pondelok 26. mája 2014

Koza má rada olivy!

Už dlho sme tu nemali žiadny telový krém! A verte mi, že to neznamená, že by mi doma niečo nové nepribudlo alebo že sa nekrémujem :))) kdeže! Práve naopak, krémujem sa denne a poriadne, pretože všetko je prijateľnejšie ako učiť sa. Inak hovorila som Vám, že o týždeň mám štátnice? AAAAA verím, že ste nijaké zmeny na blogu nezaznamenali pretože blog je úprimne mojím najväčším odreagovaním a vždy sa teším na ten vyhradený čas kedy sa môžem na blogu vyriadiť :) ako teraz je čosi pred polnocou a predtým než uľahnem do sladkých snov Vám napíšem recenziu na tieto dva lacné skvosty, ktoré teraz používam. Od Ziaje som mala doteraz čo sa týka krémov len krémiky na tvár (vynikajúce) a telové mlieka (detto), neviem prečo, ale telové mlieka mi prišli dosť hutné takže som maslá ani nemala nijako potrebu skúšať. Ale ono to záleží aj od toho, čo vidím kedy v akcii, ak by bolo v akcii mlieko beriem mlieko, ak maslo beriem maslo. Tak ako minule, neviem či to bolo Tesco alebo Kaufland ale tieto telové maslá za cenu okolo 3 eúr. No to potom naozaj nie je nad čím rozmýšľať..

Kozie mlieko to proste musí byť. Je to od Ziaje moja obľúbená vôňa a rad celkovo. Inak neviete majú z kozieho mlieka aj sprcháč a krém na ruky? Teraz mi napadlo, že toto som si vôbec nevšimla a prijala by som aj jedno aj druhé! Takže baby (Ale aj chlapci :)) každá rada sa cení. Na rade kozie mlieko zbožňujem úplne všetko. Krém na tvár, telové mlieko ako aj maslo voňajú nádherne čisto, jemne a mne pripomínajú trochu moju babičku. Možno to pre niekoho nie je najlepšia vôňa, ale ja proste rada spomínam na tú vôňu čistého voňavého prádla, vôňu lásky, kľudu a bezpečia. A tak presne pre mňa voňajú Ziaja veci z kozieho mlieka. Telové maslo obsahuje vitamín E, omega 3 a omega 6 čo spolu vytvára ideálnu kombináciu pre suchú pleť. Hydratácia je úžasná, telové maslo je stredne husté a rýchlo sa vsiaka. 





Olivové telové maslo pre mňa bola novinka a priznám sa, že z olivovej sady som doteraz nič nemala. Olivové výrobky mám však veľmi rada a doma mám dokonca viacero telových mliek s olivovým olejom. Ak máte doma hocičo olivové -šampón, krém, masku..toto telové maslo vonia rovnako. Toto je celkom výhoda olivových výrobkov lebo fakt je jedno, aký je výrobca všetky výrobky voňajú viac menej identicky. Ak však nič také doma nemáte je to celkom ťažko opísateľná vôňa, ktorá by Vám však nemala prekážať, pretože je pomerne jemná a málo výrazná. Je to tiež čistá vôňa v ktorej cítite akoby trochu olivového oleja (wow to je náročný popis..to by ste asi nečakali:))
Čo sa ma prekvapilo bolo, že olivové maslo je hutnejšie ako to kozie. Stále sú obe maslá menej hutné ako napríklad prírodné telové maslá, skôr by som povedala, že toto olivové je ako dosť hustý telový krém. Hydratácia ako aj nanášanie je skvelé a ja mu nemám absolútne čo vytknúť. Našla som si v ňom rovnakú obľubu ako aj v ostatných Ziaja výrobkoch.



Teraz, keď mám už vyskúšané aj telové mlieka aj maslá asi mám predsa len radšej maslá. Mám radšej toto balenie ako pumpičky a páči sa mi aj to, že sú hutnejšie. Obe maslá voňajú veľmi príjemne, jemne a čisto a verím, že ani jednou vôňou nemáte čo pokaziť.

V závere môžem napísať len jedno- ďalšie Ziaja výrobky, ktoré ma potešili a utvrdili v tom, že Ziaja je proste super! Ak máte suchšiu pokožku určite neváhajte a nejaké maslo si zaobstarajte, nespokojnosť tu neprichádza do úvahy!

A čo Vy? Máte radšej telové maslá či telové mlieka? Inak je tu ešte niekto, kto teraz štátnicuje?

25 komentárov:

  1. Já jsem mívala Ziaju ráda, jenže mě to nějak přešlo a už si jí vůbec nekupuju, přitom souhlasím s tebou že je Ziaja super. :)
    Kozí mléko mám krém na ruce a úžasně to voní:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže kozie mlieko majú aj vo verzii na ruky? Och super vedieť!

      Odstrániť
  2. Ziaja má kozí mléko sprchový gel i krém na ruce:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paráda! Už viem, čo kupujem hneď ako ďalšie!! Ďakujem!!

      Odstrániť
  3. Ja už si to vážne objednám, konečne !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ziaju mam moc rada,ale telove mazadlo jsem nemela. Olivu jsem mela pletovy krem a kozu na ruce:D
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš z toho, čo si mala ty som ja nemala nič :) musím však skúsiť oboje!

      Odstrániť
  5. super nadpis :D tato znacka ma nejako nelaka, ale tymto maslam by som asi dala sancu, ale zalezi na voni, ja na to dost dam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa si každý nájde svoje :) ak máš rada sladké vône určite choď do kakaovej edície, ak máš rada prírodné tak potom nechtík, ak čisté tak kozie mlieko a ak neutrálne tak oliva :) najlepšie je vyskúšať to na sprchovom gély, tam si otestuješ vôňu a sprchovým gélom človek nikdy nič nepokazí :)

      Odstrániť
  6. tady jde krásně vidět, jak každé sedí něco jiného, já tuhle kosmetiku měla a byla to katastrofa =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám momentálne telové mlieko s kakaovým maslom a to je super. Chcem určite vyskúšať aj telové maslá, bohužiaľ u nás som ich nevidela a naháňať ich niekde po nete sa mi nechce... Ale táto značka mi je nadmieru sympatická.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo ty vieš, možno na nich niekde náhodou natrafíš a potom budeš nadšená :)

      Odstrániť
  8. Ziaju mám čím dál radši. S kozím mlékem jsem měla oční krém a musím říct že byl výborný a v zásobě mám pleťový krém s okurkou :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím! Ten očný som mala aj ja a bol super! Krásne hydratoval, rýchlo sa vsiakal :)

      Odstrániť
  9. tak a už ma odradilo to zloženie myslela som že parabeny sa tam nenachadzaju no škoda ich velmi sa mi tie kremy pozdavali hlavne s kozym mliekom..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No od prírodnej kozmetiky má to zloženie veru ďaleko :(

      Odstrániť
  10. Měla jsem jejich kakaové máslo a bylo skvělé. Vyrovnalo se mým oblíbeným z The Body Shop, cena čtvrtinová. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne súhlasím! Ešte keby začali robiť aj také ovocné vône- jahoda, melón to by bolo!

      Odstrániť
  11. Jasné že sprcháč kozie mlieko je , ale u mňa je jasným favoritom pomaranč ( fakt vonia ako pomaranče na vianoce, úžasná vôňa):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z pomarančovej sady nemala nikdy nič!! Dá sa kúpiť aj na Slovensku?

      Odstrániť
  12. Tyto dva krémy chci vyzkoušet už nějaký ten pátek, takže na ně v Tetě určitě mrknu. :) A jinak já jsem sice na střední ale také beru blog jako odreagování, protože to učení.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tyto dva krémy chci vyzkoušet už nějaký ten pátek, takže na ně v Tetě určitě mrknu. :) A jinak já jsem sice na střední ale také beru blog jako odreagování, protože to učení.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Rozhodně musím vyzkoušet to tělové máslo s kozím mlékem, láká mě už nějakou dobu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne