streda 18. januára 2012

Na Syoss do Rakúska

Zistila som, že sa mi opäť doma nahromadilo kopec zaujímavých výrobkov, ktoré som ešte nerecenzovala a keďže som veľa z nich videla v poslednej dobe v akciách povedala som si, že teraz je ten správny čas napísať Vám o nich. Dnes sa budem venovať  nejakým výrobkom Syoss, o ktorých viem, že na internete prebieha dosť často búrlivá konverzácia.  Ja osobne si myslím, že Syoss je rozporuplná vlasová kozmetika. Má výrobky, ktoré sú skvelé a výrobky, ktoré sú naozaj príšerné. Ak náhodou máte radi nejaké výrobky Syoss a bojíte sa kupovať ďalšie, lebo si myslíte, že budú zlé, dám Vám jednu radu. Kupujte ich ak máte tú možnosť v Rakúsku. Kvalita výrobkov Syoss je v zahraničí omnoho vyššia. Napr. ja som si kúpila šampón u nás a bol skoro ako voda, úplne riedky a mamina mi kúpila šampón v Rakúsku, lebo nevedela, že ja som si ho medzičasom kúpila a bol taký hustý skoro ako kondicionér. Je to smutné ale je to tak. Odvtedy si všetky Syoss produkty kupujem tam. A vyhovujú mi. Tak isto farba na vlásky, na ktorú má kopec z Vás ťažké srdce. Ja si ju nemôžem vynachváliť, použila som už druhé balenie, vlásky majú neskutočnú farbu, lesk vydržal viac ako 2 mesiace ( čo mi neurobili ani Matrix farby) vlásky sú krásne zacelené, vyzerajú zdravo. Ale opäť dodávam, kupované v Rakúsku L
Dosť bolo o výhodách Rakúska, poďme k samotným výrobkom :





Syoss Shine Boost – tento lesk na vlasy som si kúpila spolu s lakom na vlasy aby som docielila naozaj efekt krásnych lesklých vlasov. Veľmi mi vyhovuje aplikácia lesku –nie je to nijaké mliečko, jednoducho sprej, ktorý nastriekate na vlasy a on ich jemne prevonia a hlavne by sa po ňom mali vlásky lesknúť. Ja si ho nanášam na polosuché vlasy, tesne pred tým ako dokončím fúkanie a musím povedať, že sa naozaj lesknú. Lesk však vydrží len asi jeden deň, čiže sprej treba aplikovať opäť. Nevýhoda je, že asi po 3 použitiach vlásky mierne zaťaží, čiže je lepšie ich umyť, lebo môžu pôsobiť mastne. No pre niekoho kto si umýva vlásky častejšie by to nemal byť problém. Nehovorím, že je to zázračný výrobok, ale aspoň ten jeden deň funguje. Je kopec takých výrobkov, u ktorých to nie je vidieť ani jeden deň J



Syoss Shine Hairspray – ako som už písala vyššie lak bol kupovaný spolu zo sprejom, aby som posilnila výsledný lesk. Pravda je taká, že vlásky naozaj bolí lesklé čiže účel to splnilo. Samotný lak som si kúpila silno tužiaci, lebo som chcela účes na jednu príležitosť a chcela som aby vydržal čo najdlhšie. Aj to splnilo svoj účel J Lak naozaj drží skvele a veľmi dlho akurát je potom dosť veľký problém vyčesať ho. Lak vlásky mierne zlepí, čo je zjavne cena za to super držanie. Každopádne ak hľadáte lak, ktorý Vám aspoň trochu zlesklí vlasy a udrží účes za cenu mierne zlepených vlasov, toto je víťaz J

A na záver otázka na Vás. Už veľmi dlho chcem vyskúšať Syoss suchý prášok, videla som reklamu ale nikde som ho v obchodoch nevidela. Máte ho niekto? Skúšali ste ho? Aká je cena? A na záver, kde ste ho kúpili? Ďakujem za Vaše tipyJ

14 komentárov:

  1. Ja mam, uz som minula 2balenia :D Kupila som si ho v Hypernove, lebo ani v DM, ani v 101drogerie nemali. Cena je +/- 5eur, cize nie je to nic strasne. A podla mojho nazoru oplati sa. ja mam strasne jemne a rychlo sa mastiace vlasy, a tento vyrobok je super na prvu pomoc, ked musim ist niekde narychlo a nemam moznost umyt si vlasy. Jedinym minusom je, ze sa strasne rychlo minie, ale to je zas mozno chyba u mna (lebo ako hovorim, mam fakt velmi rychlo sa mastiace vlasy, na druhy den su uz niekedy skarede). Cize urcite to skus!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ja ho mam, je super, kupila som ho v Kauflande, pretoze som ho tiez nevedela nikde najst. Je s nim ale jeden problem, Ava o nom pisala vyssie, rychlo sa " mina". Nie je to minanie, ale sprej vyfuci, takze niektorym slecnam sa vyprazdnil po prvom pouziti. Co treba urobit, je pred pouzitim dobre potriast, a po pouziti prilozit k uchu, ci fuci, ak ano, tak stlacit raz sprej alebo otocit trysku a nie je problem.
    Ide o to, ze ak sa sprej dobre nepotrasie, prasok sa usadi v tryske, je tam volny priestor a sprej sa cez noc vyprazdni :) Vejs.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No já od ních jednou zkoušela lak na lasy (ten mi vyhovoval) ale ta barva na vlasy nic moc, za to táty přítelkyně si jí nemůže vynachválit :)) Ten lesk ale určitě vyzkoušim, až se dostanu do Rakouska

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám rada lak na vlasy od syoss, nelepia vlasy tak ako zvyčajné prípravky a tento mi aj vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam od nich lak na vlasy - nic nedrzi a lepi vlasy.. dalej sampony mi vobec nevyhovuju vlasy som mala mastne uz na druhy den.. ale naposledy som vyskusala farbu na vlasy a som spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za Vaše komentáre:) Je to tak, ako som predpokladala, rozporuplný SYOSS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som používala dávnejšie lak na vlasy od syoss a najprv bol super, všetko v poriadku... ale teraz nedávno keď som ho opať kúpila tak som bola veľmi sklamaná :( Úplne iná kvalita, vlasy vôbec nedržali a pritom to bol ten istý typ. Takže si myslím, že tu na Slovensku sa to už neoplatí kupovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. syoss je velmi super! Ale taky začínám pociťovat kvalitu tady v česku o proti rakousku horší. Mám tátu v rakousku takže mi některé věci (skoro všechny týkající se kosmetiky) vozí,kamarádky si vždy něco obědnají ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som mala od syoss akurat kondicioner, ale potom ma to velke balenie uz obtazovalo a bola som rada, ze som ho minula, u mna bol taky "nenadchne-neurazi". A pokial myslis, ten Syoss suchy sampon myslim, ze som ho videla aj v tescu...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Za mě Syoss ne, ačkoliv jsem měla i kvalitnější výrobky z Německa. Tak prostě mi nevyhovuje, stejně jako Wella Professional. A raději drogérkovou kosmetiku nakupuji v zahraničí, mají lepší ceny, větší výběr a hlavně kvalitnější výrobky.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mám doma pár výrobkov ale teda od nás.. :-) a povedala by som taký priemer.. Je pravda, že v Rakúsku sú tie výrobky celkom iné..chodíme tam na aviváž, z ktorej oblečenie voní vážne aj dva týždne..a nie ako tie naše, že vyperiem..a pomaly nič necítim :P
    no ale k syoss .. myslíš púder? alebo suchý šampón? ja som si kúpila ten suchý šampón(modrý na objem v dm), stál okolo 5€..a som spokojná! vyžijem ho ak nemám práve umyté vlasy, a chcem napríklad rozpustené.. dobrá vec :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moje vlasy doslova neznášajú akékoľvek výrobky Syoss! Keď napríklad použijem šampón tejto značky niekedy ráno, tak do večera mám vlasy tak mastné, že by som ich mohla žmýkať! No proste hrôza. Pritom pri žiadnej inej značke sa mi vlasy nemastia. Neviem čo do kozmetiky Syoss dávajú, ale v živote si ju už nekúpim. Rovnaké problémy mal aj kamarát a spolužiačka. Vlastne poznám hrozne veľa ľudí, ktorí na túto značku nadávajú. Ale je pravda, že každý má vlasy iné, niekomu môže Syoss vyhovovať. Za mňa ale obrovské mínus.

    PS: Robím GIVEAWAY, nechcete sa niekto zapojiť? Výhra je viac než zaujímavá.

    S pozdravom Brunette
    http://brunetteparisandchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja milujem výrobky od Syoss...hlavne čo si písala o šampóne je pravda je úžasný, ale ja som mala dobrú skúsenosť aj s na SR kupovanými 8)
    farbu na vlasy od nich úplne zbožňujem 8D

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj, tak týden sleduju tvůj blog ;) a moc se mi líbí! všechny ty recenze jusou skvělé a mylsím, že všem pomůžeš :)) chtěla jsem se zeptat (dříve jsem dělala designy pro blogy) jestli bys s tím nechtěla pomoct? ;) nechci tě tím nijak urazit, tak to tak prosím neber. jen si myslím, že bys tím třeba mohla získat ještě větší přízeň ;) ikdyž ji i tak máš dost velkou.. nemuselo by to být nic složitého ;) prostě jen to co vyjadřuje to o čem tvůj blog je a barvy jaké bys chtěla ;) pokud máš zájem ozvi se mi na email ;) daniela.valcharova@seznam.cz.. pokud ne, prostě tento komentář ignoruj ;)) děkuju za přečtení, danielle m.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne