utorok 7. decembra 2021

Vianočné limitky

 Avon Vianočné limitky


Ak sa na niečo každý rok teším, tak sú to Avon vianočné limitky. Každý každý rok sa teším, ako Avon vydá nové telové mlieka, nové krémiky na ruky, nové sprcháče. Vždy beriem všetko :D a teším sa do marca dokedy mi zväčša zásoby vydržia. Tento rok sa vytešujem opäť a dnes vám ukážem, čo vianočné som si ulovila. 


Priznám sa, že najväčšiu radosť mám určite z Ginger Bread sprchového gélu. Ten vonia tak krásne! Wow! Mne strašne pripomína Starbucks Ginger Bread latte, ale ak ho nepoznáte pointa je v tom, že to nie je taká tá úplne sladká vôňa, akú by ste si možno predstavili na prvú. Je to skôr naozaj taká vôňa, ako keby rozkrojíte medovník a silno ho ovoniate. Krásna zimná, vianočná ale nepresladená vôňa. A povedzme si pravdu - ten obal je prekrásny! Inak ideálny darček do vianočného balíčka. 

Keď sa nad tým inak zamyslím všetky tri veci sú ideálne darčeky :) voňavé, krásne vianočné a kvalitné. 


Druhá vec, ktorú používam od prvého dňa je parádne kokosové telové mlieko Avon Care Restoring Moisture. Neviem, či tu treba nejakú zdĺhavú recenziu, pretože Avon Restoring telové mlieka sú výrobky, ktoré používam roky a vždy si ich kupujem, keď sa mi minú, či je to limitka alebo nie. Aj keď mám rada všetky verzie tohto mlieka toto mi je predsa ešte len srdcu bližšie, pretože je s kokosovým olejom. A ak sledujete môj blog tak viete, že všetko kokosové je proste moja láska :) Telové mlieko má jemnú, čistú vôňu práve s kokosovým nádychom a veľmi dobre sa rozotiera a veľmi rýchlo vsiaka. Má stredne hustú konzistenciu, takže naozaj nemusíte po sprche pol hodinu na nič čakať. A tá vôňa! Pokožka je potom krásne hebká, jemná, hydratovaná a čo je najlepšie, vôbec nepne. A zase :) nedá mi to nespomenúť, ale to balenie je prekrásne!


A do tretice všetko dobré a to je pena do kúpeľa - Avon Bubble Bath vo vianočnej krásnej verzii. Pena vyzerá ako vianočná ozdoba a okrem toho, že je naozaj krásna aj krásne vonia. Vonia ako nejaký sladký ovocný koláčik a ja sa tej vône neviem nabažiť. Ideálne aj ako darček aj ako vlastné potešenie :)

A teraz sa priznajte :) mali ste aj vy nejaké zimné vianočné Avon objavy? Čo dobré som prehliadla?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne