piatok 6. septembra 2019

Kadernícka fajnšmekrovina


L’Oréal Professionnel Serie Expert Vitamino Color AOX

Vždy, keď si kupujem vlasovú kozmetiku tak si hovorím vďakabohu za Notino. Doslova zlomkové ceny za kadernícke veci, ktoré by jednak stáli fakt veľa a jednak by väčšina z nich bola fakt nedostupná. Ale máme ho, takže netreba smútiť, len si užívať dobrý výber a parádne výrobky. Ako ja teraz :) cca pred mesiacom som si objednala Loreal Professionnel Vitamino Color AOX a neviem sa ho nabažiť. Ak máte farbené vlasy tak určite čítajte ďalej a rovno vám poradím len jednu vec - nešetrite ako ja a rovno si ho objednajte aj s kondicionérom :)

Pred nedávnom som si farbila vlasy, takže som sa potrebovala zásobiť nejakými výrobkami na farbené vlasy aby mi farba pekne a dlho vydržala. Priznám sa, že som výnimočne vyberala celkom dosť dlho, pretože som chcela šampón, ktorý bude mať viac ako 300ml, nebude to klasická drogériová záležitosť a zároveň ma ani nezruinuje. Výber teda padol na spomínaný Loreal a som úplne nadšená.

Balenie šampónu L’Oréal Professionnel Serie Expert Vitamino Color AOX

Ako klasický shopaholik som zobrala rovno najväčšie balenie (pretože sa najviac oplatilo a vždy si ho môžem ľahko rozdeliť s maminou), ktoré má 1500ml. To balenie má jednu veľkú výhodu a jednu veľkú nevýhodu. Výhoda je - cena :) fakt vychádza cenovo parádne keďže stojí okolo 16 €. Ale! Ak nemáte doma pumpičku je to spočiatku fakt ťažké naliať si to do rúk. Ono je to logické :) nie je to šampón na domáce použitie - je to kadernícky výrobok v ktorom by mala byť pumpička. Ak však máte doma chlapa alebo hocikoho ďalšieho nie je problém, aby vám trochu výrobku do ruky nalial. Ak doma chlapa nemáte - úprimne zvládnete to s prehľadom aj samé, len to proste nejde úplne od ruky.

 Detail popisku na balení šampónu L’Oréal Professionnel Serie Expert Vitamino Color AOX

Šampón je inak určený pre farbené vlasy a hlavným cieľom je ochrániť farbu, zmyť z vlasov nečistoty, stopy stylingu (lak, vosk, lesk) dodať im lesk, hydratáciu a výživu. A teraz, že prečo je taký super!

Jednak má fakt pekné ružové balenie :) je to blbosť, ale na druhú stranu je príjemné, ak máte doma niečo, čo sa vám vizuálne páči :) a mne sa veru veľmi páči! Šampón krásne vonia - sladko, akoby jemne jahodkovo. A to najdôležitejšie - má výbornú konzistenciu a krásne pení. Vlasy máte teda umyté raz dva a už len stačí naniesť kondicionér a ste vybavené. Ja som si objednala aj kondicionér z rovnakého radu a aj masku, ale sú ešte len ku mne na ceste, takže recenzia tu bude určite neskôr.

Pre zatial platí, že šampón je naozaj výrobný - vlasy sú po ňom hebké, lesklé a farba naozaj ostáva žiarivá. 

A čo vy? Tiež si kupujete kadernícke výrobky?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne