streda 24. januára 2018

Vo videu ospevovaný Max Factor Miracle Match


Keby som mala povedať, od ktorej značky som mala doma najviac make-upov bola by to buď Catrice alebo Max Factor. Kým Catrice je životný omyl a čisto moje držgrošstvo (nálety na Kaufland, kde boli make-upy vo výpredaji za 2 €), Max Factor bola vždy cielená kúpa. Bol to v zásade môj prvý drahý make-up a vždy je to stávka na istotu. 
Dalo by sa povedať, že som doma mala 90% ich make-upov a aj keď medzi nimi teda nevidím moc veľké rozdiely pravda je taká, že sú fakt super. 
Všetky čo som mala brutálne kryli, držali celý deň a dalo sa s nimi absolútne skvostne pracovať. Môj posledný úlovok je kúsok z nedeľného videa Max Factor Miracle Match.

Kým sa pustím do samotnej recenzie len by som vám chcela dať rovno vedieť, že veľa odtieňov je momentálne v akcii na https://www.parfemy-elnino.sk/ a cenovo sa pohybujú okolo 6 € (čo je fakt pecka :)


Podľa popisku ide o krycí a hydratačný make-up a ja súhlasím s jedným aj druhým. V zime zháňam toľko hydratácie koľko je v ponuke a krytia u mňa nie je nikdy dosť :) Aj keď! Musím sa priznať, že v lete som nosila celkom dosť BB krémy, takže bol tam trochu posun :)

Čo oceňujem okrem týchto vecí na make-upe sú dve veci. Výborne sa s ním robí - máte fakt čas :) Ja som si stihla vybaviť spätný hovor od banky a make-up stále na polovici tvári nezaschol a vedela som ho pekne dorobiť (dostali ma v tej banke, ja že volá kuriér :) :) :) No a potom tá farba! Warm Almond je veľmi pekná farba pre bledule - je svetlá ale vďaka nej trochu obživneme :)




Ak chcete vidieť ako vyzeral v akcii šup na nedeľné video, ktoré nájdete tu:klik. Za cenu okolo 7 € nie je nad čím rozmýšľať a pravda je taká, že by som za neho dala kľudne aj viac. Lebo je fakt fakt brutal!

A čo vy? Aký make-up momentálne používate?

10 komentárov:

  1. Momentálne mám Rimmel Lasting Finish Breathable Foundation, čo je skôr také ľahšie krytie a k nemu si sem tam primiešam L'Oréal Paris Infallible Total Cover čo je zas plné krytie :D Ale dlho už premýšľam nad Paese Liquid Powder Double Skin Aqua, čo by mala byť aj hydratácia aj krytie dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pease su take lacne make-upy ze? Ak sa mi dobre mari :) mohla by si vyskusat a dat vediet ci stoja za to :)

      Odstrániť
    2. Ten vychádza do 20eur :D chystám sa, lenže doma mi ešte 2 otvorené trčia :(

      Odstrániť
  2. Všeobecne mi tie Max Factor makeupy prídu veľmi podarené, mne najviac vyhovuje Facfinity, má krásny finiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlas, vedia ako na to :) Inak Facefinity je uzasný uplne suhlasim : )

      Odstrániť
  3. Já mám teď Catrice HD makeup a jsem s ním velmi spokojená!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala od Catrice niekolko super make-upov niekolko zlych takze vzdy som pri nich na vazkach :)

      Odstrániť
  4. Max Factor makeup jsem snad nikdy neměla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne