Znovuobjavene:))




Po dlhych sviatocnych dnoch som konecne dnes vyrazila do ulic a mohla sa nejako pekne vyfintit:)) Pekne som si rozlozila svoj kozmeticky kufrik a zo spodu na mna vykukli uz daavno zabudnute s-he tiene. Spomenula som si, aku radost mi urobili ked som ich dostala a rozhodla som sa dat im opat sancu a trosku sa snimi pohrat s musim povedat spokojnost velika:) Ide konkretne o trio tmavozelena- svetlejsia zelena a posledna vyzera ako zlta ale ked ju vytienujete stou zelenou stane sa z nej zlata(nasla som na nete fotku tak Vam ju tu dam ale je to cislo 645/04). Vydrzali naozaj dlho a vyzerali uzasne:)

Ozaj rozmyslam nad tym ze na Silvestra vyskusam nieco speci a idem si kupit umele mihalnice, mate stym nejake skusenosti? Mam napozeranych celkom dost videi a stranok ale nikde som nenasla odpoved na otazku co ak sa to lepidlo dostane na riasy?
Previous
Next Post »

5 komentárov

Pre písanie komentárov
Marija
AUTHOR
26. decembra 2009, 22:53 delete

Tiene sú môj nepriateľ, lebo nikdy neviem kedy dosť, kde mám skončiť a ako, kde a aký otieň farby použiť. Ja mám akurát kamarátku linku,ktorá poslúži stále. ak dáš zrozumiteľný, nanáročný návod niekedy, tak budem rada:))

Reply
avatar
Cocci
AUTHOR
27. decembra 2009, 1:33 delete

Bianca, ak sa lepidlo nedostane na mihalnice je to pohode, ale mam pre teba radu kup si k nim zvlast lepidlo a cierne, vyzera prirodzenejsie a navyse lepidla, co pridavaju priamo k nim su naprd hrozne riedke takze aplikacia mihalnic je hrozne zlozita

Reply
avatar
Cocci
AUTHOR
27. decembra 2009, 9:42 delete

ups az teraz rano som si precitala, co sa blbost som napisala, ak sa lepidlo DOSTANE na mihalnice nic sa nedeje, jednoducho ho das potom dole odlicovacom a ak mas hustejsie nehrozi ani to, ze by ti z mihalnic kvaplo do oka a podobne takze dont worry :)

Reply
avatar
27. decembra 2009, 19:08 delete

Marija: ale co by licenie je zabava a je lahsie ako si myslis, oky pokukam daco na nete ak najdem lahke a vystizne a ak nie tak ti to nejako pofotim a daco vymyslime:)

Cocci:dakujem zajtra asi pojdem kupit, ale neviem teraz ci si to chcela ty alebo mya ale ved vy ste spolu:) a v najblizsom case bude prispevok o respect zehlicke:)

Reply
avatar
Cocci
AUTHOR
27. decembra 2009, 20:45 delete

Mya, moja zehlicka zatial funguje a kedze je pouzivam minimalne menit ju netreba, ale odkazem na spravne miesto :)) a inak ak by nemali cierne lepidlo, tak sa uspokoj aj s bielym, ale nie tym co k tym mihalniciam davaju, riskla som to na myinu oslavu a nikda viac dalsie dva dni ma stipali oci z toho prekliateho lepidlo (co sa mi s tymi, co sa daju kupit samostatne este nestalo navyse som si mihalnice nelepila tri hodiny)

Reply
avatar