3x super Balea

 Výrobky Balea mám rada, niektoré viac, niektoré menej, a dnes Vám predstavím moju obľúbenú trojicu za posledného pol roka. Už dávno som takýto Balea príspevok nerobila, a viem, že ho máte radi, tak dúfam, že sa Vám bude páčiť aj dnes :) Moja obľúbená trojica sa skladá z makaronkových sprcháčov a telového mlieka, vatových tyčiniek a notoricky známej vazelíny. Priemerná cena výrobkov je jedno euro, čiže nie je nad čím váhať :)

 1, Vatové tyčinky - nedalo mi na blogu nespomenúť ich. Pre mňa osobne sú vatové tyčinky vec denno dennej spotreby, ale nie kvôli čisteniu uší, ale kvôli ,,zmizíkovaniu" make-upu. Často sa mi stáva, že sa mi otlačí špirála, alebo sa niekde niečo nevydarí tak ako sa malo a preto je dobré mať po ruke vatové tyčinky. Oceňujem tieto Baleácke najmä kvôli krásnym škatuľkám a nízkej cene. V poslednej dobe sa mi vidí, že sa dosť zlepšili aj čo sa kvality týka (viac namotanej vaty) a dajú sa super použiť aj na čistenie uší. Tyčinka je dostatočne pevná, nezlomí sa a vatová tyčinka je tiež dostatočne hrubá. Naozaj super vec za super cenu :)


 2, Predstavovať makaronkovú kolekciu asi bude zbytočné, ale nedalo mi jednoducho nespomenúť ju. Po ovocnej letnej kolekcii, o ktorej som písala je proste toto jednoducho top čo sa sprcháčov v DM týka. Za cenu pod euro sú to tie najvoňavejšie sprcháče na svete (Samozrejme za predpokladu, že máte radi eeeextrémne sladké, keksíkové, mandľové vône). Ja tú vôňu zbožňujem, každý večer sa teším do sprchy a potom na krémovanie lebo od toľkého ospevovania som od snúbenca dostala aj telové mliečko a sprcháče do zásoby. Predsa len je to limitka, nebude to večne - ale ja som už pripravená :) Naozaj ak máte radi sladké vône neváhajte ani minútu, sú to tie naj naj naj sprcháče!
Aby som nespevovala len ich vôňu, dodám, aby ste neboli sklamané - ich konzistencia je redšia, príliš nepenia, je to skôr sprcháč pre radosť.

3, A mojou treťou super obľúbenou DM vecičkou je Balea vazelína. Obyčajná klasická vazelína, ktorú som si zakúpila ešte v lete na moje nešťastné päty a používam na kopec ďalších vecí dodnes. Ja osobne používam vazelínu už od detstva, najmä kvôli mojím suchým rukám a kým lekárne fungovali normálne dávala som si ju vždy zarábať tam. Nájsť však teraz lekáreň čo zarába je takmer umenie, čiže toto je pre mňa jednoduchšia a dokonca cenovo výhodnejšia alternatíva. Táto Baleácka je oproti lekárenskej akoby menej tuhá, menej hutná ale v podstate to je skôr k úžitku, ako nevýhoda, lebo kľudne ju môžete použiť večer na ruky a do 5 minút sa vsiakne.
Používam ju na nos,keď som chorá, na ruky ako SOS, na päty, na lakte, na všetky suché miesta. Je to vážne super super výrobok, s vlastnosťami lepšími ako Oriflame vajíčko a neviem koľkokrát lacnejšie (len keby tak voňala). Pre mňa je to výrobok, ktorý jednoducho musím mať stále doma. Pekné nohy si nezabudnite obuť do pekných topánok,ktoré nájdete napríklad tu: http://www.bonprixshop.eu/kategoria/1224/obuv-a-doplnky/

Tak to sú moje momentálne TOP3 super výrobky, na ktoré nedám dopustiť a chválim všade kde môžem.
Poznáte ich aj Vy? Používate?Máte ich radi?



Previous
Next Post »

33 komentárov

Pre písanie komentárov
Anonymný
AUTHOR
22. januára 2013, 10:41 delete

aj ja som pouzivala vazelinu Balea a viac sa mi osvedcila calciova mast z lekarne, ktoru uz predavaju aj vo velkej tube, na pery, lakte a paty je vyborna.
janka

Reply
avatar
22. januára 2013, 16:24 delete

My máme tiež kalciovku doma a úprimne nikdy ma nenapadlo použiť ju takto :)
Ďakujem!

Reply
avatar
22. januára 2013, 17:43 delete

tu vazelinu maaam na na pocasie ako je teraz je stvorena :D moje pery ju zboznuju a aj suche lakte :D

Reply
avatar
Romana
AUTHOR
22. januára 2013, 18:05 delete

O vazelíně nevím a ty sprcháče jsem někde viděla, každopádně u nás v DM je buď nemají anebo špatně hledám.:)Každopádně jsem si teď moc oblíbila od týhle značky malinový balzám na rty.

Reply
avatar
Holly B.
AUTHOR
22. januára 2013, 18:19 delete

Tu vazelínu vyzkouším, pokud ji seženu :-) je to lék na vše :-) super článek

Reply
avatar
Pourlex
AUTHOR
22. januára 2013, 21:43 delete

Tý jo, to tělové mléko vypadá moc dobře :)

Reply
avatar
23. januára 2013, 9:21 delete

zoženieš určite v DM ich majú tucty ::)

Reply
avatar
23. januára 2013, 9:21 delete

Mňam malinový ten musí super voňať! Ďakujem za tip!

Reply
avatar
Klára S.
AUTHOR
23. januára 2013, 10:43 delete

Vazelínu mám doma taky, ale ty vatové tyčinky jsem u nás ještě nepotkala.

Reply
avatar
LadyDariel
AUTHOR
23. januára 2013, 11:19 delete

ty vatové tyčinky to je dost dobré! takové maxi balení, ale teda jsem to ještě neviděla :)

Reply
avatar
Romana
AUTHOR
23. januára 2013, 12:06 delete

Voní jenom lehce, není to žádná intenzivní vůně, ale i tak je super a můžu doporučit.:)

Reply
avatar
aleva
AUTHOR
23. januára 2013, 13:01 delete

tuto vazelínu som používala aj ja, keď som mala problémy s pleťou, ale ani ma nenapadlo ju používať na toľko iných problémov =)

Reply
avatar
Annette K.
AUTHOR
23. januára 2013, 18:41 delete

Ty sprchové gely s marokánkama jsme viděla na spoustě blogách už, mám v plánu si taky nějaký koupit:)

Reply
avatar
Megan
AUTHOR
23. januára 2013, 20:25 delete

Hezký článek, já jsem s Baleou víceméně spokojená, tyhle výrobky jsem ale zatím nevyzkoušela:) Líbí se mi ty vatové tyčinky, krásný obal :D

Reply
avatar
Kristine
AUTHOR
23. januára 2013, 20:51 delete

Chystám se koupit si tělové máslo, čtu na něj jen samé kladné recenze :-)

Reply
avatar
23. januára 2013, 21:27 delete

teraz si ma riadne navnadila, asi vybehnem zajtra do dmky! tie sprchace vypadaju uzanse ja telove mlieko! :) vdaka za super tip :)

Reply
avatar
Adele
AUTHOR
23. januára 2013, 21:49 delete

já na vlasy nic extra nepoužívám , lesknou se mi jen po umytí:)

Reply
avatar
23. januára 2013, 21:59 delete

Určite vybehni, budeš nadšená:)

Reply
avatar
23. januára 2013, 21:59 delete

nedá sa nič iné len chváliť:)

Reply
avatar
23. januára 2013, 22:00 delete

súhlasím na poličke vyzerá krásne:)

Reply
avatar
23. januára 2013, 22:01 delete

No toto je inak ešte celkom málo odporúčaní, ja som čítala (neskúšala:)), že vazelína ževraj pomáha aj na rast mihalníc a mega báb (youtube gurus) si ju reálne dávajú na noc naspanie na mihalnice alebo ak chcú mať hustejšie obočko tam a ževraj to pomáha :))

Reply
avatar
23. januára 2013, 22:01 delete

určite kým ich nezrušia:)

Reply
avatar
janina
AUTHOR
24. januára 2013, 10:31 delete

Veľmi rada chodím do Dm-ky a ovoniavam tam všetky Balea sprchové a telové mlieka...ony tak úúúžasne voňajú :)

Reply
avatar
25. januára 2013, 9:19 delete

to telové mlieko som mala doma a tá brutálna vôňa ma dostala. :)
Milujem ich voňavú kozmetiku.

http://lifelovezaza.blogspot.sk/

Reply
avatar
Ameliska
AUTHOR
25. januára 2013, 14:31 delete

Baleu zbožňuju! Makronkový sprcháč je naprosto jasný a s tou vazelínou díky za tip! Občas mám paty taky vysušené a krémy moc nepomáhají, vyzkouším ji. :)

Reply
avatar
25. januára 2013, 14:56 delete

AAAcho to vypadá tak dobře a musí to tak nádherně vonět!!! U nás jsem to neviděla, ale balea sprcháče jsou fajn, teď mám myslím nějaký melounový a supech a ty ceny jsou parádní o tom žádná...

Reply
avatar
lulluword
AUTHOR
25. januára 2013, 14:57 delete

Myslím, že spomenúť balea makarónovú kolekciu, bolo super, aspoň pre mňa pretože som o niečom takom nemala ani len tušenia :)

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
25. januára 2013, 18:54 delete

Bela je úžasná, někdy se mi do vkusu netrefí ale většinou mě nutí utrácet velké peníze :)
Just be yourself by Petra

Reply
avatar
Lucinda
AUTHOR
27. januára 2013, 12:20 delete

na tu vazelinu veru nedam dopustit,navnadila som aj mamu a sestru,tak má každá vlastné balenie :) a iné ako balea sprcháče nekupujeme,ešte že si mi to pripomenula,dnes ich musim ist dokupit :)

Reply
avatar
Klaudie
AUTHOR
1. februára 2013, 14:42 delete

tu vazelínu používá kámoška na rty, tak o ní taky uvažuji :D Balea má většinou krásně voňavé výrobky (:

Reply
avatar