štvrtok 16. decembra 2021

Prvé vianočné balíčky

 Ako každý rok :)


Čo by to bol za rok, keby niekto v mojej rodine nedostal Nivea darčekové balíčky. A pod niekto výnimočne nemyslím len seba :) Ak sledujete môj blog tak viete, že vianočné darčekové balíčky sú niečo, čo mám veľmi rada. Rada ich dávam ako darček mojej rodine a blízkym a rada si ich kupujem aj sama, pretože sa vždy oplatia viac, ako keby ste si jednotlivé výrobky kupovali osamote. Takže ak máte nejaké výrobky, ktoré máte radi a míňajú sa vám, tak si určite mrknite na webe alebo v drogérke darčekové balíčky, nepochybujem, že sa vám podarí ušetriť.


Ja vám tento rok ukážem dva - jeden pre mňa a druhý prvýkrát pre manžela. Tento rok som objavila Nivea Hydra Skin Effect rad a aj s odstupom času tvrdím, že to boli jedny z najlepších krémov, aké som tento rok mala. Pomerne detailnú recenziu som robila tu:klik takže ak chcete vedieť o tomto rade sprava, zľava určite odporúčam prečítať si. 

V sade, ktorú mám tento rok pre seba sa nachádza micelárna voda a môj obľúbený Hydra Skin denný krém. Krém si nechávam na jar/leto ale micelárku som rozbalila rovno. Inak neviem, či ste si všimli, ale micelárka obsahuje kyselinu hyalurónovú a jej cieľom je nielen pleť odlíčiť ale aj ju hydratovať a vyplniť. 


Okrem toho vám dnes ukážem ešte jeden balíček - Nivea Men Energy. Je to asi prvý balíček aký som kedy dala manželovi, ale videla som, že sa mu míňa mlieko po holení a do tašky na plávanie sa bude hodiť voňavý sprchový gél. Ak teda ešte niekedy otvoria plavárne :) Sada má pekné balenie a ak ste náhodou ako ja, a balíte darčeky celej rodine oceňujem, že tu stačí zabaliť jednu škatuľu namiesto troch výrobkov. 

Ak teda náhodou ešte neviete čo :) tieto oba balíčky podľa mňa potešia :) za dámsky sa zaručujem :) 

A čo vy? Kupovali ste tento rok nejaký darčekový balíček?Komu?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne