pondelok 9. augusta 2021

Stále nič lepšie nevymysleli

 Garnier masky


V zásade sa snažím dávať si plátienkovú masku raz za dva týždne. Keď som poctivá tak aj každý týždeň, ak nie tak určite raz za dva. Po korone som si urobila taký domáci zvyk - ktorým je, že raz za týždeň si robím fakt poriadnu kozmetiku, ktorú ukončujem zvyčajne plátienkovou maskou. A viete, čo je paradoxné? Že aj napriek tomu, že teda spotrebujem fakt ročne desiatky masiek aj tak si myslím, že najlepšie masky v pomere cena a kvalita sú Garnier masky. Tie som paradoxne skúšala ako prvé plátienkové a vždy, keď vydajú nejaké nové sa k nim veľmi rada vraciam. Nakúpim si po jednej z každej a testujem a skúšam. Svojho času som vám sem pravidelne dávala aj recenzie po jednej maske, ale keďže sú tie masky často veľmi podobné, prišlo mi, že sa často len opakujem :) Ale teraz som si na Elnino objednala tri - pričom dve vnímam z reklám, ako ich novinky, tak som si po dlhšej dobe povedala, že to stojí za samostatný príspevok. Každá maska stála okolo dvoch eúr (niektoré viac, niektoré menej) a rovno vám poviem, že sú fakt super. Každá je úplne iná, ale všetky by som si rovno kúpila zase :)

Tak poďme na to!


Prvá, ktorú som sa rozhodla otestovať bola Garnier Skin Naturals Vitamin C Sheet mask. Dôvod bol veľmi jednoduchý - maska bola určená pre unavenú pleť a mala jej dodať rozjasnenie a super super hydratáciu. V týždeň, kedy som masku skúšala Amélia bola každú noc pol noci hore a cez deň sme chodili na kupko, takže som bola aj totálne unavená aj som fakt potrebovala hydratovať. Čo ma na maske strašne prekvapilo (a nemuselo popravde, píše sa to na obale :D bolo, že maska má mliečnu konzistenciu. To som doteraz ešte nikdy nezažila. Bolo to, ako keby ste plátienko namočili v mega mliečkom sére. Ako to už u Garnier býva, maska prekypovala sérom, takže nemusíte sa báť, že by na nej šetrili. Prekypovala ale pozor - sérum netieklo kade tade, čo neznášam na Mizon maskách. Tie sú super, ale aby ste potom čistili pol bytu, keď masku vyberiete z balenia a tečie, ako keby ste ju dali pod vodovodný kohútik. Priznám sa, že som čakala, že maska bude voňať po citrusoch :D ale vôbec. Maska vonia veľmi jemne, ak vôbec. Skôr je to taká veľmi jemná a čistá vôňa, akoby jemné mydlo. Ja by som ocenila aj tie citrusy :) ale čo ma prekvapilo je, že ako si ju dáte na tvár zrazu akoby uzavrela celú tvár, krásne na pokožke drží a začne robiť svoje čaro. Mňa prvých 5 minút jemne štipkala ale zároveň som som mala pocit, že pokožka dostala bombu vitamínov. To plátienko napustené krémovým sérom je úplne iné, ako plátienko napustené klasickým sérom. Je to ťahšie, hydratujúcejšie,  výživnejšie. Po umytí ostala pokožka jemná, hebká a krásne rozžiarená. Maska u mňa dostala 10/10!


V zásade to bolo tak, že prvá a posledná maska pre mňa boli experimenty noviniek a táto maska pre mňa bola stávka na istotu. Išlo totiž o klasickú Garnier Hydra Bomb masku, ktorá je tu sto rokov akurát vi verzii Garnier Hydra Bomb Grape Seed Extract. Maska bola presne taká, akú si ju pamätám. Mega mega nasiaknutá výživným sérom a krásne voňajúca. Plátienko bolo dostatočne veľké a super na pokožke sedelo a počas pol hodiny, kedy som ho mala na sebe sa nikam nehýbalo, iba som cítila na pokožke kľud, relax. 
Tieto Hydra bomb-y sú pre mňa vždy stávka na istotu za cenu okolo 2 eúr poskytnú pokožke naozaj veľa hydratácie, výživy a ubehnutí stanoveného času (na obale 15 minút, pre mňa vždy pol hodina) je pokožka naozaj dokonale hydratovaná a rozjasnená. Takže táto verzia bola rovnako super a určite si ju dávam do zoznamu masiek, ktoré si kúpim opäť.


A do tretice maska, na ktorú som sa tešila úplne najviac, pretože na mňa skáče hádam z každého časopisu. Garnier Hyaluronic Acid Ampoule Sheet Mask - s červeným melónom. Uznajte, že maska vyzerá fakt dobre, ešte aj tie popisky na obale ju robia mega, ale mega lákavou. Maska vyhladzuje pokožku počas 5 minút, odstraňuje znaky stárnutia a spevňuje pokožku. Neviem ako vy, ale ja si prosím všetko z toho :D 

Maska má najmenšie balenie ale k tomu vo vnútri obsahuje klasickú plátienkovú masku. Je o čosi menej kvalitná ako predošlé masky - ťažšie sa vyrovnáva na pokožke a neviete si ju dokonalo rozprestrieť. Alebo asi viete, ak máte čas a chuť hrať sa s rozprestieraním. Ja som nemala :) Nič to nemení na tom, že sa maska stále dobre a jednoducho používa, ale keď už porovnávam tri masky je dobré vedieť všetky výhody a nevýhody. Maska vonia veľmi jemne, čisto ale je tam cítiť náznak melónu. Opäť, ak by ste čakali mega sladkú bombu v podobe červeného melónu tak vôbec. Skôr naozaj veľmi veľmi jemná a nasladlá vôňa. Používanie je veľmi jednoduché a pohodlné a maska nijak neštípte ani neobťažuje pokožku. Podľa návodu ju stačí mať na pokožke 5 minút, ako ma poznáte, ja som ju mala dlhšie :) Ale wow. To plátienko ma síce úplne nepotešilo, ale hneď ako som došla do kúpeľne umyť si tú masku som si hovorila wow wow wow. Tak rozjasnená pokožka, že to bolo reálne vidno v zrkadle. Pokožka nielen rozjasnená ale aj neskutočne vyhladená a ešte aj póry som mala krásne stiahnuté. 

Takže takto :) aj napriek tomu, že všetky boli fakt super a že vám všetky odporúčam, tá posledná mala najväčšie výsledky a hneď ako dopíšem tieto riadky idem si objednať ostatné z ampulového radu :)

A čo vy? Ktoré nové marketingové výdobytky odporúčate?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne