piatok 6. novembra 2015

A už bolo dosť!


A viete čo? Už mi proste došli nervy..Tento mesiac som spotrebovala už druhý očný odličovač a to bola asi taká tá pomyselná čiara mojej trpezlivosti a vraciam sa späť k micelárkam. Tie sú komfortné, veľké a nemusím kvôli nim chodiť do drogérie každý druhý týždeň. Takže sa môžete pripraviť na chvíľkovú pauzu od očných odličovačov a návrat k multifunkčnej pohodlnosti.


A rovno som si povedala, že začnem s niečím čo som ešte nemala - Dermacol hyalurónová micelárna voda. Tešila som sa na ňu už niekoľko mesiacov a konečne prišla tá doba! Micelárka je určená pre všetky typy pokožky a tak ako to už býva odličuje nielen pleť ale aj oči. Juchúú! Inak, ak ste si nevšimli, micelárka obsahuje aj kyselinu hyalurónovú, ktorá bojuje proti starnutiu pleti, pleť spevňuje a vypína, dodáva jej hĺbkovú hydratáciu.

Obsahovo jej nemôžem absolútne nič vytknúť - ja ju používam najmä na oči, kde odličuje naozaj pekne a rýchlo. Ja si oči odličujem tak, že položím tampónik na zavreté oko, počkám 30 sekúnd a následne začnem akoby riasenku z oka ťahať dole (od mihalníc smerom dole). 
Skúšala som ju aj na pleť - a je šetrná a neštípe -proste micelárka ako má byť!


Je to inak ďalší z tých micelárkových obrov - má 400ml a cenovo sa pohybuje okolo 6€.  Verím, že mi vydrží dlhšie ako mesiac dám určite vedieť, keď bude v empties.


Keď som prešla po rokoch naspäť na očné odličovače, čakal som od nich že budú od micelárok rýchlejšie a šetrnejšie. Ale neplatí podľa mňa ani jedno ani druhé- sú proste veľká konkurencia micelárok, ktoré si robia robotu rovnako dobre.

A čo vy? Kupujete si očné odličovače či micelárky? Ktorá micelárka je vaša najobľúbenejšia a ktorá vás sklamala?

14 komentárov:

  1. Já jsem si teď micelárku koupila poprvé, právě tuhle od Dermacolu a už se ke klasickým odličovačům nechci vrátit. Je skvělá! Mně oči pořád slzí a všechno mě v nich štípe, ale tahle micelárka mi je naopak uklidňuje, pleť vyčistí opravdu suprově a makeup stáhne krásně rychle. Dokonce jde skvěle dolů i barva (natírám dřevěnou skříň), kterou mám problém smýt mýdlem, takže bych ji s klidem doporučila i chlapům natěračům. :D Vážně jsem moc spokojená. A skoro neubývá. U nás v DMku teď za 129 Kč, takže není co řešit. :) Jo a nelepí, pleť po ní nemám vůbec napjatou ani vysušenou (a to mám velmi suchou s atopickým ekzémem). Doufám, že ji nepřestanou vyrábět. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú presne moje slová! Cena za ktorú si ju kúpila je podľa mňa úplne bezkonkurenčná :)

      Odstrániť
  2. Odličuje výborně, ale v očích mně hodně štípe, takže ji používám jen na pleť. Je to škoda, protože jinak by byla fajn. Po vypotřebování se vrátím zase ke své oblíbené od Garnier.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám teď micelárku od Biodermy a asi ji jen tak za nějaký odličovač nevyměním. Tento Dermacol mě moc neláká, ale ráda bych ještě vyzkoušela micelárku od Garnier. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne, micelárky sú skvelé a ja mám najradšej tú od garnier, ktorej som verná :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkná recenze :) dříve jsem taky používala odličovače, ale teď už na micelárky nedám dopustit, zrovna teď mám nějakou od Mixy a je super :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá super a dlho hľadám veľký odličovač(micelárku) ktorá nebude štípať v očiach. Musím vyskúšať

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám Garner micelárku a jsem celkem spokojená. Ale voděodolné řasenky neodlíčí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja se ted odličuju kokosovým olejem, ten je super přírodní a vydrží ti super dlouho !

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne