pondelok 22. novembra 2021

Darček pre malé parádnice

 Frozen parfém pre malé parádnice

obal parfému Frozen

Myslím si, že už môžem začať bez výčitiek témou vianočné darčeky :) pred pár mesiacmi som vám ukazovala sprchový gél/sprchovaciu penu Frozen a sľúbila som vám, že som na Notino našla ešte jednu super vec, ktorú ocení každá parádnica. 

Frozen detská vôňa

Ak čítate môj blog dlhšiu dobu asi viete, že kozmetika zohráva v mojom živote podstatnú rolu :) milujem líčenie, parfémy a keďže deti zrkadlia všetko čo vidia a pochopila som na mojej dcére, že nos máme rovnaký rozhodla som sa jej kúpiť jej prvý parfém :) Dohoda je, že jej ho môžem striekať len ja a len na svetrík :) ale radosť z neho bola ooooobrovská! Tak teda bez veľkého otáľania :) dnes hlavný hrdina v mojej recenzii prekrásny Frozen parfém. Pomerne dlho som vyberala, či kúpiť verziu s Elsou, alebo Annou, keďže dcéra má momenty kedy miluje Elsu, potom sa na ňu hnevá, že urobila zle Anne, tak ju nemá rada :) a toto bola zlatá stredná cesta, kedy som našla parfém, ktorý mal na sebe aj Annu aj Elsu a mal krásne balenie s korunkou na vrchu. Povedala by som win-win. 

Flakón Frozen parfému

Parfém bol balený v krásnej krabičke, ktorú sme obstrihali a slúži nám teraz ako krabička na sponky a vnútri sa teda ukrývala krásna vôňa. Čo sa týka samotnej vône je veľmi príjemná, jemná, sladká, kvetinová. Ja sama si pamätám, ako som dostala svoj prvý parfém, keď som bola malá a dokonca si presne pamätám aj ako voniam, takže som rada, že môžem rovnako príjemný zážitok dopriať aj mojej dcére :) No o desať rokov vám možno iné napíšem, keď mi bude kradnúť voňavky z poličky :) Pre zatiaľ som rada, že stačí Frozen :)

A čo vy? Pamätáte na svoj prvý parfém? 

1 komentár:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne