štvrtok 9. januára 2020

Zázračné vajíčko



Oriflame vajíčko som nemala doma už roky roky rokúce. A k tomu som sa kedysi bez neho nikdy nepohla :) až som prekvapená, že mi ho mamina neprišupla k nejakému sviatku, pretože kým ja síce Oriflame Lady nemám (ale áno áno viem o jednej Oriflame ,,slečne" :) tak mamina si z Oriflame nakupuje pomerne pravidelne, takže vie, čo tam momentálne fičí. Ale tento rok som od kamarátky dostala zázračné vajíčko a podľa mňa ani ona sama netuší, ako ma potešilo. Inak a nielen to :) na Vianoce som od nej dostala celý relaxačný kozmetický pack a aj keď to bude znieť neuveriteľne, bol to taký mix vecí, aké som nikdy neskúšala, takže sa máte na čo tešiť :) späť k téme :) Vajíčko som dostala vo verzii so škoricovým olejom a rovno vám poviem, je to jedna veľká paráda!


Ak náhodou Oriflame vajíčko nepoznáte (vážne?) tak potom je to jeden malý zázrak v malej peknej tubičke, ktoré pomôže každému suchému miestu na vašom tele. Pery, nos (ak často smrkáte ako ja teraz), hánky a aj ten môj nešťastný nárt :) Stačí naniesť malé množstvo (ideálne večer) nechať pôsobiť a potom sa už len môžete tešiť z peknej hydratácie. 
Úprimne vám však poviem, že túto verziu by bolo škoda použiť na hocičo iné ako pery, pretože tak DOKONALO vonia, že by to určite neocenili ani vaše ruky ani vaše nohy :) 

Vajíčko má v sebe škoricový olej ale aj napriek tomu nevonia určite typicky škoricovo. Mne strašne niečo pripomína, ale keďže už dva týždne rozmýšľam, čo je to ,,niečo" a neviem, tak tu nad tým nejdem zase lamentovať. Najlepšie prirovnanie je, že vajíčko vonia ako sladučký jablkový škoricový koláčik, ktorý by ste najradšej hneď zjedli. Ak teda máte radi koláčiky budete túto verziu MILOVAŤ.

A čo vy a zázračné Oriflame vajíčka? Máte vždy jedno doma? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne