sobota 4. decembra 2021

Loreal pleťové hody

 Loreal Revitalift Filler


obal pleťovej kúry Loreal Revitalift Filler


Už sa nám to pomerne kráti do môjho najobľúbenejšieho obdobia v roku :) Vo všeobecnosti mám všetky darčeky nakúpené, akurát ešte dumám nad dvomi a neviem sa rozhodnúť či kúpiť darček verzia A alebo verzia B :) dávam si čas do konca týždňa a potom budem mať finálne hotovo. Ak však napríklad vám ešte nejaký darček chýba alebo si len hovoríte, že by si vaša pokožka zaslúžila niečo dobré mám super tip :) Asi pred rokom som sa nechala zlákať reklamou a prvýkrát som si kúpila Loreal Revitalift Filler kapsule a sú také super, že sa k nim stále vraciam. Minule som mala pocit, že som ich na Notino kúpila až moc lacno a keď som hľadala v článku, koľko som za nich platila zistila som, že o nich vlastne ešte žiadny článok nebol. Takže tutututu premiéra:) 


pleťové kapsuly Loreal Revitalift Filler

Balenie obsahuje 7 ampuliek pre intenzívnu týždňovú hyalurónovú kúru a ja mám hneď niekoľko dôvodov prečo by ste si mali kúru zamilovať rovnako ako ja. 

1, cieľom je revitalizovať pokožku, dodať jej hydratáciu a vyplniť a vyhladiť pleť

2, sú to prvé kapsule, aké som kedy mala, ktoré nie sú sklenené - takže sa nemusíte báť, že sa porežete alebo, že sa vám niekde odlomí drobný kúsok

3, účinky vidíte reálne po druhej kapsuly - ak si spomínate pred pár týždňami som vám písala ako mi The Ordinary sérum celkom narušilo moju pokožku. Pokožka sa mi nepekne vyhádzala a po niektorých vyrážkach mi ostali nepekné jazvy. A čuduj sa svet, toto sérum tie jazvy zosvetlilo, pokožka vyzerá krajšie, zregenerovanejšie. 

4, čo oceňujem je aj veľmi pohodlné a príjemné nanášanie. Kapsulu jednoducho rozlomíte, obsah tekutiny si vylejete do dlane a nanesiete na pokožku. Séra je tak veľa, že si pokožku môžete príjemne premasírovať a nemusíte sa báť, že by ho bolo málo. Po nanesení sérum pekne zaschne a pokožku nepne, nedráždi ani nelepí. 

Po týždni používania naozaj vidíte pekné výsledky a pokožka doslova žiari a je zjednotená. Za seba určite odporúčam a je to jedno z najlepších sér v pomere cena/kvalita. Nie nadarmo to nie je moje prvé balenie :)

Inak neviete? Majú v Loreal ešte nejaké ďalšie séra? Či len tieto? Mali ste? Spokojné? 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne