streda 4. septembra 2019

LETO nekončí!


Alebo končí. Vďakabohu teda :) ale ak patríte do skupiny k tým, ktorí si ho užívajú mám tip ako si ho aspoň trochu predĺžiť :) Navrhujem - pekný a užitočný doplnok do kabelky alebo na stôl alebo na nočný stolík.
Alebo vlastne kľudne ešte do auta, kočíka, kúpeľne, kuchyne alebo aj obývačky. Nechám na vás, kde si odkladáte krémy na ruky, hlavne ich majte po ruke, keď ich potrebujete :)

A tento je podľa mňa strašne, ale strašne pekný! Má krásne letné balenie s tou štýlovou kvetinou (ktorá netuším, ako sa volá) a plameniakom :) Inak aj vám sa pletie plameniak a pelikán? Ja som si myslela, že som jediná, ale vôbec - všimla som si to u ďalších mojich troch kamošiek. Pocitovo by som vždy povedala, že jeeej aký pekný pelikán, ale potom mi napadne stránka pelikánu a ten ich otravný vták, ktorý na vás pozerá s tým veľkým gágorom kým vám nájde letenky a viem, že nie nie, toto nie je pelikán.

Pamätám si , že kedysi som mala kamarátku, ktorá bola s rodičmi na dovolenke a v rezorte, kde boli len tak samovoľne behali plameniaky. Som si povedala, že wooow aj ja by som chcela ísť na takú dovolenku, ale teraz popravde neviem :) veď by som sa ich brutálne bála :) :) :) ale čo to má spoločné s krémom? Nič :)

Iba toľko, že krémik je absolútne super! Vyzerá tak ňuňu sladko, ale opak je pravdou! Má veľmi príjemnú jemnú, čistú vôňu (tá klasická Avon Care vôňa). Je ideálny na celý rok a pre celú rodinu, lebo super hydratuje, nie je mastný a vonia čisto. Ruky sú po ňom krásne hebké a fakt nie mastné.

Pre mňa tento krém nie je novinka, kupujem si ho roky, len to balenie je proste fakt krásne :)

A čo vy a plameniaky? Tiež si ich pletiete?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne