štvrtok 1. júla 2021

Nivea Hydra Skin Effect

 Najlepšia vec, akú v drogérii nájdete

Pôvodne som neplánovala písať túto recenziu tento mesiac, ale cítila by som výčitky, že som vás ochudobnila o najlepšiu vec, ktorú som v drogérii tento rok našla. A možno nielen tento rok ale aj minulý rok. Asi ste sa dovtípili o čo ide, ale ak nie, tak o celý rad Nivea Hydra Skin Effect - a keď celý, tak celý. Fakt od čistiaceho gélu po dychberúce pleťové kapsule.




Ja som tento rad začala používať posledný májový týždeň s tým, že som ani fakt nechcela, pretože som po predošlom kréme chcela zase nejaký olej, ale potom som nevedela aký denný krém k tomu nočnému oleju a ako som dumala, tak som dumala, nič som nevydumala. Posledným klinčekom bol spomínaný posledný májový týždeň, kedy sa toho na mňa nakopilo toľko, že som myslela, že sa zložím a vyzerala som fakt zle. A tak som si povedala stačilo, urobím niečo pre seba a vytiahla som Nivea Hydra Effect týždennú hydratačnú kúru.


Od Nivea som mala pomerne veľa kúr, ale žiadnu takúto ampulkovú sklenenú a táto vyzerala fakt mega. Balenie obsahovalo 7 sklenených ampuliek a jeden plastový uzáver, ktorý je podľa mňa objav storočia. Neviem ako vy, ale ja sklenené ampule neznášam, vždy sa bojím, že sa porežem a odkedy máme Améliu bojím sa, že mi kúsok nejakého skla niekde padol na podlahu a nedajboh by ona na neho stúpila. Nivea to však vymyslela MEGA a do balenia pridala plastovú násadku, ktorú nasadíte na ampulu a jednoducho puknete a uzáver vám ostane v tom vrchnáku, čiže sa nijak neporežete. GENIÁLNE.


Sérum vonia jemne, čisto a v ampulke má jemne bledomodrú farbu. Je ho tak veľa, že s ním v pohode pokryjete aj dvakrát celú tvár aj krk. Prvú pól minútu jemne lepí ale potom sa vsiakne a je nenormálne príjemne. Ja si ho neumývam ani z rúk, povedzme si pravdu, ale tie potrebujú hydratáciu a hýčkanie. Sérum obsahuje vysokú koncentráciu kyseliny hyalurónovej, ktorá aktivuje pleťové bunky, aby dokázali produkovať vlastnú kyselinu hyalurónovú. Okrem toho pôsobí sérum skrášľujúco a hydratačne. Ja vám poviem jedno - síce som sa po dvoch týždňoch aj upokojila a veci trochu sadli, ale moja pleť naozaj vyzerala a vyzerá mega zjednotene, rozjasnene a krásne. Bude to znieť smiešne :) ale z poslednej dovolenky mám veľa nenalíčených fotiek a sama som ich ukazovala manželovi, že čo sa mi stalo, normálne vyzerám dobre aj nenalíčená. 


Ampulky som používala na noc a potom som si dávala nočný krém, tiež z toho istého radu Nivea Hydra Skin Effect. Krém má veľké, 50ml balenie a stojí čosi pod 11 €. Veľmi sa mi páči balenie celého radu a obzvlášť nočného krému. Krásna tmavomodrá tuba so strieborným vrchnákom sú v peknom kontraste. A teraz kde začať, čo je na ňom božské! Krém dokonalo vonia! Prekrásna čistá svieža vôňa na ktorú sa teším každý, každučký večer, keď sa osprchujem. Nie je to klasická Nivea vôňa, ale aj tak je dokonalo čistá a naozaj veľmi svieža.

Krém má gélovú konzistenciu a stačí do neho len jemne ťuknúť prsty a máte ho dosť. Ja ho používam viac ako mesiac a stále mám pocit, že som dokopy nič neminula. Stavím sa, že mi vydrží celé leto. Krém dokonalo pokožku hydratuje a neexistuje lepší pocit ako keď si ho dáte po celom dni na kúpalisku, alebo na slnku. Och! Tá úľava, tá hydratácia. Inak osobne si myslím, že krém je pre všetky tipy pokožky - pre každého, kto potrebuje hydratáciu a hýčkanie :) taký by som urobila tomuto radu slogan ja :) 

A teraz sa presuňme úplne na ráno :) kedy deň začínam jedným úplne zvláštnym výrobkom, aký som doteraz nikdy nemala - Nivea Hydra Skin Effect 20 sekundové sérum. Ako človek, ktorý je posledné tri roky večne unavený vážne ocením každý výrobok, ktorý sa volá boosting sérum :) a tento obzvlášť. Používa sa každé ráno pred použitím denného krému a je to v zásade zázračná vodička, ktorú si nakvapkáte do rúk a nanesiete na tvár. Celý proces zaberie asi tri sekundy a pleť je potom rozžiarená a dostane extra dávku hydratácie. Pre mňa to bola novinka, lebo séra som vždy používala väčšinou v noci, ale toto sa vyslovene používa ráno a poviem vám, je to super. Od rána máte pocit, že pre seba niečo robíte. Navyše sérum má rovnako krásnu vôňu ako krémy, takže je to veľmi príjemný zážitok. 


Po sére používam denný krém, ktorý MILUJEM rovnako, ako ten nočný. Absolútne úžasná vec! Krém má gélovú konzistenciu, čiže aj keď si ho na seba dávate v 36 stupňoch vôbec nevadí, budete si ho užívať od prvé otvorenie po dokončenie krémovania. Stačí ho mikro málo, pretože sa veľmi ľahko nanáša a hneď sa vpije. Budem sa opakovať, ale tá prekrásna, čistá, svieža vôňa je proste dokonalosť sama o sebe. A ako bonus navyše krém krásne spolupracuje s make-upom, ktorý potom drží celý deň. Proste láska na prvé použitie!

A posledná vec, ktorá je v Hydra Skin Effect kolekcii a ktorá pre mňa bola tiež z kategórie novinka je micelárny čistiaci gél. Pre mňa sú čistiace gély vždy druhý krok v mojej čistiacej rutine - odlíčim si tvár mliekom a dočistím si ju čistiacim gélom. Ale keď sme boli na poslednej dovolenke objavila som tento gél, ktorý plní funkciu aj odlíčenia aj dočistenia a pre mňa je to HEUREKA! Gél naozaj výborne odlíči pokožku a potom si ju ešte na druhé čistenie gélom len dočistím a som tak odlíčená precízne s jedným výrobkom po ktorom ma navyše absolútne nepne pokožka.

Teraz už asi chápete, prečo je to pre mňa absolútny objav sezóny a som absolútne ale absolútne nadšená :) veď kto vyskúša, pochopí :)

A čo vy? Do čoho ste sa naposledy zaľúbili?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne