pondelok 19. júla 2021

KVD beauty


Myslím si, že pandémia zmenila veľa vecí v našich životoch ale cieľom tohto článku nie je sťažovať si, skôr vám povedať, že odkedy musíme nosiť rúška v zásade som prestala nosiť linky a obyčajné riasenky. Keď nejdem do práce, že nemusím mať na sebe rúško tak si dám bežnú špirálu, ale keď viem, že budem mať rúško dlhšie ako hodinu vždy si dávam vodeodolnú riasenku. A o linkách som do pár týždňov dozadu ani neuvažovala. Toľkokrát sa mi stalo s rúškom, že som skončila celá totálne rozmazaná, že som si povedala, že stačí, linky proste nosiť nebudem. Ale! Pred pár týždňami som si všimla, že na https://www.parfemy-elnino.sk/ majú značku KVD, ktorá je priekopníkom v linkách na oči. Tak kedy, keď nie teraz je ten vhodný čas na investovanie do poriadných liniek. 


Na stránke mali viacero liniek, mna najviac zaujali KVD Beauty Tattoo Liner v prekrásnom červenom balení so striebornými hviezdičkami. Linka stála čosi pod 14€, čo zvyčajne nie je cena, ktorú by som bola ochotná platiť, ale fakt sa mi s rúškom roztečie každá každá bežná linka - a to mám doma aj drahšie od NYX, Ardeco. Nič proste nedržia a po dvoch hodinách sa mi začnú roztekať až vyzerám ako uplakaná panda. 

Inak neviem, prečo som sa rozhodla túto linku testovať ,,naostro" v práci, to fakt nebolo jedno z mojich najlepších rozhodnutí :D hlavne, keď viem, čo s mojimi očami linky robili, ale prvýkrát som si ich reálne dala do práce kde som bola od rána do večera. 

Linka ma potešila už spomínaným prekrásnym balením (dôjde inak ešte v papierovej krabičke, takže je to mega darček) a potom som bola mega nadšená pri samotnej aplikácii. Linka sa vyslovene kĺže po oku, takže či máte pevnú ruku alebo nie, linku si nanesiete jednoducho a raz dva. V jednom ľahkom ťahu máte krásne namaľované oči.

A teraz sa pýtate? Drží? A odpoveď - ANO! Drží celý deň a odskúšanú ju mám už aj vo veľkom slnku, aj rúšku. Drží krásne celý deň, neotláča sa a nerozmazáva sa. A ešte bonus navyše - KVD je vegánska kozmetika, čo poteší nejednu z nás. 


Ak teda nie som jediná, kto bojuje s otláčaním liniek toto môže byť pekné riešenie aj pre vás. 

A čo vy? Zmenila corona vaše kozmetické návyky?
 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne