pondelok 1. apríla 2013

Bielenda avokádový peeling


Z mojej stránky už viete, že môj najobľúbenejší peeling doteraz bol peeling od Bielendy s vôňou granátového jablka. Raz keď som Vám ho v nejakom článku spomínala mi niekto z Vás napísal, že ešte lepší je ten z avokáda. Poznáte ten pocit, že viete, že niečo je extra super ale niekto Vám dá chrobáka do hlavy a Vy začnete uvažovať nad tým, či neexistuje ešte niečo lepšie? Tak toto bol presne ten prípad a ja aj týmto spôsobom ďakujem mojej čitateľke, ktorá mi avokádový peeling odporučila.
 



Avokádový peeling je ten najvoňavejší peeling aký si viete predstaviť. Mal by voňať ako avokádo, ale za to Vám osobne neručím, pretože netuším ako avokádo vonia. Avšak za čo Vám ručím je, že vonia ako super sladké žuvačky s malou štipkou niečoho sladkého citrusového, čo budete chcieť zjesť od prvého ňuchnutia. Vážne tá vôňa, to je závislosť. Škoda, že Bielenda nie je v kamenných obchodoch, pretože podľa mňa už len tá vôňa by ju hneď dala všade medzi bestsellery. No čo už, takto sa teší aspoň  privátnej obľube na www.bielenda.sk




Peeling má podľa mňa opäť krásne balenie, neskutočne sýto zelená farba v peknej plastovej krabičke. Balenie je nielenže veľmi pekné ale aj veľmi praktické. Tým, že má šrobovací úzáver peeling si naberáte rukou podľa potreby  a tak si môžete byť istý, že jednak naberiete koľko potrebujete a jednak, že ho určite miniete celý.  Peeling je podľa mňa stredno až hrubozrnný, avšak obsahuje v sebe oleje, ktoré zmierňujú intenzitu hrubosti zŕn. Jeho použitie je čistý pôžitok, pretože sa v ňom sklbuje neskutočná vôňa, vynikajúci peeling a super hydratačné oleje. Toto je moja obľúbená kombinácia pretože reálne cítim, že peeling mi odstráni odumretú pokožku, premasíruje telo ale v konečnom dôsledku keď vyjdem z vane mám pocit, akoby som bola práve nakrémovaná pretože pokožka je neskutočne hydratovaná. Aj na základe týchto vlastností je peeling určený aj na suchú a dehydratovanú pokožku.




Môj názor teda je, že ak ste ešte neskúsili peeling od Bielendy ako by ste peeling ani neskúsili. Na tomto peelingu nevidím ani jedno negatívum, hádam asi len to, že sa nedá zjesť. Naozaj top peeling, ktorý predpokladám, že ak nevymyslia nejakú super novú vôňu ( možná inšpirácia vanilka-banán-kokos =)
  uvidíte aj v decembri v celoročnom zúčtovaní. Je to proste top!



A čo Vy? Ak by ste si mohli namiešať ideálnu vôňu aká by to bola? Používate peeling pravidelne?






9 komentárov:

  1. Peelingy patria k mojej základnej starostlivosti o telo a týmto článkom som teda dosť zatúžila po tomto peelingu :)

    Pozývam ťa do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj k mojej :) peeling je naozaj super vec a tento obzvlášť :)

      Odstrániť
  2. I belieѵe ωhаt you publiѕhed was very reasonable.
    Hoωever, consider thiѕ, suppose yοu aԁded
    a lіttle infoгmation? I аm not suggesting your content isn't good., however what if you added a title that grabbed a person'ѕ
    attention? I mean "Bielenda avok�dov� peeling"
    іs a little vanіlla. You ought to peеk
    at Yahoo's front page and watch how they write post headlines to get people to click. You might try adding a video or a picture or two to get people interested about what you've gοt to
    say. Јust my opinion, it might make your blog a little liveliеr.


    Fеel free to visit my webpage - how to create a website

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Má oblíbená vůně je aloe vera;) tento vypadá skvěle ale ja bych ho asi snědla:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám strašne rada nápoje s Aloe vera ale neviem si predstaviť ako samotné Aloe vonia :) predstavujem si ho tak čisto :)

      Odstrániť
  4. Hеllо! I knοw thiѕ is kind of off topic but I waѕ wonԁeгіng which blog platform aгe you using fоr this site?
    I'm getting sick and tired of Wordpress because I'vе
    hаd issuеѕ with haсkers and I'm looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Here is my web site :: diseño web

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne