Zázrak s Fleur de Santé



Poznáte to, že niekedy Vás veľmi prekvapí niečo čo ste absolútne nečakali? Tak to sa presne stalo mne, a dnes sa s Vami o moje potešenie podelím. Pamätáte si, ako mi Ježiško priniesol na Vianoce krásny parfum Femme? Tak, to nebol veru jediný darček, dostala som aj špirálu taktiež Fleur de Santé. Ide o tvarujúcu a vyživujúcu špirálu Couleur de Fleur, ktorá mi robí také úžasné mihalnice, ako mi už dlho žiadna riasenka nerobila. Veď posúďte sami :)



Špirála má pekný, elegantný čierny obal, ktorý sa mne osobne veľmi páči. Čierna je jednoducho klasika. Balenie v sebe ukrýva pomerne veľký gumenný aplikátor, ktorý je veľmi praktický, pretože sa sním dostanete naozaj k všetkým riasam. Farba sa nádherne rozotrie, riasy nezlepuje a čo ja veľmi oceňujem je to, že na riasach krásne rýchlo zaschne a teda sa mi farba neotláča na horné viečko. 



Farba sama o sebe obsahuje keratín s hydratačnými účinkami a čierne pigmenty, ktoré opticky ešte viac akoby zväčšia oko, tým, že riasy vyzerajú krásne silno čierne.







Aj napriek tomu, že moje vlasy sú tmavohnedé moje mihalnice sú pomerne svetlé a nevýrazné. Nemôžem povedať, že by boli husté a ani dlhé, sú také klasické v ničom nevynikajúce. Špirála je pre mňa spolu s líčkami základom, bez ktorého by som nemohla vyjsť von, aby som nevyzerala tak bielo, nezdravo :)
 



Na dosiahnutie krásnych mihalníc mne osobne stačila jedna vrstva, čo je úplne nevídané a takýto efekt som docielila oba s Lancome riasenkou, ktorá však stojí 3x toľko. Riasy sú krásne predlžené, zahustené, bez zlepencov. Špirála sa nikde nedrobila a vydržala krásne celý deň.
Odlíčiť išla s našou klasickou micelárkou jedna radosť. Oči na riasenku reagovali pekne, neštípali, neslzili, a ten efekt, no podľa mňa je to wow.




Jej cena sa na internete pohybuje pod 9eúr, a ako som si ju teraz googlila na Fleur de Santé stránke ( http://sk.fleurdesante.com/) mávajú dosť často všakovaké akcie, čiže sa dá kúpiť ešte aj lacnejšie. Pre mňa je to cena Maybelline, s ktorou mám ďaleko viac roboty ako s touto, čiže za mňa určite áno.
Osobne som veľmi rada, že som zase objavila nejaký super výrobok, o ktorom by som ani netušila, že dokáže také zázraky s mojimi nič moc mihalnicami.
A čo Vy? Aké špirály používate? Máte nejaký finančný strop, ktorý ste ochotné za špirálu dať?
Previous
Next Post »

43 komentárov

Pre písanie komentárov
Natálie
AUTHOR
11. januára 2013, 11:35 delete

Wow,opravdu krásně řasy prodlouží :) děkuju za tip!
www.lettertomywardrobe.blogspot.com

Reply
avatar
Romana
AUTHOR
11. januára 2013, 11:50 delete

Nádherné řasy ti udělala!:)Momentálně používám řasenku od Essence, tuším Big Lashes se jmenuje a je skvělá.Nejoblíbenější jsou ale pro mě Maybelline a nejvíc za řasenku jsem dala tuším asi 400,-Kč, to byla tehdy ta 4D Lash Architect od L'Oréal a zřejmě bych nedala víc než 500,-Kč..

Hned po dopsání komentáře se přidávám k tvým čtenářům, protože tvé příspěvky se mi líbí a celkově tvůj blog.:)Budu mít radost, pokud se taktéž přidáš ke mně (samozřejmě není podmínkou..:-)

Měj se hezky.

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. januára 2013, 12:16 delete

naozaj efekt je teda parádny! idem rozmýšľať nad kúpou kedže sa mi tá moja pomaly míňa :) inak, menu Euro nemusíš vypisovať, na klávesnici je skratka Alt+e...€ :)

Reply
avatar
Marry Missy
AUTHOR
11. januára 2013, 12:40 delete

len jedna vrstva a takýto efekt?? WOOOW!!! maximálny strop u mňa je asi 10 € a niekedy aj tie lacnejšie urobia lepší efekt ako drahšie ... táto riasenka napodiv vyzerá super! určite budem nad ňou uvažovať :) vďaka za tip :)

Reply
avatar
11. januára 2013, 12:42 delete

úprimne ďakujem :))zapísala som si to do diára lebo tieto skratky, to je pre mňa úplná hrôza :))A určite odporúčam, je super!

Reply
avatar
11. januára 2013, 12:43 delete

jedna vrstva :) všetci naokolo mi vždy obdivujú riasy keď mám túto špirálu, je proste top!

Reply
avatar
11. januára 2013, 12:48 delete

Ďakujem za krásny komentár:) Ja som mala od Essence takú zelenú, bola tiež strašne super akurát mi vyschla asi za mesiac:( čo je zase v pomere cena kvalita celkom predýchateľné, pretože cena Essence je vážne veľmi nízka :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. januára 2013, 12:55 delete

nemáš za čo, rada a tu je link kde to máš všetko pokope :)
http://tech.sme.sk/c/2817461/naucte-sa-na-klavesnici-pisat-zriedkave-znaky.html

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. januára 2013, 12:56 delete

jáj a zabudla som, už som si špirálu objednala tak som plná očakávania, ďakujem za tip :)

Reply
avatar
11. januára 2013, 13:07 delete

wow! tak túto určite vyskúšam :)

Reply
avatar
Monča
AUTHOR
11. januára 2013, 13:19 delete

no teda, ty řasy jsou parádní :) ta řasenka se mi zalíbila, i když já tuhle značku zrovna dvakrát nemusím

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
11. januára 2013, 13:42 delete

wau, toto vyzera fakt dobre. ja na spiralu som ochotna minut tak do 10 €

Reply
avatar
LadyK
AUTHOR
11. januára 2013, 14:00 delete

Ty jo tak podle obrázku to je úplně neuvěřitelné, co ta řasenka dokáže:) Vypadá, že bude hodně super:))

Reply
avatar
Nika
AUTHOR
11. januára 2013, 14:49 delete

tak to je husté prodloužení ;)

Reply
avatar
COCO
AUTHOR
11. januára 2013, 15:53 delete

Tuhle značku vůbec neznám ale určitě vyzkouším!!

Reply
avatar
11. januára 2013, 17:20 delete

Teda, to je fakticky velký rozdíl :-)!

Reply
avatar
Annette K.
AUTHOR
11. januára 2013, 17:51 delete

Pěkný blog:)
a řasenka vypadá super :)

Reply
avatar
Romana
AUTHOR
11. januára 2013, 19:00 delete

To je pravda, vyschnou strašně rychle..ale jak říkáš, jsou to velmi levné zálžitosti, takže to není tragédie.:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 19:36 delete

Určite má viacero super výrobkov:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 19:36 delete

aj pre mň to bolo, keď som sa pozrela do zrkadla, že wow:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 19:37 delete

Ďakujem za tip :)) uložené hneď hore na lištu :) a teším sa s tebou, verím, že budeš spokojná!

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
11. januára 2013, 21:06 delete

Woow, tak ta řasenka teda umí zázraky. Ten rozdíl na fotkách je neuvěřitelný.
Just be yourself by Petra

Reply
avatar
11. januára 2013, 21:08 delete

Tak to je tedy skvělá řasenka! Nádherně ti řasy prodloužila, vážně super! :).
CornerOfBeauty

Reply
avatar
Slečna T.
AUTHOR
11. januára 2013, 22:30 delete

Wau!!! Ja mám stejné pocity z řasenky Diamante od Gabrielly Salvete, ale ta se mi bohužel obtiskává celý den na horní víčka, tak se musím pořád jen kontrolovat. Ale tahle řašenka vypadá opravdu dobře :)

Reply
avatar
alexlovesfun
AUTHOR
11. januára 2013, 22:38 delete

Keby som si pred pár dňami neobjednala špirálu z Avonu, hneď by som do nej šla, dám si ju ale určite na zoznam tých , ktoré chcem vyskúšať :)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:42 delete

na tú som čítala vela super recenzii ale u nas som ju nikde nevidela :) ale ak najdem vyskusam :)

Reply
avatar
11. januára 2013, 22:43 delete

určite si ju daj, určite budeš spokojná :) robí naozaj zázraky:)

Reply
avatar
11. januára 2013, 23:08 delete

hej dám, vďaka za tip :) U teba si vždy pozriem rady na kozmetiku keď niečo potrebujem a potom idem na lov do drogérie :))
Proste super blog :)

Reply
avatar
Siu
AUTHOR
12. januára 2013, 0:17 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Siu
AUTHOR
12. januára 2013, 0:19 delete

Ahoj.. veľmi ma tato riasenka zaujala.. ja si kupujem vyhradne riasenky s gumovymi kefkami ... :) a tato vyzera fakt super a ten efekt.. :) Chcem sa ta opytat da sa tato riasenka zohnat aj inde ako na internete :) Dakujem .. :)

Reply
avatar
Bereniké
AUTHOR
12. januára 2013, 11:07 delete

Tahle řasenka vypadá skvěle, měla jsem něco podbného od Avonu, jmenovala se SuperCurlashious a efekt byl podobný :) Kdybych neměla trvale prodloužené řasy, určitě bych do ní šla :)
http://bereniquee.blogspot.cz/

Reply
avatar
nat
AUTHOR
12. januára 2013, 11:20 delete

Wow tak to je rozdíl!!!! Určitě ji vyzkouším, moc děkuji za tip, absolutně jsi mě přesvědčila:)))

Reply
avatar
12. januára 2013, 21:37 delete

to sa moc moc teším, pretože to je mojim cieľom :)

Reply
avatar
Sabina K
AUTHOR
12. januára 2013, 21:38 delete

Tak to je naozaj rozdiel! Asi ju vyskúšam :)

http://madnessofthislife.blogspot.sk/

Reply
avatar
12. januára 2013, 21:38 delete

Ďakujem :) No Fleur de Santé, buď na internete, alebo cez Fleur de Santé predajkyňu :)

Reply
avatar
12. januára 2013, 21:41 delete

Jeej tú som chcela skúsiť,ale moja Avon lady mi ju nedoniesla :( tak dobre vedieť:) no keď máš predlžené riasy máš o problém menej, ty ich máš krásne stále!

Reply
avatar
25. januára 2013, 14:57 delete

woow, to je prodloužení kurňa!!:o))

Reply
avatar