piatok 2. septembra 2022

Electric Hair

Tigi len na Elnino



Neviem ako vy, ale ja to mám tak, že niektoré značky si kupujem len na niektorých stránkach a už ani nikde inde nehľadám, pretože viem, že tam sa oplatia vždy najviac. Ako napríklad TIGI. Na Elnino si TIGI kupujem už asi 5 rokov dokola, pretože tam majú darčekové balenia, ktoré majú vždy bezkonkurenčné ceny. Každý rok si vystriehnem na vianoce darčekové balíčky, tie si nakúpim a som spokojná celý rok. Za cenu do 15€ mám zvyčajne veľký (750ml) šampón aj kondicionér za ceny bežných drogériových šampónov. Tento rok som však bola asi nejaká rozšafnejšia a moje vianočné zásoby sa mi začiatkom leta minuli. O to viac ma potešilo, keď som zistila, že Elnino má darčekové TIGI sady počas celého roku, takže som si vedela doobjednať, čo som potrebovala. Nakoľko mám farbené vlasy vybrala som si Electric Hair Colour set - tj set na farbené vlasy. 


Set si absolútne neviem vynachváliť. Jednak oba výrobky prekrásne voňajú a jednak je umývanie vlasov neskutočne príjemné. Šampón aj kondicionér voňajú ako sladké karamelové cukríky a ja vám zaručujem, že si doprajete extra dlhú masáž tváre, aby ste si tú vôňu vychutnali čo najdlhšie. Šampón výborne pení a veľmi ľahko sa rozotiera po celej dĺžke vlasov. 


Kondicionér má príjemnú stredne-hustú konzistenciu a ja ho rada nechávam pôsobiť na vlasoch do 5min. Vtedy mi príde extrémne hydratujúci, ako maska na vlasy. Ale ak si ho aj zrovna rovno vymyjete nič sa nestane, je naozaj výborný, stačí ho nechať pekne pôsobiť. 

Šampón aj kondicionér obsahujú keratín a mandľový olej, ktoré ošetrujú farbené vlasy. Okrem toho krásne vyhladzujú vlasy a dodávajú im krásnu farbu a lesk. Ja som TIGI fanúšik už dlhodobo a toto kombo sa určite stane mojou bežnou súčasťou.

A čo vy a TIGI? Kupujete si? Kde?





 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne