piatok 6. augusta 2021

Ďalšia voňavá mlska do kúpeľa


Kokos a melón do každej vane

obal peny do kúpeľa od Baylis and Harding

Posledné týždne sa nám opäť naskytla možnosť zobrať si párkrát dovolenku a spoznávať kúzla a čary Slovenska. Manželovi sa minule niekto smial, že kým sme nemali Améliu z Bratislavy naše kroky vykročili mimo len keď sme išli na služobky po Slovensku a teraz sme každý víkend niekde. Veru je to tak :) stárneme :) alebo skôr hľadáme zábavu pre celú rodinu. Pozerať si najlepšie svetové múzeá musí byť super, ale obávam sa, že naša najmenšia členka partie by nebola taká nadšená ako my. Tak meníme, prispôsobujeme program, hľadáme všetky Zoo, parky, ihriská alebo herničky. 

Pre mňa je víkend niekde vždy jednak signál zábavy a oddychu ale hlavne aj toho, že niekde bude vaňa a Amélia sa môže vyšantiť s bublinkami do sýtosti. Dávnejšie ste videli recenziu na Avon penu do kúpeľa a zachcelo sa mi skúsiť niečo ďalšie. Keď som listovala cez prípravky na sprchovanie na Notino do oka mi logicky padla jedna :) voňala ako melón a kokos a na obale mala morskú pannu. Uznajte, táto to mala vyhraté hneď!

použitie peny do kúpeľa

Išlo o značku Baylis and Harding Beauticology, čo mne osobne nič nehovorilo, ale obaly na výrobky mali nádherné, tak som si dala námahu a pogooglila, že o čo vlastne ide. Zistila som, že ide o pomerne známu britskú značku, ktorá má pomerne široké portfólio výrobkov - od mydiel na ruky, po sprcháče, krémy - a obaly a vône zaujmú nielen deti ale aj rodičov. Ja sama som tam našla niekoľko, čo som si dala do wishlistu a tie som sa rozhodla kúpiť na sviatky kamarátom. 

Aaaale späť k tej pene :) vybrala som si teda kokos melón verziu a je úplne brutálna. Nie, žeby som sa v nej teda kúpala ja :d i keď, kiež by :) pena vonia jemne, sladko, nie je to silná ani výrazná vôňa. Za mňa super, predsa len dávam do malej slečne, tá nepotrebuje aby jej čuchové bunky odstrelil chemický melón ani kokos. Je to naozaj jemná, ale príjemná - viac kokosová ako melónová vôňa. Druhá vec, ktorú oceňujem sú mega bublinky, ktoré pena robí. Sú vysoké, veľké a vydržia fakt dlho.

Takže pekná vôňa, krásny obal, super bublinky :) už neviem, čo viac by sme mohli chcieť :)

kokosovo melónová pena do kúpeľa

 Momentálne nás čaká dovolenková pauza takže neviem, kedy vám prinesiem ďalšiu recenziu na dobrú penu :)) ale zatiaľ mi tipy kľudne môžete dať vy :) budem len a len rada!

A čo vy? Kam sa chystáte toto leto? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne