utorok 19. februára 2019

Samé fajnovky z domácej dielne


Tooooľko dobrých vecí Dermacol predstavil v poslednej dobe! Juch juch! A rovno vám na začiatku poviem, že dnes večer sa bude na mojom Instagrame (klik:tu) konať súťaž o dva kúsky z noviniek. Ak teda dnes máte chuť na extra dávku parádnej dekoratívky čítajte ďalej :) bude sa to trblietať :)


Začnem asi mojím naobľúbenejším kúskom z celej novej sérky :) ktorým je prekrásne Dermacol Quatro číslo 1. Myslím, že to vidíte na fotke, že mix farieb je absolútne úžasný a obsahuje tri lesklé tiene a jeden matný tieň. Tá paletka je tak kráááásna, že odkedy ju mám fakt sa na ňu neviem vynadívať. Tiene sú neskutočne dobre pigmentované a majú veľmi príjemnú maslovú konzistenciu, ktorá sa krásne nanáša a nedrolí.

Čo musím pochváliť je aj fakt dobrý aplikátor, s ktorým ide nanášanie pohodlnejšie ako so štetcom.




Okrem krásnych quatro tieňov Dermacol vydal aj kompaktnejšie tieňové duá. Na Dermacol e-shope klik:tu, ich nájdete v šiestich prevedeniach a vyberie si naozaj každý. Či už hľadáte nudes, alebo výrazné farby ako modrá a fialová. Inak tá modrá je dokonalo modrá. Keby som bola kreatívnejší tvor vážne s ňou rada experimentujem, ale takých slov tu už bolo, všakže :) tak si radšej rovno priznám, že nie som a odkážem vás dnes večer na môj Instagram :) Duo tiene inak stoja 6,89 € a ja sa strašne teším, že aj tu Dermacol pridal do balenia ten super aplikátor. 


Inak, aby ste si nemysleli :) aj tie quatro tiene sú v rôznych farbách :) mix hnedých (ako moja obľúbená jednotka), alebo krásna (priam dokonalá) fialová 03, alebo - na stránke som videla krásne modré quatro (04). Ako som písala vyššie vyberie si naozaj každý. Cena quatro tieňov je 7,69 €.


KONEČNE! Niekto po 10 rokoch (reálne 10) predbehol Gosh očné linky. Ak sledujete môj blog nejaký ten piatok (alebo tých 10 rokov :) tak ste si možno mohli všimnúť, že Gosh podľa mňa robí neprekonateľné farebné očné linky. Majú nádherné farby, super výdrž, dobrú cenu a len jediný problém, ktorý ste ochotné tolerovať. Alebo inak, ktorý ste niekedy, keď máte ráno čas ochotné tolerovať. Tie linky neskutočne dlho schnú. Ale ak chcete mať peknú farebnú linku už ráno nemusíte vôbec dlho čakať :) Dermacol totiž prišiel s novými Metallic Chic linkami, ktoré sú proste top.
Krásne pigmentované, super dlhá výdrž (otestované aj v snehu) a schnú neskutočne rýchlo. Takže o tom, či si ráno dáte na oči linku už nemusí rozhodovať koľko máte času ale len to, či máte na linku náladu :)




A súúúúúťaž :) dnes večer jedna z vás vyhrá na mojom instagrame tieto dve novinky od Dermacol :) Pravidlá budú extrémne jednoduché, stačí zodpovedať na jednu otázku a tiene môžu byť vaše :) tak šupito tam a držím palce :)


A čo vy? Sledujete nejakú značku a jej kozmetické novinky? Ktorú?

5 komentárov:

  1. Mně se nejvíc líbí ty metalický oční linky, protože už nějakou dobu sháním zlatý a stříbrný linky, ale většinou byly všechny málo pigmentovaný :/
    No zkusím tyhle, díky za tip. :)

    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj pekny farebny vyber. Najviac sa mi paci hneda verzia.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné kosmetické kousky, líbí se mi to quatro se zlatým stínem.

    HTML příručka

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne