pondelok 20. decembra 2021

Relax pred veľkým dňom

Značku Gabriella Salvete mám veľmi rada - či už ich laky na nechty, make-up alebo najnovšie aj masky na tvár. Pred pár mesiacmi na mňa zažmurkali na https://www.parfemy-elnino.sk/ a odvtedy som ráááátala moment, kedy konečne miniem domáce zásoby a budem si môcť urobiť veľkú maskovú objednávku. Plátienkové masky používam každý týždeň, takže to čakanie nebolo ani také dlhé :) Vybrala som si 5 masiek a dnes vás tu teda čaká siahodlhá - ale mega praktická recenzia. Máme tu masky originál z každej kategórie -pleť, ruky a dokonca aj nohy. Je sa načo tešiť :)


Prvá maska, ktorú som sa vrhla skúšať bola Collagénová vyhladzujúca maska. Ako som spomínala v príspevku pár týždňov dozadu Ordinary sérum narobilo mojej pokožke viac škody ako úžitku, takže som sa tešila na nejakú kvalitnú vyhladzujúcu, hydratačnú masku. Táto si ma kúpila inak krásnym obalom a inak aj super cenou - stála okolo 1,7 €, čo je na plátienkovú masku super. 

Maska obsahuje extrakt z červeného ženšenu, ktorý vyhladzuje jemné vrásky a zvyšuje elasticitu pokožky. Keď ju otvoríte vonia veľmi jemne, čisto ale je mega poriadne nasiaknutá výživným sérom. Poriadne si viete plátienko nalepiť na tvár a sérum naniesť ešte aj na krk a ruky. Tak to robím vždy ja, aby som využila balenie čo najlepšie. Maska na pokožke veľmi dobre drží, počas pôsobenia nedráždi, nepne, ani neštípe. Cítite len príjemnú vôňu a jemný chlad. Po 20 minútach som dala masku dole a pokožka bola akoby o 3kilá ľahšia. Bol to naozaj veľmi príjemný pocit. Bola zároveň jemná, hebká, vypnutá a pôsobila žiarivo. 
Prvá maska obstála na 1 s hviezdičkou :)


Druhú masku mi logicky predalo balenie :D ale uznajte, že tá cyklámenová je mega! Dragon Fruit maska ma teda nalákala krásnym balením ale aj popiskom - cieľom je hydratovať pokožku, bojovať proti znakom stresu a únavy a vyhladiť pleť. Môže byť :)

Maska sa má nechať pôsobiť 15 minút, ja som si ju nechala pol hodinu lebo mi bolo veľmi príjemne ako pôsobila na pokožku. Upokojujúco, chladivo, neskutočne príjemne. Inak ak ste ako ja a čakali ste nejakú výraznú žuvačkovú vôňu opak je pravdou - maska voňala veľmi jemne, čisto. Ktovie inak - prečo žiadna značka nerobí také mega voňavé masky :) ja by som to napríklad veľmi ocenila :) 

Maska pokožku inak naozaj brutálne hydratovala a pokožka bola potom jemná, hladká a príde mi, že naozaj aj krásne žiarivá. 


Posledná maska v mojej objednávke bola kokosová maska a ak poznáte môj blog tak chápete, že tú som proste musela mať! Hydratačná kokosová maska! Wow! Inak aj napriek tomu, že v porovnaní s predošlými dvoma maskami má relatívne nudné balenie je tá biela pekná. Maska mala veľmi príjemnú konzistenciu a po dvoch hodinách vonku v mraze som mala pocit, ako keby sa mi zregenerovala a vymenila celá tvár. Je určite veľmi veľmi hydratačná, podľa mňa aj ukľudňujúca a regeneračná. Neviem dokonca či zo všetkých troch nebola aj moja najobľúbenejšia, pretože mi fakt strašne uľavila. 


Posledné dve masky sú trochu z iného súdka :) Jedna je extra super na zimu - maska na ruky. Aj napriek tomu, že plátienkové masky používam každý týždeň a masky na nohy každý mesiac, masky na ruky sú pre mňa stále trochu nezvyčajné. Ani nie, že nezvyčajné ale nevidím tam takú potrebu kupovať si masku.A k tomu je to inak strašná blbosť, pretože mamina mi od mala hovorila, že na rukách sa najskôr ukáže vek ženy. 

Maska na ruky obsahuje výťažok z perál a propolisu a priznám sa, že jej použitie je veľmi príjemné. Proste si večer sadnete, pustíte dobrý vianočný film, dáte ruky odpočívať do masky a je to. Ja som si masku nechala na rukách hodinu a poviem vám jedno - ešte nikdy som také hebké ruky nemala. Jemné, hebké, vyhladené. Teraz trochu ľutujem, že som si ju nenechala tesne po super vianočnom upratovaní, ale povedzme si pravdu, vymrznuté ruky si ju zaslúžili rovnako. Toto je inak fakt podľa mňa ideálna vec na zimu a ak ste ešte neskúšali určite odporúčam. Povedzme si pravdu, zima je ešte len pred nami, tak možnosti na testovanie máme neúrekom.


A posledná vec je moja klasika - maska na nohy. Och ak je tu niekto, kto masku na nohy ešte neskúšal MUSÍTE! Masky na nohy sú najlepšia vec pre lenivých ľudí. Táto obsahuje propolis a výťažok z perál a nohy po nej budete mať ako po drahej pedikúre. Maska stojí okolo 1,5€ a keď to porovnám napríklad s 6€ Scholl maskami, ktoré som mala príde mi to ako to isté. Maska pekne vonia, kľudne si ju môžete nechať aj dlhšie a po hodine sa môžete kochať fakt jemnými a hydratovanými nôžkami :)

Ak by som mala urobiť finálne zhrnutie tak je nasledovné - všetky masky Gabriella Salvete stáli do 1,6€ a všetky boli fakt brutálne. Ja som sa pri nich zrelaxovala, po každej jednej bolo vidno výsledky.
Určite odporúčam každú jednu z nich, absolútne nepochybujem, že nebudete ľutovať. 

A čo vy? Ako často používate plátienkové masky?



 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne