Ryor veľa hudby za málo peňazí


 Málokedy sa stane, že ak si kúpite niečo naozaj drahé je to zlé. Mne sa to asi našťastie ešte ani nestalo (a ak áno, asi to nebolo až také hrozné ak si to nepamätám), a teda zvyčajne ak si kúpite drahý výrobok máte záruku dobre ceny. Ale čo ak by ste chceli drahý výrobok,lebo viete, že by Vám pomohol ale nemáte na neho peniaze? Vtedy si môžete povedať vďaka za to, že existuje internet a blogy a Bianca Vám dnes napíše, ze Ryor hydratačná maska s minerálmi je super náhrada za drahšie lekárenské masky. Aj keď sa o nej popísalo veľa, ja Vám o nej popíšem tiež lebo naozaj stojí za to.


Hydratačná maska s minerálmi obsahuje morské riasy a minerálne látky, ktoré pleť neuveriteľne hydratujú. Je určená pre všetky typi pleti aj pre citlivú a to z viacerých dôvodov. Maska je úplne ideálna teraz na zimu, kedy pleti dodá neuveriteľnú výživu. 



 Masku je dobré naniesť v hrubšej vrstve na tvár a nechať pôsobiť 20minút. Podľa fotky je vidieť, že maska má hustejšiu krémovitú konzistenciu, čo mne momentálne neuveriteľne vyhovuje. Po 20 minútach ju buď ak máte suchú pleť môžete nechať vpiť a vmasírovať do pleti (ako to robím ja) alebo ju jednoducho poriadne zotriete vreckovkou, kedy pleť ostáva stále krásne hydratovaná a napumpovaná vitamínmi ale nie je zase mastná. Maska neupcháva pory, čo ocení naozaj každý. Po použití je pleť naozaj krásna, dobitá hydratáciou a pravidelným užívaním sami uvidíte, že šupinky, ktoré sú pre mnoho z Vás/nás v zime typické sa už na tváry netvoria.

Maska má príjemnú čistú vôňu, nečakajte silnú parfumáciu a 100ml balenie. To balenie je úplne super, na masku až nezvyčajne veľké, čo spôsobí, že ju budete mať ešte radšej, lebo ona nielenže pomáha, má super cenu ale ešte Vám aj dlho vydží.
Kúpite ju buď v partnerských drogériách, Ryor predajni alebo na internete https://eshop.ryor.cz/
Previous
Next Post »

13 komentárov

Pre písanie komentárov
Martina
AUTHOR
10. januára 2013, 22:10 delete

Ahojky, zvu tě ke mně na Giveaway :-)

Reply
avatar
11. januára 2013, 10:48 delete

Já jsem na ní koukala v obchodě, ale pořád jsem váhala, až jsem se nakonec otočila na podpatku a odešla. Teď mám ale pocit, že ji musím mít :)

Reply
avatar
Dorota
AUTHOR
11. januára 2013, 10:53 delete

o tejto maske som pocula len same superlativa.. ja sama Ryor pouzivam, ci uz tonikum, kremy alebo mamina protivraskove kremy a naozaj nemaju jednu chybicku.. o tejto maske som uz uvazovala..:)

Dievcata pozyvam vas na velku netradicnu GIVEAWAY, mate posledny den: TU

Dakujem :)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
11. januára 2013, 11:18 delete

vdaka za stranku ! :))

pozývam ťa na giveaway :)

http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/2013/01/giveaway-oriflame.html

Reply
avatar
Michaela
AUTHOR
11. januára 2013, 13:14 delete

Ryor mám moc ráda a zatím žádná z věcí od nich mě nezklamala.. :) o téhle masce uvažuji, zatím jich mám ale dost, takže počkám, až nějakou vypotřebuji :)

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
11. januára 2013, 14:14 delete

túto masku by som fakt brala pretože hydratácia by sa teraz bodla ;)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:48 delete

určite budeš spokojná, najmä teraz v zime:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:48 delete

Aj ja, aj sprchace, telove mlieka, vsetko, nič som nemala doteraz zlé,čiže s touto maskou akoby len pokračuje moja Ryor spokojnosť:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:49 delete

hydratácia sa vždy hodí :)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:49 delete

aspoň potom nemusíš dlho hľadať, aká by sa ti hodila a budeš si pamätať :)

Reply
avatar
timi
AUTHOR
6. marca 2013, 18:39 delete

http://www.facebook.com/pages/Súťaže-Giveaways/114034892116049
ak máte radi giveaways, tu môžete vyhrať veľa úžasných vecí!!! :D stačí dať like, a každý deň sa dozviete o nových súťažiach :)

Reply
avatar