piatok 10. januára 2020

4x a dosť

použitie paletky Revolution Cheek Kit


Už sa vám niekedy stalo, že ste niečo mali 4x v košíku? Že sa vám to tak páčilo, ale nevedeli ste sa odhodlať aby ste si to kúpili? Mne hej. S touto paletkou :) Pretože sa mi fakt neskutočne páčila, pretože má fakt dobrú cenu, ale zároveň som fakt vedela, že ju nepotrebujem. Tak som ju teda na Notino vyberala a vracala do košíka až kým som ju tam nenechala a teraz sa z nej teším doma.Takže na 4x ale úspešne!

paletka bronzerov Revolution Cheek Kit

Paletka, ktorej som odolávala niekoľko mesiacov sa volá Revolution Cheek Kit a ja ju mám v odtieni  Take a Breather. Na výber majú inak štyri odtiene a rovno vám poviem, že je teda celkom problém vybrať si :) Mne táto vyhovovala najviac pretože obsahuje jeden krásny bronzér, jedny líčka a dva rozjasňovače. Aby ste ma chápali - niektoré verzie nemajú rozjasňovače majú napríklad štyri druhy líčok. A mne sa práve hodilo, že takto pekne s jednou paletkou vyriešim elegantne celé líčkové líčenie :)

Paletka je v pomerne byteľnom plastovom obale a ako som už spomenula obsahuje 4 pomerne veľké produkty na líca. Ja tam mám jeden rozjasňovač so strieborným podtónom, jeden s akoby ružovkasto- strieborným podtónom, jeden bronzer a jedny líčka - bronzovo/broskyňovej farby. Všetky 4 produkty/časti sú trblietavé. 

swatch bronzerov z paletky Revolution Cheek Kit


detailný swatch bronzerov Revolution Cheek Kit


Výrobky sú stredne silno pigmentované - čo je v prípade líčok podľa mňa viac výhoda ako nevýhoda. Ak máte záujem o prirodzené líčenie stačí vám jedna vrstva, ktorá vám dodá krásny lesk a farbu. Ak však chcete trochu výraznejšie líčenie veľmi jednoducho produkt navrstvíte. Podľa mňa pri líčkach nie je nič horšie, ako keď z vás jedna vrstva spraví Marfušu a vy potom na seba môžete dávať tony púdra aby ste nejako vyzerali :)

Niekedy je teda dobré počúvať nákupnú intuíciu :) ale pravda je taká, že niekedy je zas dobré nepočúvať ju :)))no nechám už toto rozhodovanie na vás, ja vám len radím fakt fajn paletku :)

A čo vy? Odolávali ste niečomu takémuto?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne