piatok 21. mája 2021

Ziaja pleťová rutina

Keď sa na poličke objaví len Ziaja 



Kto sleduje môj blog nejaký ten piatok vie, že som jeden z najväčších fanúšikov značky Ziaja. V pomere cena kvalita Ziaja hádam nemá ani konkurenciu. Za posledných desať rokov sa podľa mňa nestalo ani raz, že by som na poličke nemala nejaký Ziaja výrobok. Či už ide o telové mlieko, maslo, sprchový gél alebo niečo na vlasy. A teraz po dlhej dobe mám v nočnom stolíku dokonca telovú pleťovú sadu od Ziaja. Vyšlo to tak pomerne náhodne, začala som denným krémom a keď sa mi minul nočný a očný pridala som od Ziaja aj tie. Tak si dnes dáme dlhšiu recenziu môjho celého tria aby ste vedeli, čo dobré viete za pár eúr kúpiť. 

Na toto teplé počasie som hľadala nejaký príjemný ľahký krém, ktorý bude mať v sebe aj nejaké SPF. Po dlho vyberaní som si povedala, že skúsim Ziaju a hodila som do košíka Ultralight Face Cream z kozej línie. Tento som ešte nikdy predtým nemala, ale z kozej línie som mala iné krémy (hutnejšie) a aj očný krém a tie boli super. Zbožňujem tú krásnu jemnú, čistú vôňu a aj po rokoch sa jej fakt neviem nabažiť. 

Tento krém je popravde to, čo sľubuje. Je naozaj veľmi veľmi ľahký, až skoro vodový, ale aj napriek tomu veľmi dobre premastí a hydratuje pokožku. Balenie je praktické pumpičkové a ja na celú tvár potrebujem dve pumpičky. To mi vyjde aj na krk, na ktorý netreba zabúdať. Krém je síce ľahký ale mierne mastný, takže ho odporúčam suchej a normálnej pokožke. Krém je inak nielen voňavý, premasťujúci ale aj určený na ošetrenie pokožky s prvými prejavmi starnutia. Proste ideálne pre mňa :)


Kým na deň potrebujem ľahký nemastný krém, ktorý dobre spolupracuje s make-upom večer je už úplne iná téma :) Po dlhej sprche sa potrebujem obaliť niečím mastným, čo mi poriadne hydratuje a premastí pokožku a budem mať pocit, že cez noc dostane všetko, čo potrebuje. Veľmi sa mi zapáčil rad Marine Algae - z ktorého zbožňujem už roky pleťové masky, enzymatický peeling (jeden z najlepších) a tak som sa rozhodla vyskúšať aj nočný a očný krém. Marine Algae spevňujúci krém je určený pre pokožku 30 plus, ktorá potrebuje vyhladiť, regenerovať, hydratovať a posilniť tvorbu kolegénu. 


Krém je balený v malej (i keď 50ml) plastovej nádobke a má bledomodrú farbu a prekrásnu čistú vôňu. Je to inak zaujímavé, lebo kozí krém má čistú vôňu a aj tento má čistú vôňu ale predsa len každý vonia odlišne. Kým kozí vonia čisto ako aviváž, tento vonia čisto - tak sviežo čisto. Dávam si desať bodov za opis, fakt.. :) Krém je stredne hutný, určite nie gélový a zaručene by som ho odporučila na suchú a normálnu pokožku. Pre mňa je to vyslovene blažený pocit dať si ho večer, nesmierne sa mi vždy na pokožke uľaví. Krém prekrásne hydratuje, premastí a pokožka je jemná, hebká a ráno naozaj krásna. 


Posledný v trojici je Marine Algae očný krém - opäť pre pokožku nad 30 rokov, keďže okrem hydratácie a regenerácie bojuje proti prvým vráskam. Na rozdiel od nočného krému tento nemá bledomodrú ale ,,bielu" krémovú farbu a nemá žiadnu vôňu. Asi sa zhodneme, že čím menej vône a farbiva na oči tým lepšie. Krém je stredne hustý ale aj napriek tomu rýchlo zaschne a nemusíte sa nijako obmedzovať či už ráno, keď si dávate make-up alebo večer. 


Ak teda máte suchú pokožku po 30 a chcete skúsiť niečo za fakt, ale fakt málo peňazí toto je super riešenie. 

A čo vy? Čo je váš obľúbený Ziaja výrobok?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne