pondelok 9. novembra 2015

Lacné štetce? Ebelin!


Ak sledujete môj instagram (klik) mohli ste vidieť nejaké ukážky z DM eventu na ktorom som bola pred pár týždňami. Na poriadny príspevok sa môžete ešte len tešiť ale neodolala som a jedne príspevok s výrobkami, ktoré som dostala som musela napísať skoršie! V balíčku, ktorý sme od DM dostali sa skrývali štetce, ktoré som chcela sama otestovať už strašne dlho a vesmír mi ich takto pekne pritiahol!

Kým sa pustím do samotnej recenzie musím rovno napísať, že všetky štetce sú úžasne jemné, hebké a je radosť s nimi pracovať!


Štetec na púder používam každý deň a fascinuje ma, ako úžasne je jemný. Štetinky sú super mäkké a tak nanášanie púdru je skoro ako hladkanie. Štetec je veľmi príjemne objemný, čiže stačí pleť zľahka prejsť púdrom a je krásne matná. 


Štetec na make-up a korektor má zarovno skosené vlákna, ktoré sú pevne spojené. Ja ho používam na korektor a ďobkanie tuhého rozjasňovača. Inak je veľmi dobrý aj na rozotretie tuhého (tyčinkového) korektoru. 


A je tu čas na to najlepšie! Ebelin beauty blender!! Toto bolo inak pre mňa úplné privolanie vesmírom, pretože tento beauty blender som si chcela ísť kúpiť v piatok, kedy začínal DM event. V DM v ktorej som bola ho nemali, tak som si povedala, že budem hľadať ďalej. A dôjdem večer na hotel a mala som ho v krabičke! Tú radosť si neviete predstaviť! A aký je? Úplne úžasný! Neviem, aké sú tie drahé beauty blender ale tento je skvelý! Či ho používate na vlhko alebo na sucho make-up krásne rozotrie a nechá mi fakt pekný finish. Ja ho používam vždy na mokro, pretože potom saje omnoho menej make-upu a ľahšie sa rozotiera. Odporúčam po každom použití vyčistiť  vo vode a mydle a do ďalšieho rána pekne uschne.
Ja ju používam tak, že make-up si rozďobkám po tvári a potom už len doupravujem týmto zázrakom. 
Po make-upe s ním pekne rozotriem aj korektor a základ mám raz dva hotový. 
Ak ste o tom ešte nepočuli,alebo neviete ako na to, mrknite si toto kratučké video:



Jasné, že nemohli chýbať ani štetce na očné tiene! Tie som už som doma mala, takže som sa potešila, že ich mám do zásoby. Je to inak fakt šikovné balenie či už na cesty alebo ak nemáte doma veľa štetcov. Balenie obsahuje tyčinku, na ktorú si nasádzate 4 nadstavce. Odporúčam vám nechať si aj ten obal, hodí sa na cesty. So štetcami vytvoríte super líčenie, tiene sa s nimi nanášajú aj rozotierajú veľmi dobre.

Zase sa raz potvrdilo niečo, čo sme vedeli! Niekedy je to dobré hneď za rohom, len o tom musíte vedieť. Určite vyskúšajte tú ružovú hubičku a podľa mňa sa do nej zamilujete rovnako ako ja!

A čo vy? Koľko štetcov máte doma? Aké značky? Aký vám chýba?

22 komentárov:

  1. Od Ebelin som mala stetec na make-up. Bol taky priemerny, ale prekvapila ma kratka zivotnost. Po cca pol roku z neho zacali vypadavat vlakna. Myslim, ze v tej cenovej kategorii sa daju kupit lepsie stetce. Ja som spokojna so znackou Bodysoul. Stetce stoja v priemere 3 e a daju sa kupit v drogerii Muller. Z drahsich je dobry Sefiros. Beauty blenderu od Ebelin vsak planujem dat sancu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak uvidíme, čo bude po pol roku :) kým to nie je real techniques, zoeva alebo iné drahé znaťky vypadávajúce vlákna mi v zásade nevadia, lebo od toho štetcu čakám, len aby mi pekne chytal produkty. Ak vyplzne, vyhodím a kúpim nový. Inak súhlasím, že Muller má veľmi dobré štetce, ja mám odtiaľ na očné tiene a tie sú fakt super :)

      Odstrániť
  2. Ja som tiez pocula horsie ako lepsie ohlasy na tieto stetce, preto som nejak nemala ani chut si nejaky kupit :) ale Beauty blender je super!!
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte nečítala žiadne (našťastie :) to by som sa z nich potom tak netešila :)

      Odstrániť
  3. Na tyto štětce jsem se dívala zrovna včera a přemýšlela jsem jestli si koupit či ne... Na jednu stranu pořád hledám něco lepšího a hlavně levnějšího na druhou stranu proti ostatním, co jsem zatím objevila cenově jsou docela dobré a vypadají kvalitně a i podle toho, co píšeš, špatné nejsou. Tak možná do budoucna po nich sáhnu. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne nepoznám veľa značiek, ktoré ponúkajú lacné štetce, takže je to fajn alternatíva :)

      Odstrániť
  4. Ja som zo začiatku používala iba štetce od Ebelin. Nie sú zlé, ale sem tam nejaký ten chlp vypadne, ale inak som bola s nimi celkom spokojná. Potom som si ale objednala sadu štetcov Zoeva a Ebelin štetce išli bokom.
    Hubku ale používam stále a dokonca už mám druhú, pretože tú prvú som už totálne zničila :D

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nějaký ten štětec nebo houbičku od Ebelin bych ráda vyzkoušela, tak uvidíme :) Moc se mi líbí to video, je stručné a řekne vše důležité, takže díky za tip na odběr! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už dlho sa chystám na vyskúšanie aspoň jedného z nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám štetec na blendenie očných tieňov a je krásne jemný a super blendí. Zatiaľ nevypadla ani jedna štetinka :D

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sice mě kosmetika moc nezajímá , ale ráda si toto čtu :)
    http://valicorn.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beauty blender je super vecička, lenže nepoužívam ho tak, ako holka vo videu :D keď som ho namočila, tak som mala pocit, že potrebujem 2krát viac make upu, pretože beauty blender ho ako keby vpil alebo čo...
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Ja mám práveže pocit, že viac pije suchý! A máš presne tento?

      Odstrániť
  10. Asi od nich zkusím Beauty blender, než se dopracuji časem k originálu :) Prostě se mi nějak nechce dávat za houbičku na makeup 500,- to si radši koupím něco jiného :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď to! Hlavne keď si vezmeš, že každý z nich má len nejakú trvanlivosť :)

      Odstrániť
  11. Hrozně mě zaujalo to balení štětců na oči a zrovna sháním štětec na pudr, tak díky za tip :)

    http://polkadotsandbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Ebelin sú veľmi dobré štetce a bola som dosť prekvapená, že sa s nimi tak dobre pracuje. Najviac som spokojná so štetcom na obočko. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne