streda 7. augusta 2019

Čas na letné huncútstva



Dokopy som mala rôznofarebné nechty trikrát v živote :) Raz - týždeň predtým ako som nastupovala do súčasnej roboty - mala to byť taká moja malá revolta pred ,,ozajstným životom" že poslednýkrát kedy môžem mať takéto nechty. Medzi nami, u nás v práci je každému srdečne jedno, či máte nechty zelené, modré alebo zrovna každý necht iný. Druhýkrát na dovolenke v Turecku, kedy som dostala tesne pred dovolenkou veľa lakov na nechty a keďže som si nevedela vybrať, ktorý si dať dala som si všetky :) A tretíkrát teraz :) lebo som si povedala, že môžem tak môžem :) ale medzi nami? Nepáči sa mi to :)) fakt, že vôbec. A keby ma bavilo lakovanie a odlakovanie nechtov hoci aj o kúsoček viac, dala by som to dole druhý deň. Takto sa s týmito nechtami trápim už druhý týždeň - lebo sa mi nikde neodštibli a ja nemám teda motiváciu robiť si zbytočnú robotu. Ale zajtra idem na jedno stretnutie, to by mohla byť motivácia. Nech tam nemám nechty ako keby som mala o 15 rokov menej :)

Každopádne cieľom tohto článku nie je motivovať vás na môj nechtový dizajn (práve naopak, možno aj odstrašiť :)) ale skôr vám ukázať dva super laky, ktoré mám z Elnino, kde stáli čosi okolo eura. Na leto sú oba ako stvorené :) ale teda nie pri súčasnom použití :))



Keď som bola naposledy na Elnino hľadala som nejaký pekný, letný lak. Ideálne žltý s jemnými trblietkami. Priznám sa, že doma mám asi tri žlté laky, ale žiaden nebol ten pravý orechový. Všetky mali nádych do oranžova a to ja úprimne moc nemusím, takže som hľadala skôr niečo do pastelova. A našla som! Myslela som si, že budem musieť trochu investovať u Sally Hansen, ale našla som Rimmel Get Your Sunnies On (459). Je to presne tá krásna žltá letná farba, ktorú si budete obdivovať v zrkadle a tešiť sa z nej. Čo sa týka nanášania ja osobne odporúčam tri vrstvy, alebo si dajte jednu vrstvu bieleho a potom na to jednu vrstvu žltého. Niekomu by možno stačili dve vrstvy, ale ja nemám rada, keď spod laku vykúka akoby necht - takže tri mi prišli top ideálne.



A druhý lak je hádam ešte lepší! Ak sa aj vám páči trend bielych lakov, potom určite vyskúšajte Rimmel White Hot Love (703). Je to prekrásna silne pigmentovaná biela farba (tu stačia dve vrstvy). Zaujímavé je, že keď si pozriem obal laku vidím, akoby jemný shimmer, ale keď sa pozriem na nechty je to proste pekná biela, matná farba.


Ako som spomínala - s Loreal podlakom a nadlakom mi vydrží lak dva týždne bez jediného olúpania sa. Každý lak stojí okolo jedného eura - takže netreba rozmýšľať :)

A čo vy? Nosíte rôznofarebné nechty?

6 komentárov:

  1. Ahoj, myslis, ze ten nadlak a podlak zvladnu aj tyzdnovu dovolenku pri mori? :) Mne ziadny lak na rukach nevydrzi bez poskodenia viac ako dva dni.. teda k moru by ma ani nenapadlo lakovat si nechty, ale tie tvoje zazraky by som mozno vyskusala :D A mozes mi este prosim napisat presne nazvy, neviem ci najdem tie recenzie :) Vopred dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak rozhodla som sa o nich napisat dlhy clanok - vyjde buduci tyzden :) ale jasne napisem - podlak je Loreal Strenghtening base coat ma zelenu farbu, nadlak je topcoat gel - cierna farba.
      Mne z dlhorocnych skusenosti daju viac ako tyzden pri mori absolutne s prehladom. Tak dufam, ze aj tebe :) lebo neriesit lak na nechtoch je proste radost :))
      Daj si pre istotu toho nadlaku dve vrstvy :)

      Odstrániť
  2. Ja si zase myslím, že k letu rôznofarebné nechty patria :-)
    Milujem neónové farby, ale mať na nechtoch len jednu mi príde nudné :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš! neónovú som toto leto tuším ešte nemala :) stále som si ich neodlakovala, takže načase urobiť :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne