pondelok 24. mája 2021

Príprava na leto




Toto je prvý rok po ani neviem akej dobe, kedy nemám ešte vymenené topánky. Vo všeobecnosti to bola jedna z mojich najobľúbenejších aktivít, pretože z čižiem a neforemných zimných topánok sa moje topánky menili na sofistikované sandále a lodičky ale tento rok som v nejakom limbu a to, že som stále doma situácii nepomáha. Ale príde aj na to :) Hlavne keď si vezmem, že topky hlásili, že nás čakajú tropické horúčavy :) a počas nich by bola fakt škoda chodiť v čižmách :D

Ak ste si už topánky vymenili a plánujete niekde vyvetrať topánky, ktoré ukážu vašu nôžku mám pre vás super tip na domácu pedikúru. Ale povedzme si pravdu, tú je dobré robiť, či ide leto alebo nie.


Ak sledujete môj blog už nejaký ten piatok tak viete, že Kneipp je jedna z mojich najobľúbenejších značiek. Zbožňujem ich wellnes vône za dostupné ceny a či už ide o sol do kúpeľa alebo ich sprchové gély vždy sa s nimi prenesiem do nejakého krásneho wellnesu.

Cold Season Eucalyptus je moja najobľúbenejšia vôňa, ktorú Kneipp robí a keby exitoval prášok na pranie v tejto vôni prala by som sa v pračke s tým oblečením. Je to taká tá mega ale mega silná eukalyptová vôňa, ktorá vám odopchá upchatý nos len čo soľ otvoríte. Keď ju ovoňala moja mamina dokonca jej začali slziť oči.

Za mňa je to vôňa, ktorá úplne ale úplne symbolizuje eukalyptovú saunu, wellnes, čistotu, oddych, pokoj. Ale fakt musíte mať radi eukalyptus, lebo podľa mňa nič výraznejšie v tejto vôni hádam ani neexistuje :)


Ja si už niekoľko rokov s touto soľou robím kúpele, keď ma  bolia nohy, po dlhom dni na opätkoch alebo v lete, keď vysoké teploty dávajú zabrať mojím krčovým žilám. Najlacnejšie som túto soľ videla na https://www.parfemy-elnino.sk/, kde stojí veľké balenie okolo štyroch eúr.

Tak ak náhodou neviete, čo robiť cez víkend, toto je super tip. A ja si idem konečne prehodiť tie topánky :)

A čo vy a Kneipp? Je tu nejaký fanúšik?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne