utorok 28. apríla 2015

Odstránenie tmavej farby s Colour B4


Pred mesiacom som vám písala o tom, ako naposledy nie úplne vyšlo farbenie vlasov (kto sa chce zasmiať, klik:tu). Nakoľko je odfarbovanie tmavej farby pre mňa pomerne neznámou bola som vďačná za to, že ste mi poradili odfarbovač vlasov Colour B4. Ako som sa následne dočítala na nete, ten je celosvetovo obľúbený a známy  vďaka tomu, že z vlasov stiahne farbu bez toho, aby ich poškodil. V podstate mi bolo jedno, či mi ich poškodí, alebo nie, chcela som dať farbu z vlasov dole. Tak som si ho kúpila v DM za cenu +-14,50€ a išla do toho. Inak, nie je to lacný špás, si vezmite, že ja som si kupovala dve balenia lebo mám dlhé vlasy a vyšlo ma to skoro 30€. Na to, že je to domáci produkt nie je to málo peňazí.

B4 funguje na pomerne jednoduchom princípe - zmiešate tubu A+B nanesiete, necháte pôsobiť a zmyjete. Nepohodlné sú dve veci - farba strašne smrdí, ako vajcovka, čo je celkom nepríjemné kým si ju dávate na vlasy a aj počas trvania kým čakáte na umývanie.
Druhá, podstatne nepohodlnejšia záležitosť je vymývanie vlasov - vlasy si musíte umývať 10 minút prvýkrát kým vymyjete farbu, potom naniesť polku fľaštičky C, počkať minútu, vymývať ďalších 10 minút, potom naniesť druhú polovicu fľaštičky C a vymyť ako šampón. To si v podstate lejete vodu na hlavu konštatne skoro 40 minút, čo nie je ani lacné a ani pohodlné. Ale okej, pri cenníkoch kaderníčiek v BA stále ušetríte.


A teraz výsledok - ešte raz pripomínam, že som mala dve balenia:



V podstate mi to stiahlo tú tmavú farbu, nie ideálne a rovnomerne, ale stiahlo. V celku som bola úprimne spokojná a myslím, si, že ak by som mala tri balenia bolo by to úplne ideálne. Výsledkom boli také lieskovo- orieškové vlasy, ktoré sa dali nosiť normálne von a vyzerali pekne. Ak si teda chcete stiahnuť tmavú farbu pridávam sa k fanúšikom Colour B4, je tp určite efektívnejšie ako 10x zosvetľovať svetlou farbou.
Na moju smolu sa mi výsledok málil a kúpila som si rovno ešte svetlejšiu farbu, aby som to mala podľa svojich predstáv - Loreal Sublime Mousse 60 Pure Light Brown, ktorá mi vlasy z nejakého neznámeho dôvodu stmavila o dva stupne, takže mám pocit, že som tam, kde som bola. Ja už teraz neviem, či sa mi vesmír snaží naznačiť, že svetlé vlasy mi nejdú alebo čo, ale ostala som celkom zúfalá.

Ak vás teda omrzela tmavá farba a nechce sa vám vysoliť veľa peňazí u kaderníčky toto je určite riešenie. Nie je sa čoho báť :))

A čo vy? Bojíte sa tmavých farieb? Skúšali ste? Plánujete na leto zmenu?

28 komentárov:

  1. Páni to je docela změna :) Já jsem před cca dvěma lety začala přebarvovat z tmavě hnědé na světlejší odstín a až teprv teď bych řekla, že jsem spokojená a mám odstín jaký jsem chtěla. Byl to vcelku běh na dlouhou trať. :) Máš krásně dlouhé vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a s tou traťou trochu sa obávam, že to u mňa bude rovnako :/

      Odstrániť
  2. Pekne ti to stiahlo vyzera to tak premelirovane ja idem momentalne skusat od castingu sunkissjelly tak som zvedava tiez ci to bude fungovat na mojich vlasoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sunkissjelly vyzerá úplne úžasne, škoda, že je len na nefarbené vlasy:(

      Odstrániť
  3. Podľa mňa sa Ti veľmi hodili tie tmavšie vlasy... Máš ich nádherné, husté, možno by som si dala do nich spraviť nejaké výraznejšie ombré a vybavené ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nakoľko ich mám zase rovnako tmavé ombre ma neprestalo lákať :)

      Odstrániť
  4. Rozhodně to stahuje hezky, ne jak všechny zesvětlovače od syoss, mám dobré zkušenosti :D Jen moc nevěřím tomu, že to neničí vlasy, všechno ničí vlasy.. Jen si je nebarvi a nezesvětluj moc často, vím o čem mluvím.. vlasy se mi hodně zničily a už asi 2 roky je dávám dohromady a pořád to není ono :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj tak určite to ničí vlasy, presne ako píšeš všetko ničí vlasy, len toto sa tvári, že ničí menej :)

      Odstrániť
  5. Pekne ti to stiahlo, na slnku farba nebola ryšavá? Ja mám svoje vlasy tiež tmavé a veľmi sa mi páčia svetlé až blond, parkrát som aj ja experimentovala no nedopadlo to podľa mojich predstáv, vždy som mala ryšavý nádych, čo ja neznášam a tak som sa radšej zverila kaderníčke a vlasy som si dala zosvetliť melírom a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj trochu bola,ale užila som si ju len jedno poobedie :DD Je možné, že by ti teda tiež chytila do ryšava :(

      Odstrániť
  6. Aaaach, nemala si farbit potom... na tmave vlasy aj tmava blond chyti docierna ... ale odfarbenie dopadlo super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I´m in - toto musím skúsiť dokeluuuuu - ako som to už videla v Dmku ale neriešila som to, lebo čokoľvek kupované v drogerké nemalo dobrý efekt - ale toto sa mi páči - pekne to zosvetlilo - a to potrebujem - dnes nabehnem do Dmka a dúfam, že zajtra nebudem plakať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzii ale veď ty máš krásne vlásky! Tebe sa tá tmavá neuveriteľne hodí tú si nedávaj preč!!

      Odstrániť
    2. už je preč :) a ver som spokojná - keď napíšem článok uvidíš výsledok - ja som bola výsledkom neskutočných "hnedých" farbení , až som dospela, k ostrihaniu a nechať si odrastať svoje vlasy - ale toto ma dostalo - s výsledkom som spokojná - aj keď by mi možno stačilo len 30 min pôsobenia - aké keďže to nebolo vidno, ako sťahovač farby pôsobí, nechala som ho radšej dlhšie :) ale šupa som spokojná :D

      Odstrániť
  8. Takze si to skusila? Super. No a k dalsej skusenosti, ja uz L'oreal farby vobec nekupujem a ani nemienim nikdy viac zacat kupovat. Preco? Lebo kazda jedna mne chytala o neskutocne tmavsie, nez bolo na baleni zobrazene. Vyskusala som minimalne 3 rozne lorealky a vzdy to iste. A riesit to zakazdym B4, je pomerne dost nakladne. Takze za mna rozhodne uz len Garnier. Farbi dost verne zobrazenemu odtienu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som o tom vôbec netušila, takže ma to pochopiteľne neuveriteľne naštvalo..Celá som bola nadšená, že som konečne svetlejšie vlasy a skončila som v podstate tam, kde som bola :(

      Odstrániť
    2. Ale zvlastne je, ze Loreal farby su neskutocne vychvalovane a pozitivne recenzovane. Ale neviem, ako ine zeny, no ja by som sa rada priblizila co najviac mojmu odtienu, kedze farbim, lebo musim (sediny). Inak by ma nikto nedonutil a bola by som maximalne spokojna aj bez farbenia. Nechapem, co tym Loreal sleduje. Napriklad ja mam svetly gastan a kupila som si Loreal svetly gastan. Skoncila som ako Mortisia Adamsova. Fakt a bez srandy takmer cierne vlasy. A na obale cisty blud, pokial ide o foto pred a po.

      Odstrániť
    3. mne osobne sa už nepáčia reklamy na Loreal typu "celeste buckingham" - na sukromných foto ma skoro čierne vlasy, ale v reklame pekne upravené skoro medené - proste príliš presadzujú nereálne výsledky, ktoré sa nedajú dosiahnuť bezamoniakovou farbou - odvtedy u mňa táto farba skončila. Ja som aj pri každom farbení, o ktorom som písala, viac menej hovorila o zvykaní si a prijímani toho odtieňu, ktorý nakoniec vznikol a tiež postupne som si začala všímať, že radšej si kúpil farbu ktorá sa mi až tak nepáči a na obale je svetlejšia, pretože automaticky som očakávala ztmavenia o 2 odtiene , čo by zodpovedalo farbe , ktorú chcem dosiahnuť :D no zložitý proces :D

      Odstrániť
  9. Ještě že mám světlé vlasy, ale vypadá zajímavě. Hlavně něco pro vás, tmavovlásky. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak toto je naozaj skvelé :O :) Aj keď pre mňa to nieje, keďže mám svetlé vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takto pred dvomi rokmi som bola čiernovláska a snívala o blond vlasoch :) Rovnako ako ty som použila tento produkt, no z mojimi čiernymi vlasmi to ani len nepohlo :( no rozhodla som sa to riešiť radikálne, presedela som u kaderníčky pol dňa a od kaderníčky som vychádzala ako blondína :D Na blogu nájdeš o tejtomojej premene aj článok :) http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem za tip.
    Ja som si nafarbila včera tuším čerešňu od Garnier. Chytilo mi to strasne tmavo. Nepristane mi to, tak skúsim zajtra kúpiť túto, z DM. Lebo tiež neverím hocakým lacným sťahovačkám - osobne som to skúšala a vždy som dopadla otrasne. Oranžové vlasy!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chystam sa uz dlhsie zmenit z ciernych na bledohnedu. Konecne som nasla dobre rady aj ako to vyzera po odfarbeni :) Len by som chcela vediet ci na tento odfarbovac sa da hned pouzit farba..ci to neznici vlasy ak ano

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahojte,kde by som mohla kupit tú color B4,nemozem ju nikde zohnat,neviete o nejakej stranke?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ���� Ahojte , ja by som ju tiez rada vyskusala ... lenze ju tiez neviem nikde najst :/ tak isto aj na nete .... dam ze b4 remover a najde mi to uplne nieco ine... ak by niekto mal info , kde by som mohla najst B4 napiste mi prosim ... budem Vam moc vdacna �� ����

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne