utorok 15. mája 2018

Pomáha Bi-Oil v boji proti striám?



Odkedy prišiel Bi-Oil na náš trh tak som vedela, že keď raz budem tehotná, toto bude výrobok, ktorý si kúpim. Neexistuje podľa mňa viac sprofanovaný olej, ktorý by mal byť proti striám a mal by spevňovať a hydratovať pokožku. Čo treba povedať je fakt, že zatiaľ nemám ani jednu striu (klop,klop,klop) brušisko mám teda riadne :) ale od druhého mesiaca nebol jeden deň, kedy by som sa reálne nenamastila. Či mi bolo zle, či som bola unavená - vždy som išla spať mastná ako topinka :) Tak dúfam, že to takto potiahnem do úspešného konca :) a vy sa určite môžete potom tešiť na jedno veľké video, kde vám porovnám všetky oleje, ktoré som mala ( v tomto momente okolo 10). 



No, ale poďme na samotný olej :) Olej sa dá kúpiť vo viacerých veľkostných prevedeniach, ja som išla do 125ml, čo stálo na Notino okolo 11 €. To je inak podľa mňa zlatá stredná cesta, pretože s touto veľkosťou si už viete poriadne otestovať, či vám vyhovuje a či si ho kúpite nabudúce, alebo nie. Olej je balený v plastovej tube a má jemnú lososovú farbu. Ja ho používam len na bruško a prsia, ale podľa popisku by mal byť rovnako zázračný na pleť - mal by ju zjednotiť, zoceliť jazvy a regenerovať. Na toto využitie ma neláka, to mi už príde lepší prírodný šípkový olej, ktorý stojí rovnako a viem, že zloženie je 100% super pre moju pleť. 


Olej má klasickú olejovú konzistenciu :) má príjemnú vôňu - jemná, čistá a keď sa budete veľmi snažiť možno tam zacítite Niveácky podtón :) Nanáša sa tak ako každý iný olej, ktorý nemá pumpičku - neprakticky :) tečie všade takže treba s ním narábať rýchlo aby vám nenakvapkal na zem a nevyhadzovali ste peniaze na hydratovanie kúpeľňových kachličiek. Čo sa týka tej hydratácie tá sa nedá oleju uprieť - pokožku hydratuje naozaj krásne a mne ho bohate stačí používať raz denne. Pokožka je vláčna aj celý nasladujúci deň a vôbec nepne. A verte mi, že keď vám rastie bruško, keď nie je dostatočne hydratované cítite to. Pnutie je fakt nepríjemná vec. Navyše olej schne naozaj rýchlo, takže nemusíte čakať v kúpeľni 10 minút, kým si môžete dať pyžamo. Na oblečení nezanecháva fľaky.

Výsledok? Strie nemám :) pokožka nepne, je pekná, jemná a hladká, takže spokojnosť. Olej sľúbil, čo mal, tak nech to už len dotiahnem do zdarného konca :)

A čo vy a Bi-Oil? Mali ste ho? Dávali ste si ho na telo alebo pleť? 

2 komentáre:

  1. Tesim sa na porovnavaci clanok o mazadlach ;-) pre mna aktualne, tak dufam, ze nebudem nan dlho cakat ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooooch tak ja som tam chcela dat vsetky, ktore vyminam takze neviem ci pre teba bude este potom aktualny :( lebo predsa len necele tri mesiace este predo mnou :(

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne