piatok 23. apríla 2021

Nech vás teplo nechytí nepripravené


Pamätáte si ako bolo pred dvoma týždňami to veľké teplo? Dva dni bolo cez 20 stupňov a ja som normálne vybehla do potravín v šľapkách. V časoch pred tým, ako som objavila masky na nohy by som sa možno aj musela trochu hanbiť za stav mojich nôh po zime, ale teraz? Teraz veru nie :) teraz ich môžem vytasiť bez problémov kedykoľvek. Pretože nič jednoduchšie, ako si dať raz za pár týždňov na nohy masku fakt neexistuje. Inak za túto masku ďakujem e-shopu holime.eu kde som si ju mohla vybrať. 

Myslím, že sa všetci zhodneme, že ak máte nejaký problém s nohami, Scholl je značka, ktorá ho skoro vždy vyrieši. Aspoň u mňa to tak vždy bolo :) Mňa viackrát zachránil aj pred návštevou lekára, takže ak je pre mňa nejaká značka, ktorú mám fakt rada a ktorej verím, je to určte Scholl. Túto Scholl vyživujúcu masku na nohy som si vybrala zo stránky ani nie na testovanie, pretože popravde ani neviem spočítať koľké balenie to už je, skôr pre radosť a aby som vám o nich mohla napísať.

Odlišujú sa totiž od ostatných ponožiek v jednej veľkej veci - nechladia. Viem, že to znie ako úplná blbosť, ale ak ste zimomraví ľudia ako ja, tak v zime fakt nepotrebujete pridávať zimu chladivými ponožkami. A ja fakt netuším, čím to je, ale skoro všetky masky na nohy obsahujú eukalyptus, alebo niečo iné, čo tam neskutočne chladí. A táto maska nie. Je neskutočne brutálne dobre nasiaknutá hydratačnou emulziou, takže máte pocit, ako keby vám nohy plávali v príjemnom hydratačnom kúpeli a maska vôbec, ale vôbec nechladí takže si na ,,maskové ponožky" ani nepotrebujete dávať druhé ponožky. 

Maska má jemnú čistú vôňu, ktorá je neutrálna a určite nikomu nemôže prekážať. Ja si nechávam ponožky na nohách celý večer - niekedy aj dve hodiny a potom ma čakajú neskutočne jemné a hebké nohy. Kamarátka na mňa raz udivene pozerala, keď som jej to povedala a povedala mi, že ona nikdy nepresiahne tých odporúčaných 20 minút a nohy má hladké rovnako :) takže, ak sa vám nechce v ponožkách sedieť celý večer, nemusíte :) robia svoju robotu rýchlo a efektívne.

Každopádne pointa tohto článku síce je odporučiť vám fakt dobré ponožky, ale hlavne vám pripomenúť, že teplé počasie sa blíži a keď na to príde, bola by škoda nevytiahnuť tie pekné sandále, čo celú zimu čakali na svoju prvú prechádzku.

A čo vy? Robíte si poriadku pedikúru aj v zime?

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne