Got2be sparkling!

Keď sa mi dostal do rúk lak na vlasy Got2be sparkling, po nastriekaní som si normálne povedala, že nechápem :) Tá vôňa bola úplne neskutočná. Vážne akoby ste si na seba nastriekali odšťavnené letné ovocie:) úžasné! Z prípravkami Got2be mám viaceré skúsenosti a poväčšine som s nimi veľmi spokojná. Je síce pravda, že sú v podstate z drogérkových najdrahšie, ale niekedy stojí za to priplatiť si. Čo sa týka funkčnosti tohto laku, je na držanie tvaru, rozžiarenie - vlásky by sa mali lesknúť a mali by pôsobiť prirodzene. Osobne si myslím, že drží super, nezlepuje ale ten lesk som nepostrehla.
Môj názor je taký, že ak ho uvidíte v drogérii v akcia za +- 3,5 eura určite si ho zoberte, ale tých 5eur za koľko ho predávajú, to zase nie:)

A čo Vy? Poznáte tento lak? Alebo ich iné výrobky?



Previous
Next Post »

16 komentárov

Pre písanie komentárov
18. júna 2011, 22:55 delete

z tejto rady som už mal viackrát žlté lepidlo, ktoré bolo doslova lepidlom a hodilo sa fakt len na výnimočné prípady, kedy som sa chcel ráno vrátiť domov s takým účesom, s akým som odchdádzal večer do mesta :)

a rovnako som mal ešte gél v spreji, ktorý sa veľmi podobal na tento lak, iba bol menší a v guľatom flakóne... ten mal veľmi príjemnú vôňu a nelepil vôbec vlasy, ale zas, ani ich nedržal :)

Patrik

Reply
avatar
18. júna 2011, 22:58 delete

Jej chlapčenský komentár na mojom blogu to beriem teda ako veľkú osobnú poklonu:) A rady si zoberem k srdcu a pretlmočím priateľovi :)

Reply
avatar
Binna
AUTHOR
19. júna 2011, 0:00 delete

Ahoj, já mám sprej pro lesk vlasů, a ten je fajn. Voní po melounech a skutečně ten lesk vidím. Jinak to žádné funkce nemá a přiznám se používám to málo.

Reply
avatar
Bezega
AUTHOR
19. júna 2011, 0:15 delete

:)tak vzhledem k tomu, že díky nápisu sparkling očekávám lesk a on lesk nedodává, bych si ho už nikdy nekoupila. Protože obyčejný lak si můžu koupit jakýkoliv. Já ho mám doma asi jednou použitý a hrůza. Mám těžké vlasy a tohle s nimi nedělá nic :) prostě nedrží, atd.

Reply
avatar
Elle
AUTHOR
19. júna 2011, 8:49 delete

Moc hezký. :)*

Reply
avatar
Mielle
AUTHOR
19. júna 2011, 13:52 delete

Já nepoužívám na vlasy kromě šampónu nic. Vše ostatní mi totiž přijde, že mi vlasy akorát slepí a vypadají pak jak týden nemyté...:D

Reply
avatar
Mischel
AUTHOR
19. júna 2011, 16:17 delete

tento neznám, ale mám doma od této značky taky nějaký lak a je teda dost silnej:D Ale zase krásně voní. Ale moc ho nepoužívám. To potom nejde ani rozčesat:D
Jinak krásný bloček:)

Reply
avatar
19. júna 2011, 17:49 delete

Ja som mala veľmi rada Megalomaniu, ale ako zmenili obal, museli zmeniť aj zloženie lebo je úplne oničom :/

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
19. júna 2011, 20:05 delete

got2be som ešte neskúšala, ja mám lak na vlasy od Nivei, je celkom fajn, ale nevonia pekne :/

Reply
avatar
Mery
AUTHOR
19. júna 2011, 22:24 delete

Jé zrovna zejtra si musim dojít pro novej lak ..asi už vím pro jakej :)

http://missnothingfashion.blogspot.com

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
19. júna 2011, 22:38 delete

nepoznám ho, ale od Got2B mám sprej na ochranu vlasov pred poškodením zo žehličky/fénu, ktorý môžem len odporúčať :)

Reply
avatar
20. júna 2011, 11:35 delete

som rada, že sa Vám príspevok páčil :)

Reply
avatar
Petulka
AUTHOR
20. júna 2011, 14:57 delete

mně se celkově výrobky od Got2be líbí , ten lak musí být úžasný !

Reply
avatar
20. júna 2011, 18:57 delete

Petulka : hlavne vonavy:))

Reply
avatar
Ev
AUTHOR
20. júna 2011, 19:07 delete

poznám ich ale neskúšala som ešte :) asi ani nebudem..

Reply
avatar
21. júna 2011, 21:41 delete

Ev. - o nič extra neprijdeš:)

Reply
avatar