streda 29. augusta 2018

Kto ešte prehliadol Dermacol gél na obočie?


Posledné týždne sa stalo obočie časťou, ktorej som venovala najviac maľovacej pozornosti, nakoľko sa mi na oku spravil nejaký divný lišaj. Nesvrbel, neštípal alebo urobilo sa mi tam malé červené miesto, ktoré som nechcela dráždiť tieňmi, ani linkou. Uvedomujem si, že ideálne by bolo vyhnúť sa aj riasenke, ale to by bolo fakt veľmi cez moju komfortnú zónu, takže som si povedala, že týždeň počkám a uvidím, čo to urobí. Lišaj mi zmizol našťastie skoro, ale čo mi nezmizlo bolo nadšenie pre fakt jednoduché líčenie - výraznejšie obočie, veľké mihalnice a potom nejaký výrazný lesk. Takže, aj keď si už teraz tiene môžem dávať v zásade sa mi ani nechce, pretože sa mi to takto veľmi páči.

Okrem toho, že je to na mne príjemná zmena bola pre mňa šokujúca ešte jedna vec. Že aj napriek tomu, že sa podľa mňa líčim fakt rýchlo a efektívne - toľko času ušetrím, keď si nedávam tiene. Hm :) to sa bude hodiť, keď malinká príde na svet :)

A teraz premostím k téme tohto článku :) že keď chcete mať pekné obočie za doslova pár sekúnd objavila som super vec - Dermacol má na stránke vodeodolnú riasenku na obočie a nie je mi jasné, prečo som o nej ešte nepočula.


Aby ste to chápali - sledujem Dermacol na facebooku, instagrame, chodia mi od nich newslettre a fakt si nepamätám, že by som niekde videla reklamu na túto vecičku. A k tomu je to tak super vec! Je to proste riasenka so zmenšeným aplikátorom, ktorou si prečešete obočie a máte ho pekne zafarbené, uhladené a pokope. Celá procedúra trvá fakt asi pol minúty a vo výsledku máte pekne upravené obočie, ktoré ,,drží celý deň". Na stránke sa píše, že riasenka je dokonca vodeodolná - to vám neviem potvrdiť, ale ak by to platilo o to viac super vec na dovolenku. 

Riasenka stojí 7,6 € a zoženiete ju v troch farbách. Ja mám tú najtmavšiu, ale ak máte svetlé vlasy, tak žiadny problém vyberiete si. 


Za mňa teda šikovná vecička na každý deň! Páči sa mi tá rýchlosť a výdrž, takže som zvedavá, koľko vydržím používať toto, kým ma to omrzí a vrátim sa k tieňom, ceruzke alebo niečomu inému :)

A čo vy? Čím si robíte obočko? Tiene? Ceruzka? Riasenka?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne