piatok 9. októbra 2020

Woo-hoo Yankee Candle!!

 


Pamätáte, ako som vám písala, že som objavila niečo mega parádne na Elnino? Tak si teraz pekne sadnite a držte sa, pretože som zistila, že na Elnino majú pomerne veľký výber Yankee Candle sviečok za mega parádne ceny! Ale že mega, mega, mega, mega parádne! Odkedy som to zistila, stihla som si objednať už dve sviečky, tak vám dnes o nich napíšem a poradím vám jednu peknú vychytávku. 


Ak sledujete môj blog nejaký ten piatok, tak viete, že sviečky úplne zbožňujem. Neexistuje nič, čo urobí väčšiu hygge atmosféru ako keď si zapálite večer príjemnú sviečku a tá vás naladí na super atmosféru. Neviem ako vy, ale jeden z dôvodov, prečo sa tak veľmi teším na jeseň je, že konečne môžem páliť sviečky. Neviem ako vám, ale mne pálenie sviečok v lete príde trochu prapodivné, akokoľvek dobre tie sviečky môžu voňať :) Koncom augusta som si všimla, že Elnino naskladnilo parádny počet Yankee Candle sviečok a keď som videla, že tie najväčšie stoja okolo 15 € absolútne nebolo o čom! 

Prvá sviečka, ktorú som si objednala bola Vanilla Cupcake a to bola veľmi veľmi špeciálna sviečka. Ak vás bavia vône a čítate si o nich trochu tak isto viete, že vône sa vám spájajú so zážitkami. A nakoľko mala Amélia v septembri dva roky, chcela som si vybrať nejakú vôňu, ktorá sa mi bude stále spájať s týmto krásnym dňom. Vybrala som si vôňu Vanilla Cupcake, ktorá sa mi úplne hodila na oslavu a zapálila ju pred príchodom hostí. A tú vôňu už nikdy nezabudnem a budem ju mať vždy v nose. Nádherná sladká koláčiková vôňa a doteraz neviem, či mi viac voňala Améliina torta alebo tá sviečka. Vôňa sa krásne ťahala po celom byte - a dovolím si povedať, že ju bolo cítiť až na chodbe. Presne takto podľa mňa musí voňať výroba nejakých sladučkých koláčikov. Ak máte radi vôňu sladučkých cupcakov, tak si túto vôňu na 200% zamilujete. A ešte jedna vec :) je to tak silná vôňa, že vám isto vydrží strašne dlho, pretože pol hodina pálenia je až až.


A teraz tá vychytávka, na ktorú som došla! Yankee Candle sviečky sú pekné o tom potom. Ale nie je to zase elegancia storočia a priznám sa, že mi tá sviečka trochu prišla ako pes na oko na našom okne v obývačke. A mala som doma už niekoľko rokov taký pekný svietnik z HM, že som si povedala, že by sa mi do neho úplne hodila tá sviečka. A tak nás doma kreatívne napadlo, rozbiť opatrne obal od sviečky a jednoducho ju vložiť do svietnika. A voilá! Vyzeralo to krásne, voňalo to brutálne a takto bol aj vlk sýty aj mačka celá.



A ako začalo prichádzať chladné počasie a robila som si objednávku na Elnino, jasné, že som musela opäť pridať sviečku :) Tentokrát som vyberala čisto podľa nálady a nastávajúcej sezóny a z veľkého výberu zvíťazila Autumn Glow. 


V zásade som vôbec netušila, čo si objednávam, pretože som sviečku nikdy nevoňala, ale povedzme si pravdu - čo je už len viac jesennejšie ako sviečka, ktorá sa volá Autumn Glow :) Veľmi sa mi páčilo aj to balenie - tmavofialová sviečka a krásnymi žltými listami. Tu som obal nerozbíjala :) hodil sa mi do jesennej nálady :) Sviečka vonia podľa mňa úplne inak, akoby ste čakali. Je to pomerne silná a veľmi výrazná vôňa, ktorá pôsobí ako nejaký luxusný parfém. Nie je to žiadna škorica, karamel ani kardamón, vôbec. Je to skôr mix byliniek, citrusov a pačuli. Naozaj veľmi veľmi netradičná vôňa a je veľmi luxusná a parfémoidná. 

Aj keď som sviečku kupovala naslepo som maximálne šťastná a spokojná a budem dúfať, že nabudúce budem mať rovnako šťastnú ruku :)


A čo vy fanúšikovia sviečok :) Pálite už?


2 komentáre:

  1. Taky jsem velký svíčkomil a tohle období zbožnuji, čaj, deka, kniha svíčka. :-) a YC se snad splést nedá :-)

    Naklíčené banánové lívance

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak asi nie :) tam človek kľudne môže kupovať aj naslepo :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne