The Body Shop je na spapanie:)

O tomto sprchovom gély som chcela napísať už strašne dlho, lebo je to to najvoňavejšie čo si dokážete predstaviť. Hovorím o neobyčajom sprcháči z The Body Shop s vôňou mandlí (Almond). Prvýkrát keď som ho ovoňala, nevedela som či je na jedenie alebo sprchovanie, lebo tá vôňa je viac ako dokonalá. Výhodou je to, že neobsahuje mydlo, čiže nevysušuje pleť, skvelo sa na pokožke rozotiera, stačí ho máličko. Pleť je úžasne jemná a ešte úžasnejšie vonia.
Vrelo odporúčam!

Máte aj vy skúsenosti so sprcháčmi z The Body Shop?



Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
ebuu
AUTHOR
3. septembra 2011, 20:14 delete

Já miluju tenhle typ vůní. A ze všeho nejvíc vanilku, ňam :)))


http://pieceofebuu.blogspot.com/

Reply
avatar
Pat
AUTHOR
3. septembra 2011, 20:26 delete

Zkušenosti nemám, ale asi vyzkouším ;))

Reply
avatar
evie
AUTHOR
3. septembra 2011, 20:36 delete

z vyrobkami z body shopu skusenosti nemam, ale pocula som uz o malinovom octe na vlasy:)

Reply
avatar
Chestnut
AUTHOR
3. septembra 2011, 20:44 delete

kupuju si tam už delší dobu Moringa Shower Gel. Je to taková jemnější vůně, ale taky ji dost miluju :P

Reply
avatar
3. septembra 2011, 22:03 delete

vyskusaj olivovy sprchac, ten je podla mna naj! vonia sice tak obycajne, ale ten efekt na pokozke! aj telovy peeling mam k tomu, pokozku jak babatko :) moringu som mala tiez, body butter mi strasne pekne vonal, ten sprchac uz ani tak nie.

Reply
avatar
Simuša
AUTHOR
3. septembra 2011, 22:06 delete

skúsenosti nemám, koľko stojí?

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
3. septembra 2011, 23:19 delete

Body shop jsem ještě nezkoušela. Každopádně děkuji za inspiraci. :)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
3. septembra 2011, 23:32 delete

ešte som ich neskúšala, ale možno sa k ním dostanem :)

Reply
avatar
Markett
AUTHOR
4. septembra 2011, 1:36 delete

Bodyshopové sprcháče jsem ještě nezkoušela, ale hned jak se usadím v Praze zajdu ho vyzkoušet :)

Reply
avatar
Simča
AUTHOR
4. septembra 2011, 14:13 delete

Nezkoušela jsem to :)

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
4. septembra 2011, 20:42 delete

vsetko z body shopu uzasne vonia, no tie veci su bohuzial dost drahe :(

Reply
avatar
Sabs
AUTHOR
4. septembra 2011, 23:21 delete

ja som od nich zatial nic nekupila, ale zda sa mi ze som bola v ich obchode, nie som si ista.... nemaju nahodou obchod v BA hned ako je michalska brana? :D mám otázku....písala si mi na blog že ta aknecolor dostal do nemocnice.....to ako?

Reply
avatar
Mína
AUTHOR
6. septembra 2011, 10:42 delete

předávám malou blogovou štafetu http://www.minaandanailpolish.com/2011/09/7-make-up-facts-about-me.html

Reply
avatar
6. septembra 2011, 16:57 delete

Bellatrix -úplne súhlasím, vďaka za to, že ho stačí tak máličko, aj tak mi je ho vždy ľúto :(

Sabs - áno presne tam:) Strašne mi pousádzal pory a z toho som chytila infekciu ( nechci vedieť viac, naozaj nič príjemné:((

Mína -ďakujem, čo najskôr sa zapojím:)

Reply
avatar
Binna
AUTHOR
9. septembra 2011, 22:00 delete

Body shop MILUJEM od 1999, ked som sa s ním prvýkrát stretla v Anglicku. Je to moja TOP5 značka. Treba tiež vyberať, ale vyberiete si!

Reply
avatar
sezka
AUTHOR
12. septembra 2011, 20:00 delete

ja mám od nich sprchac Lipa - Moringa, je to uzasna vona

Reply
avatar