Avon Arabian glow

Farby na nechtíky si vždy delím na jarné, letné, jesenné a zimné. Vždy sa veľmi teším keď prídu na rad tie letné, lebo sú to väčšinou extravagantnejšie farby, ktoré by som si v zime určite nedala. Ako sa lepšie prichystať na prvý letný deň ako takouto nádhernou tyrkysovou? 
Tento podľa mňa krásny lak je z Avonu, rada Arabian glow - teal infusion. Cena bola 3,99. Na docielenie takejto farby je treba troch vrstiev, lak schne celkom rýchlo aj sám a výdrž sú také 4dni. 
Ja som si svoj ozvláštnila pečiatkami Essence, o ktorých som písala už tu: http://biancaprincipessa.blogspot.com/2011/01/nail-art.html , a biely som použila obyčajný lak S-he. 




Páči sa Vám? 

Previous
Next Post »

13 komentárov

Pre písanie komentárov
Markett
AUTHOR
21. júna 2011, 22:06 delete

Hezká barva :-) Já pokukuju po ještě výraznější.. :)

Reply
avatar
slečnael
AUTHOR
21. júna 2011, 22:12 delete

stejný odstín od jiné značky jsem měla asi před rokem, jenže se mi už nějak nělíbí (ten vkus se ale rychle mění) \:)máš hezky dlouhé nehty!

Reply
avatar
Simuša
AUTHOR
22. júna 2011, 6:15 delete

farba sa mi moc nepáči, ale pečiatky sú pekné :)

Reply
avatar
lovelyhair
AUTHOR
22. júna 2011, 8:38 delete

barva se mi v základu moc líbí,ale zdá se mi,že má shimmer a ten už v těhle výrazných barvách moc nemusím, mám radši krémovky :)

Reply
avatar
Teresa
AUTHOR
22. júna 2011, 13:50 delete

Užasná barvička <3

http://ccowhouse.blogspot.com/

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
22. júna 2011, 14:43 delete

tie kvietočky to doviedli do dokonalosti :)

Reply
avatar
22. júna 2011, 15:49 delete

Celkom fajn odtieň, akurát nič svetoborné podľa mňa :) Ja som na iné :)
PS: Zruš prosím ťa overovanie slovom,je to dosť otravné :D

Reply
avatar
Pierotta
AUTHOR
22. júna 2011, 16:34 delete

Tá farba sa mi páči, ale nemám rada perleťové laky... a ááách, aj ty vieš pečiatkovať, ja to ešte stále neviem :(

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
23. júna 2011, 13:59 delete

Na tobě se mi líbí, ale já dávám přednost spíš barvám do růžova, korálova a červena. :) A ty kvítky jsou moc pěkný. :)

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
23. júna 2011, 23:02 delete

Tie kvietky su naozaj super!

Reply
avatar
Color Beam
AUTHOR
26. júna 2011, 22:36 delete

Barva není úplně můj šálek kávy, ale tyhle razítka poznávám:-)! Mám tyhle kytičky ráda:-)

Reply
avatar
Silvie
AUTHOR
27. júna 2011, 18:12 delete

chci tvoje nehty!!!achjoo :DD jinak pekna barva laku :))

Reply
avatar
Pepe
AUTHOR
7. augusta 2011, 19:29 delete

krásny lak :-)

Reply
avatar