2011, 21:50 delete

1 vyzkoušímee ;)

Reply
avatar
Mora e Bionda
AUTHOR
7. februára 2011, 23:20 delete

Zazracne kalisky od Oriflame miluju, to je dobre, ze zase budou :-)

Reply
avatar
Káesko:
AUTHOR
8. februára 2011, 15:57 delete

Zázračné vajíčko je produkt, kterým Oriflame zazářilo. Nic lepšího neznám... Když mám suché rty - použiju vajco, když mám odřeninu - použiju vajco, když mám cokoli - použiju vajco.

Reply
avatar
9. februára 2011, 10:06 delete

Dakujem za krasne komentare!!!!

Alica - viem, ze mali ale nebol to vyrobok co je v katalogu cely rok predpodkladam, ze ak bude obnovia ho opat niekedy pred letom. Inak viem, ze taky vyrobok ma aj Avon tak sa potom pred letom skus mrknut aj tam:)

Reply
avatar
Lilly
AUTHOR
9. februára 2011, 18:44 delete

ano souhlasim oriflame nemám ráda ale tady zařázil--a byla bych moc moc ráda kdyby ses koukla na muj nový blog www.likeadivaweb.blogspot.com když se ti bude líbit okomentuj nebo mě mužeš i sledovat DĚKUJUUU mooooc bude to promě hodn znamenat

Reply
avatar
evžena
AUTHOR
10. februára 2011, 22:53 delete

objednavala jsem si drive z oriflame, ale ted uz mc ne..ale zazracny kelimek byl fajn

Reply
avatar
vanilka
AUTHOR
13. februára 2011, 12:23 delete

Z Oriflame si objednávam pravidelne, som viacmenej spokojná, s niečím viac a s niečim menej, mám rada niektoré ich krémy a pleťové mlieka, rovnako aj radu swedish spa napríklad:-))

Reply
avatar
Grace
AUTHOR
2. marca 2011, 11:00 delete

Love the colour polish. Xxx
www.this-grace.com

Reply
avatar