utorok 15. marca 2022

Kedysi a teraz

 Jarné nákupy

Pred pár týždňami som narazila na Luckin článok na blogu o výrobkoch Skin Hop a príkrmoch a po dlhej dobe som si pozrela na internete, čo je nové za tie roky v bábo svete. Ono sa to nezdá, ale fakt každý rok na trh prichádzajú čoraz krajšie a krajšie veci a väčšia a väčšia ponuka veci pre bábätká. To si ani neviem predstaviť, ako sa musela cítiť moja mamina, keď bola tehotná so mnou a teraz, keď so mnou nakupovala veci pre Améliu. To už musel byť teda úplne iný svet :) Ale čo vám poviem, aj keď sú tie veci fakt krásne, ja som fakt rada, že si ich už nemusím kupovať a že keď som napríklad na Notino a vidím tam veľké výpredaje, pozerám radšej veci pre seba ako plienky pre Améliu :)

Vždy je väčšia zábava kupovať parfémy ako plienky, to uznáte hádam všetky :) Ale úplne iná podstata bola tohto článku :) Kamarátka mi včera písala, že si objednávala moju obľúbenú Lancome parfémovú limitku a že dostala na Notino k nákupu super darčeky. A tak ma inšpirovala a pozrela som sa, čo dobrého tam majú a mala fakt pravdu! Už dlho tam nebolo tak veľa dobrých darčekov k nákupu a tak som si povedala, že ak vás náhodou čakajú nejaké nákupy tak vám ukážem inšpiráciu na dobré veci :) A že ich nie je málo :)

Notino jarné akcie

Ako som spomínala, moja obľúbená akcia bola s Lancome, kde pri nákupe za určitú hodnotu dostanete jednak peknú nákupnú tašku a jednak set miniatúr. Ja som takto minulý rok dostala krásnu kozmetickú taštičku a malú vzorku vône a ešte aj dve violky. To vám poviem, fakt ma to mega potešilo :)

Lancome jarné akcie

Druhá vec, ktorá ma zaujala a idem ju osobne využiť aj ja sú darčeky pri nákupe výrobkov Schwarzkopf Professional nad 20€. Na výber budete mať z niekoľkých plne veľkých výrobkov ako šampón, sprej pre tepelnú úpravu vlasov, či kondicionér. Ja sa takto snažím vždy vychytať akciu, lebo reálne to máte plus jeden výrobok zdarma. 

Schwarzkopf jarné akcie

Okrem toho sa mi páčili aj akcie na Estee Lauder či Atelier Cologne, ale tam mi momentálne nič nechýba. Tak ak náhodou niečo momentálne chýba vám mrknite isto ponuku, či k tomu nebudete mať aj darček. 

A čo vy? Čo ste naposledy vychytali aj s darčekom?







0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne