Linky a štetce


Gélové linky mám pocit, že zažívajú nevídaný boom. Neviem čím to je, ale ak aj Vy patríte medzi ich fanúšikov, možno Vám pomôže dnešný článok o štetcoch k nim. Iste ste si už všimli, že keď si kúpite gélovú linku potrebujete k nej štetec. Ja osobne som si všimla, že na výber sú v bežne dostupných drogériách dva. Možno je ich aj viac - ale o tom aspoň ja neviem. Ak viete Vy, určite mi dajte vedieť do komentárov :) 



Prvý je štetec s ploskými, do šikma zastrihnutými štetinkami. Napríklad tento je Essence za cenu okolo 1,6 e. Ja som si ho kúpila ako prvý a zvykla som si na neho viac, čiže častejšie používam tento. Je výborný na nanášanie hrubej linky a vtedy ak si linku nanášate na tiene.


Ak však potrebujete štetec na precíznu aplikáciu, ktorý vyčaruje krásnu super tenkú (aj klasickú tenkú) linku - Váš víťaz je tento. Tento je Alverde a cena bola jedno euro. Bol síce v akcii ale všimla som si, že je zase v bežnom sortimente a cena je okolo 1,8 e. 

A čo Vy? Ktorý je Váš víťaz?
Previous
Next Post »

10 komentárov

Pre písanie komentárov
Limett
AUTHOR
7. apríla 2012, 18:54 delete

Já mám též oba a s tím od Alverde se mi pracuje lépe - jedna proto, že je takový úzký jako třeba u linek tekutých, a taky proto, že je tak hezky zkosený. Ten od essence používám spíš na linku stíny :)

Reply
avatar
GirlieNamedZ
AUTHOR
7. apríla 2012, 19:05 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
kesa
AUTHOR
7. apríla 2012, 19:16 delete

tiež mám obidva, ten od essence som kúpila pred pár dňami, tak ho ešte nemám odskúšaný :)

Reply
avatar
7. apríla 2012, 19:21 delete

ja mam tiez obidva ale ten od alverde moc nepouzivam lebo sa mi "roztrapkal" po case :/

Reply
avatar
Katie
AUTHOR
7. apríla 2012, 22:27 delete

tyjo, ten druhej schánim už dlouho a zatim jsem ho viděla jen u ELFu a u essence ho u nás nemaj :/

Reply
avatar
A.
AUTHOR
8. apríla 2012, 12:01 delete

Já mám hlavně velký problém s kreslením hezké linky... :) Ale lépe mi to jde od ruky tím od Alverde, na ten od Essence si pořád nějak nemůžu zvyknout...

Reply
avatar
Natalie
AUTHOR
8. apríla 2012, 14:08 delete

já mám tenhle Essence a pak Dermacol, úzkej, ale není zahnutej jako Alverde. Ale mnohem radši mám Dermacol, líp se mi s ním pracuje :). Včera mi kamarádka darovala další barvu linek, takže si chci ještě jeden štětec přikoupit, na každou jeden. Možná zkusím ten Alverde :). Jinak štetec na klinky dělá ještě Maybelline resp. jsou to linky a k nim štětec :).

Reply
avatar
viennettka
AUTHOR
8. apríla 2012, 19:38 delete

Ty zkosené mi nevyhovují vůbec, prostě to s nimi neumím. Ten od Alverde mám taky, dokonce několik exemplářů, ale přesto k oblíbeným nepatří - nejradši mám tyto tenké, ale bez toho zahnutí.

Reply
avatar
9. apríla 2012, 10:27 delete

vienettka - ja som bez toho zahnutia v drogérkach bohužial nenašla :(

Reply
avatar
15. apríla 2012, 17:38 delete

Bianca, do ktorej DM chodíš? V Bratislave? Ja keď idem, tak nikdy nenájdem zaujímavé veci ako štetce a pod.. O_o. ...

Reply
avatar