Got2be!

Čo sa týka prípravkov na vlásky, ktoré ich chránia pri vyššej teplote (fúkanie, žehlenie, natáčky, kulma..) mám s veľa z nich problém stým, že sa potom vlásky rýchlo mastnia. Resp. tento problém som mala dokým som si nekúpila trošku drahší ( trošku len preto lebo rozdiel od iných drogériových Loreal, Pantene, Balea je +- 1 euro) Got2Be Guardian Angel. Je to sprej, ktorý chráni vlásky pri vyšších teplotách - čiže ideálny na už vyššie spomenuté činnosti.
Postup je veľmi jednoduchý - nastriekate na vlásky ( najlepšie si vlásky rozdeliť na pramene) a upravíte.Vlásky okrem toho, že sú potom krásne lesklé a chránené aj nádherne voňajú a dlhšie vydržia vo vami požadovanej forme. Cena je približne 4eurá.
Skúšali ste ho už? Ak nie určite odporúčam:)



Previous
Next Post »

20 komentárov

Pre písanie komentárov
Jeannette
AUTHOR
6. septembra 2011, 17:16 delete

Mám ho a jsem spokojená! Stříknu ho do dlaní a pak vmačlávám do vlasů,jinak mi nechává film na žehličce:)

Reply
avatar
6. septembra 2011, 17:17 delete

Jeannette- vážne? Tak super, že si si našla takéto riešenie :)

Reply
avatar
Terča
AUTHOR
6. septembra 2011, 17:19 delete

Mě se taky mastí po všelijakých sprejích a maskách strašně rychle vlasy, ale pokud říkáš, že se ti to po tomto spreji neděje, tak ho asi zkusím:)

Reply
avatar
6. septembra 2011, 17:20 delete

Terča - ja mám doma plnú poličku nepodarkov :)) a tento je fakt super:)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
6. septembra 2011, 17:28 delete

vďaka za tip, už dlhšie zháňam niečo takéto:)

Reply
avatar
LuLu
AUTHOR
6. septembra 2011, 18:49 delete

Dík za tip, zrovna před chvílí jsem si myla vlasy a nadávala, že nejdou rozčesat a mám pocit, že už během foukání se díky všem těm kúrám mastí :-/. Takže určitě vyzkouším :-)

Reply
avatar
Teres(ka)
AUTHOR
6. septembra 2011, 19:22 delete

Už dlouho mi jen tak ladem stojí v koupelně na poličce,ale po těhlech recenzí ho urččitě zkusím :))

Reply
avatar
Stanči
AUTHOR
6. septembra 2011, 19:25 delete

skúšala skúšala, len sa mi nedávno minul a musím si ísť kúpiť nový!

Reply
avatar
ebuu
AUTHOR
6. septembra 2011, 19:35 delete

Já mám růžovej Studio - Silk/Gloss od Loreal. S tím máš zkušenosti?

http://pieceofebuu.blogspot.com/

Reply
avatar
Lucia ♥
AUTHOR
6. septembra 2011, 19:41 delete

Od zajtra je v Tescu v akcii a chcela som ho vyskúšať, tak teraz si mi dala potrebnú zelenú ;)

Reply
avatar
M.
AUTHOR
6. septembra 2011, 20:01 delete

měla jsem něco podobného od Lorealu :)

Reply
avatar
Nikoll
AUTHOR
6. septembra 2011, 20:08 delete

Vyzerá to super ja mám profesionálnu kúru na vlasy od SP :-) doporučujem zohnať v kaderníctvach KLIER cena okolo 21€

nikolarybarova.blogspot.com

p.s. nezmenila som si blog ale som ho premenovala

Reply
avatar
6. septembra 2011, 20:20 delete

ebuu - mám aj na kulmovanie aj na žehlenie:)Ale toto je určite lepšie:)

Reply
avatar
Veruška
AUTHOR
6. septembra 2011, 21:48 delete

ja ho používam približne od minuloročných Vianoc a tiež si pochvaľujem aj keď pokukujem aj po podobných prípravkov od L´oreal, s tými nemáš skúsenosti?

Reply
avatar
evie
AUTHOR
6. septembra 2011, 22:47 delete

ja ho mam doma, vona je super, ale mama po nom pocit, ze mi zlepi vlasy...

Reply
avatar
B*
AUTHOR
7. septembra 2011, 10:16 delete

mam ho ale zase až tak z neho nadšená nie som, to skôr už používam Chi alebo argánový olej na takéto príležitosti;-)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
7. septembra 2011, 10:50 delete

ja týmto drogériovým prípravkom neverím podľa mňa to má veľmi slabý účinok..súhlasím S B* ja mám tiež od Chi a lepšie som nikde nanašla..takže odporúčam skôr ten..

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
7. septembra 2011, 14:13 delete

ja som ho mala a aj moja sestra ho ešte používa... ja si často žehlím vlasy takže na to mi veľmi nestačil, no pri občasnom žehlení či fúkaní je fakt dobrý :)

Reply
avatar
Emma
AUTHOR
7. septembra 2011, 14:33 delete

Taky to používám :)) a musím říct že opravdu krásně voní .))

Reply
avatar
Doris
AUTHOR
8. septembra 2011, 20:10 delete

nevím, zatím jsem nezkoušela, takže nemůžu říct...
PS: Navštiv pls i můj blog :)

Reply
avatar