Bioderma




Ospravedlnujem sa za malu absenciu:) Ale bola som na prazndiny odcestovana, tak dufam, ze Vam to vynahradim dalsim tipom:)

Pre mnohych z Vas, to isto nebude ziadna novinka lebo Bioderma je pomerne velka znacka. Vo svete je absolutnym hitom Bioderma, micelarna voda Sensibio H2o, ale vzhladom na to, ze moja plet na sebe este nesie pozostatky a obcasne nedokonalosti ja som sa rozhodla kupit a poriadne otestovat Biodermu Sebium na zmiesanu plet. Najprv som si kupila mensie balenie 250ml za 12,17e. Tato voda ma ostatne ako vsetky Bioderma vody vyhodu ze nepotrebujete mlieko, gel, atd, na tvar na ocistenie, precistenie staci voda. Kedze je tato na zmiesanu plet oci sa snou odlicovat nemozu.
Ja ju pouzivam vecer a rano. Rano len pretriem cistiacim tamponom, vycistim mastnostu z noci. A vecer, najprv jednym tamponom poriadne odlicim tvar, a druhym este preistotu docistim. Voda naozaj tvar nevysusuje, zanechava ju krasne hebku, tvar vydrzi hydratovana a nemastna cely den.
Odporucam najma na leto, ked pokozku ma vacsiu tendenciu potit sa viac ako inokedy. Toto balenie mi vydrzalo skoro tri mesiaci, cize ked si to rozpocitate nie je to az tak vela.


A co Vy?Ake mate skusenosti s Biodermou?
Previous
Next Post »

29 komentárov

Pre písanie komentárov
Dendula
AUTHOR
26. apríla 2011, 12:41 delete

od Biodermy som mala zatiaľ len spomínanú Sensibio H2O - bola som maximálne spokojná, užívala som ju dlhšiu dobu, teraz som prešla na značku La roche posay...tiež si pochvaľujem, oplatí sa investovať :)

Reply
avatar
KLAUDI
AUTHOR
26. apríla 2011, 13:03 delete

pockat cize sa tym mozem aj odlicovat? odpis mi :)

Reply
avatar
Mirka
AUTHOR
26. apríla 2011, 13:10 delete

Ja sa s touto vodou pravidelne odlicujem a nezaznamenala som ziadne tazkosti ( v ociach nepali ) :-)

Reply
avatar
kik:)
AUTHOR
26. apríla 2011, 13:22 delete

ja mám s Biodermou veľmi dobré skúsenosti už len preto,že mi ju dokonca poradila kožná a naozaj funguje:)ja používam tiež teraz túto len je červená:))...dokonca aj krémy na akné sú super:)takže ja len dobré skúsenosti:P

Reply
avatar
26. apríla 2011, 13:34 delete

Klaudi - je mozne, ze niekoho v ockach nepali, ale podla ich navodu a informacii sa na oci odporuca len cervena :)

Reply
avatar
evie
AUTHOR
26. apríla 2011, 13:44 delete

ja som si raz porovnavala tieto dve, kedze pouzivam len tu cervenu, a mama si nedavno kupila aj tuto modro-zelenu. Moc som jueste neskusala, ale tiez som vycitala, ze na oci moc vhodna nie je, ale na zmieanu kozu, ci problematicku je idealna. Tu cervenu pouzivam vyhradne na odlicovanie a som spokojna.

Reply
avatar
Nina Lowe
AUTHOR
26. apríla 2011, 14:59 delete

tuto som pouzivala,je skvela,len na nu budem musiet znova nasetrit :D ale u nas v lekarni bola taka akcia minule,ze dve velke balenia len za 20e,teraz lutujem,ze som to nekupila .. :/

Reply
avatar
Mirabelle
AUTHOR
26. apríla 2011, 15:40 delete

Biodermu používám už léta a je opravdu vynikající :)

Reply
avatar
Carolinné
AUTHOR
26. apríla 2011, 17:01 delete

Bioderma je vynikající firma, používám od ní odličovací vodu a nemůžu si jí vynachválit :)

Reply
avatar
Democracy
AUTHOR
26. apríla 2011, 17:20 delete

mala som už aj túto, ale potom sa moja pleť stala viac citlivou (nie v dôsledku tejto vody) a prešla som na červenú... obe sú skvelé, ľahučké, nič lepkavé a najmä nevysúšajú moju už aj tak suchučkú pleť... rozhodne odporúčam :-)

Reply
avatar
26. apríla 2011, 19:25 delete

Som rada, ze aj Vy ste snou spokojne:) Podla mna je tiez uzasna!

Reply
avatar
Esencee
AUTHOR
26. apríla 2011, 20:13 delete

Původně jsem používala tuhle zelenou, ale po čase jsem měla pocit, že mě vysušuje (a taky ta klasická líp odličuje) a tak jsem změnila sensibio H2o

Reply
avatar
karlos.s
AUTHOR
26. apríla 2011, 20:31 delete

to chci vyzkoušet!

Reply
avatar
Markett
AUTHOR
26. apríla 2011, 21:36 delete

Taky používám, je moc bezva :)

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
26. apríla 2011, 23:03 delete

Nuze, ja som si snou odlicovala aj oci bezproblemov :-)
Tiez mam sa mi este na pleti objavi akne..ale ejhadivu! Ajtak mi viac vyhovuje Sensibio H2O..

Reply
avatar
Vera Peara
AUTHOR
27. apríla 2011, 10:13 delete

Bioderma micelární vodu jsem měla tu růžovou na citlivou pleť a byla fajn, ale asi taky zkusím tuhle, určitě bude mojí pleti víc vyhovovat :)

Reply
avatar
Džéjn
AUTHOR
27. apríla 2011, 11:36 delete

Taky používám je skvělá! Od Biodermi mám několik produktů je to velmi dobrá značka;) Ps: máš moc hezký blog!!!

Reply
avatar
Kocourova Adi
AUTHOR
27. apríla 2011, 11:50 delete

Biodermu kupuje moje máma do práce, dělají dobré věci

Reply
avatar
Pralinka
AUTHOR
27. apríla 2011, 18:21 delete

Já mám krém na akné Bioderma a výborně účinkuje. Nedovedu si představit, jak bych bez něj vypadala :)

Reply
avatar
27. apríla 2011, 19:59 delete

Dakujem za uzasne komentare, uplne s Vami suhlasim aj s tou cervenou, no su to jednoducho bozske vyrobky:)

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
27. apríla 2011, 20:27 delete

bohužel to mít na sobě nebudu:) jen tak to sestavuju:)

Reply
avatar
Suees
AUTHOR
27. apríla 2011, 20:33 delete

Zkušenosti s Biodermou? Jen ty nejlepší! Od té doby, co jsem ji objevila, používám na obličej jen dva přípravky, místo kdoví kolika předtím a je to mnohem lepší.. Přesně jako ty oceňuju, že nepotřebuju žádný odličovač, gel, atd. atd., stačí jen tahle geniální voda :-)

Reply
avatar
lovelyhair
AUTHOR
28. apríla 2011, 9:18 delete

už jsem četla všude možně,jak je tahle voda super, musím taky vyzkoušet...

Reply
avatar
Klaudii
AUTHOR
28. apríla 2011, 13:37 delete

Ahoj, chtěla sem se zeptat, jestli máš zkušenosti s nějakou dražší kosmetikou- Dior, Chanel? Děkuji za odpověď :-)))

Reply
avatar
28. apríla 2011, 22:16 delete

Klaudii - ahoj som rada, ze sa pytas:)Odskusane mam nejake vyrovky z Lancomu, pomerne vela Estee Lauder a Dior, ak by ta to potesilo mozem o nich napisat recenzie :)

Reply
avatar
Danielle
AUTHOR
28. apríla 2011, 22:56 delete

love your blog :).
xoxo

Reply
avatar
SilviFox
AUTHOR
29. apríla 2011, 17:38 delete

dlho uz chcem vyskusat-asi do toho konecne pojdem

Reply
avatar
Diary of Mia
AUTHOR
30. apríla 2011, 22:49 delete

nemám ještě zkušenosti s Biodermou, používám Vichy, ale po tvém článku, se to asi změní, díky za tip!:)

Reply
avatar
DeerOhMyDear
AUTHOR
1. mája 2011, 15:03 delete

uz dlho rozmyslam o kupe tejto biodermy, ale stale som sa nejako neodhodlala... :) ale kedze mam fakt otrasne mastnu plet, asi si ju pojdem co najrychlesie zaobstarat! :D

Reply
avatar