pondelok 26. apríla 2021

Praktický pondelok

 


Pred pár týždňami som mala ultimátne Notino šťastie :) potrebovala som si kúpiť tri veci - antiperspirant, farbu na vlasy a odlakovač. A ako si prechádzam guličky na túto Niveu bola doprava zdarma, takže nebolo o čom. Aj tak si vždy vyberám medzi Nivea, Dove a Rexona, takže som sa potešila a šup to s ňou do košíka. Marí sa mi, že som ju už niekedy mala a keby aj nie, povedzme si pravdu - Niveou človek nikdy nič nepokazí. 

A tak si dnes nedáme nič fancy ani cool, ale starú dobrú praktickú recenziu na vec, ktorú používa každá z nás denne a popravde, potrebujeme na ňu recenziu viac ako na hocijaký rúž, pretože či gulička funguje alebo nie, je základ nášho úspešného dňa. 


Gulička stála dve eurá, takže s najväčšou pravdepodobnosťou by som si ju vybrala aj keby na ňu nebola doprava zdarma. Jej názov je Nivea Fresh Energy a nebudem vám klamať do oka mi ťukla fakt pekným balením. Keby ste si dali vedľa seba desať guličiek deväť z nich bude v bielom plaste oblepenom nejakou nálepkou s popiskou. Ale táto je z pekného číreho skla a vyzerá fakt pekne. Viem, je to nepodstatné (i keď nie úplne, o trochu plastu menej) ale povedzme si pravdu, obal často predáva a tento mi to proste predal :)

Gulička sa volá fresh energy a tak by som ju aj vystihla - vonia veľmi jemne, čisto ale sviežo. Nie je to tá čistá Nivea vôňa, je to skôr čistá a svieža vôňa. Proste taká, ako si predstavujete nezávadnú guličku, ktorá vám nebude prekážať, len vás ochráni.

Gulička nelepí, nedráždi ale bohužiaľ vám už neviem povedať, čo robí po suchom holení lebo táto kapitola života je už úspešne za mnou. Pot necítim celý deň a cítim sa naozaj príjemne a komfortne. Za mňa 10 z 10, naozaj nemám antiperspirantu čo vytknúť. Ale ako vždy, pripomínam, že som normálny až podpriemerný potič :) 

A čo vy? Poraďte, aký antiperspirant momentálne používate?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne