Budiž obočie!


Obočie sa dostáva posledné roky na výslnie hádam tak ako nikdy predtým. Kým pár rokov sme ho podľa mňa takmer vôbec neriešili a veľká väčšina žien ho mala vytrhané štýlom ,,vychudnutý červík" dnes skôr podľa mňa platí, že čím väčšie obočie, tým lepšie resp. je dobré zachovávať pôvodný tvar obočia s malými vylepšeniami. Aj kozmetické pomôcky sa podľa mňa dosť menia - kedysi sa obočie dofarbovalo klasicky špirálou, potom bol boom kozmetického farbenie len v salónoch, neskôr vládli ceruzky a dnes mi príde že najviac fičia tiene na obočie a gély. Ja som mala doma hádam všetky variácie a po dvoch rokoch sa opäť vraciam ku gélu, len tak, pre zmenu.


Gél, ktorý rozhodol o tom, že tiene pôjdu bokom je z novej kolekcie Make-up Revolution Ultra Aqua Brow Tint. Gél má príjemné krémové zloženie, ktoré sa veľmi ľahko nanáša a pôsobí prirodzene. Počas dňa sa nikam nevytráca ba naopak na obočí drží naozaj ako prikované. 


Veľkosť gélu je 15ml, čo vám podľa mňa vydrží na veky vekov. Na výber sú štyri odtiene a nakoľko mám tmavé vlasy zvolila som odtieň Medium/ stredný odtieň. Pri výbere mi pomohol tento obrázok, ktorý som si sem dovolila požičať z tejto stránky. Z mojej skúsenosti môžem napísať, že farby naozaj sedia (súdiac podľa tej mojej).



Obočie pred:


Obočie po:

Ideálne je používať gél s aplikátorom na obočie, ale to zatiaľ nemám, takže som vychádzala z mojich domácich zásob a používam na nanesenie toto. 
Prekvapivo sa to celkom dá, aj keď verím, že so správnym aplikátorom to pôjde ešte lepšie. 


Ja som teda nadmieru spokojná a na gél som si hneď zvykla. Tiene išli bokom raz dva, veď to poznáte, na dobré sa ľahko zvyká. Gél stojí 5,6 € a zoženiete ho na http://www.makeuprevolution.cz/. Čo určite neprehliadnite je, že do 28.2.2015 je zdarma poštovné pri nákupe nad 500CZ alebo 19€. Hor sa nakupovať :))

A čo vy a obočie? Kamarátite sa? Trháte si ho samé či v salóne? Ako si ho dofarbujete?
Previous
Next Post »

31 komentárov

Pre písanie komentárov
Lucy (benita)
AUTHOR
27. februára 2015, 9:48 delete

Gel bych vyzkoušela - za ty peníze pecka :-) už nějakou dobu mám hledáčku mnohem dražší od MUFE. Já si obočí moc neupravuju, chodím pravidelně do Browbaru a doma používám Gimme Brow a tužky na obočí :-)

Reply
avatar
nina
AUTHOR
27. februára 2015, 10:53 delete

ten mám :) je to super vecička. ja mám napr prirodzene chýbajúce obočie na pravej strane práve tam, kde by mala byť strieška. tiene mi tam nedržia, musím používať v kombinácii s ceruzkou. k tomu mám tvrdé chĺpky, ktoré musím na záver prejsť čírym gélom. táto sranda od makeup revolution mi vynahrádza všetky spomenuté produkty :)

Reply
avatar
27. februára 2015, 11:38 delete

Ja som si teraz oblubila gel od L´oreal, maju aj ciry, aj tonovany. Tento vyzera tiez dobre. Ale asi by som si ho nevedela naniest tymto aplikatorom. Ja uprednostnujem skor take maskarove aplikatory. Cize napriklad vycistit aplikator z pouzitej maskary a pouzivat ten.

Reply
avatar
Nicca
AUTHOR
27. februára 2015, 12:24 delete

Vypadá to zajímavě, akorát se mi nelíbí že na fotce to vypadá tak leskle, vlhce.. Zaschne to časem, nebo ten krémový vzhled zůstane?

Reply
avatar
Verča
AUTHOR
27. februára 2015, 13:55 delete

Obdivuji vás, že si to takhle dokážete malovat, já bych nevěděla :D

Reply
avatar
Nikoj Ka
AUTHOR
27. februára 2015, 14:03 delete

Vyzerá to byť super :) Ja si obočie veľmi neprikresľujem mám ho v pohode prirodzené len si ho vždy stmavým tieňom :)

Reply
avatar
27. februára 2015, 15:15 delete

nemam rada tieto kopirky, vsak to je uplne opajcnuty Aqua Brow od Make Up For Ever...

Reply
avatar
Peggy
AUTHOR
27. februára 2015, 17:07 delete

Já si obočí trhám sama a dokresluji ho lehce tužkou, ale už aspoň půlrok říkám, že si musím zajít do salonu, aby mi ho upravili. V poslední době s ním mám celkem problémy. Ale to tvoje vypadá dobře :)

http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

Reply
avatar
Whatever
AUTHOR
27. februára 2015, 17:12 delete

Ja davam prednost stinum na oboci, lepe se mi s nimi pracuje, ale tenhle gel se mi zalibil :-)

Reply
avatar
27. februára 2015, 21:00 delete

Já osobně používám gel na obočí od Alverde a jsem s ním moooc spokojená :)

Reply
avatar
27. februára 2015, 22:21 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Genevra
AUTHOR
28. februára 2015, 1:28 delete

Vypadá to dobře, ale sama bych si to nedělala. :-)
http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:49 delete

Ten browbar vám závidím, podľa mňa je to super vec :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:51 delete

Tak to je super, že si to takto vymyslela. Obočie veľa dotvára takže dobre, že si si našla spôsob ako ho pekne upraviť :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:52 delete

Akože ten aplikátor nie je nič moc o tom potom, a plánujem urobiť presne čo píšeš, len sa mi musí minúť nejaká riasenka, ktorá nebude umelohmotná :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:52 delete

Nie zmatní sa :) to by potom vyzeralo ako nejaký vodový efekt na obočí a bola by to hrôza :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:52 delete

ale čo by! Určite by si to vedela!

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:53 delete

Tak to máš potom ideálne :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:53 delete

Ak ti mám pravdu napísať, ani som nevedela, tým, že u nás MUFE nie je, nemám prehľad o ich sortimente :)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:54 delete

Ďakujem :) si ma potešila:)

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:54 delete

Podľa mňa je to o zvyku, ale súhlasím, že aj tiene sú veľmi pohodlné!

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:55 delete

Mne sa zdal veľmi svetlý,keď som na neho pozerala. Nevieš, majú dve farby?

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:56 delete

Mne našťastie nemizne, ale súhlasím, že farby majú jemný nádych do červena - čo mne napr. nevadí, lebo aj odlesky vlasov mám do medena.

Reply
avatar
28. februára 2015, 10:56 delete

Prečo? Je to naozaj ľahké :)

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
28. februára 2015, 19:32 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Bellatrix
AUTHOR
28. februára 2015, 19:33 delete

trham si sama a nedofarbujem. mam ho totiz od prirody takmer cierne

Beauty by Bellatrix

Reply
avatar
1. marca 2015, 17:29 delete

Používam ceruzku na obočie, alebo mi ho farbí kozmetička, ale asi si zaobstarám gél, pretože mám prirodzene veľmi svetlé obočie (takmer ho nie je ani vidieť). http://aseaoffashion.blogspot.sk/2015/03/life-isnt-about-finding-yourself.html

Reply
avatar
1. marca 2015, 20:26 delete

tak to ti úprimne závidím :)

Reply
avatar
1. marca 2015, 20:26 delete

Inak farbenie kozmetičkou je tiež šikovné, hlavne na dovolenku :)

Reply
avatar
Zuzanka
AUTHOR
2. marca 2015, 22:08 delete

S niečim podobným som mala upravené obočie na svadbu a celkom to bola sranda, keď sme to nanášali. Chladilo to a ja som si na ten pocit nevedela zvyknúť :-D ale efekt fajn :-)

Reply
avatar
Scarlett700
AUTHOR
22. júna 2016, 19:26 delete

Ahoj chci se prosim zeptat jestli to je vodeodolne? :) mam takovi problem ze bych potrebovala neco na oboci ze kdyz pujdu do vody na koupaku ze se mi to nerozmaze :-/ tak bych se prosim chtela zeptat dekuji predem za odpoved :)

Reply
avatar